Jump to content

Stangg

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Kia

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Stangg

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. Stangg

    עוד סיפור על DSG

    מה לגבי הגיר של הגולף גיטיאיי/R? הגיר הרטוב שלהם אמור להיות אמין יותר לא? והאם יש את אותם בעיות במדינות פחות חמות?
  2. קשה לי לבחור אחד ולכן אעלה מספר תמונות ואתם תשפטו, כולן צולמו ע״י אם הגזמתי עם הכמות אני אערוך.
  3. כל רכב סיני. בעיקר מבחינה פוליטית לא הייתי רוצה לממן או לפחות לממן כמה שפחות מדינה שנמצאת עם איראן ורוסיה על אותו הציר.
  4. העיקר בריאות לילד אמן ואמן
  5. עולה על מטוס ועובר למדינה אחרת. איפה שתוכל מעבר לרכב להרשות לעצמך איכות חיים גבוה יותר. או שאתה יכול ללכת לצבא. חשוב.
  6. מזעזע נראה כמו לוח מסירות ברוסיה מוכת הסנקציות. מילא קונים מלחייה תוצרת סין אבל לשים מאות אלפים ולזרוק כאלה סכומים לסין מדינה שאיך נאמר את זה בעדינות, לא בדיוק חובבת ישראל. אבל מה נעשה? כנראה שגם אם היה רכב משתלם תוצרת הרפובליקה המוסלמית של איראן אז גם שם יוסי ושלומי היו עומדים בתור.
  7. צבע מהמם תהנה וסע בדרכים טובות יותר וטובות פחות 😉 אני רואה המון דגמים צבעים ועיצובים מעניינים בקנדה של הרנגלר. אני מאוד אוהב את העיצוב בעיקר הארוכים (4 דלתות). ואני מפחד בעצמי לעשות את המהלך בגלל שכולם בסביבה מזהירים אותי מבעיות אמינות.
  8. כתיבה נהדרת. בהצלחה עם הפרוייקט! ושאלה שמעניינת אותי מה זה אומר שקיבלת למבורגיני בחינם?
  9. שלום לכולם מחפשים לשדרג את הרכב של אישתי כרגע היא נוהגת על מאזדה 6 שכבר מתחילה להראות סימני עייפות. התחלנו לעשות סיבובים באולמות התצוגה והיא נדלקה על האאודי q3 עם מנוע 2.0 טורבו. לקחנו את הרכב לנסיעת מבחן והיא אהבה אותו מאוד. השאלה היא לפני שאני משקיע סכום כזה על הרכב יש איזה מחלות שאני אמור לדעת עליהם? משהו מיוחד בשגרת הטיפולים? האם הגיר זה הגיר הרטוב או היבש? הרכב ירכש כחדש. אשמח לתובנות מאנשים שהיה בבעלותם רכב כזה. תודה רבה.
  10. אבל אתה ממשיך בקו של כולם פה. או שאנשים לא קוראים הודעות או שאני לא יודע איך אפשר לגרום לכם להבין שהמחיר של הגיטי פרימיום הוא 46 אלף דולר. וזה המחיר המומלץ וכנראה היקר ביותר שתמצא. כל דילר שתכנס אליו אפשר להתמקח ואולי לקבל הנחה נוספת. לא 52. לא 54 לא 56 ולא שום מחיר אחר שאנשים רושמים פה. צירפתי גם את המחיר של הנייט פוני פאק. וגם של הדארק הורס שזאת הגרסה הבחירה. ממש לא הגיטי.
  11. המחיר של המוסטנג גיטי פרימיום מתחיל מ46 אלף דולר. הנייט פוני פאק עולה 1200$~ אגזוזי ספורט 1200~ יש את גרסת הדארק הורס ו- דארק הורס פרימיום מעל הגיטי. והן עולות 58/62 המחיר של הדארק הורס עולה 58. ו62 לגרסת הדארק הורס פרימיום. הגיטי פרימיום עולה 46
  12. אהלן. את האמת ראיתי את המחיר ואני לא בטוח כמה יחידות כאלה יעלו על הכביש ואם בכלל במחיר הזה. אבל אני בטוח שאנשים חכמים ממני תמכרו את הרכב בארץ. https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7186&docID=466432
  13. מצטרף פה לכולם ובמידה ומתאפשר לא הייתי חוסך על צמיגים.
×
×
  • תוכן חדש...