Jump to content

אסף גולדשטיין

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אסף גולדשטיין

  1. תודה לכולם על העזרה שבת שלום
  2. שלום לכולם. אני מעוניין לרכוש רכב כזה לשימוש פרטי והייתי רוצה לשמוע חוות דעת עליו מבחינת אמינות,צריכת דלק,"מחלות" וכו... אני צריך את הרכב לשימוש פרטי והתא מטען שלו והנוחות נראים לי ממש בסדר,רק אני קצת מפחד מהאמינות של הרכב ועלויות טיפולים. תודה מראש לכל העונים ושבת שלום
  3. אז ככה לכל המעוניינים. לפעמים אכן אפשר למצוא מציאות במכרזים של המשטרה אבל,ויש אבל ענק והוא: תלוי מה ההגדרה של הכרב כלומר(רכב צמוד לקצין או יחידתי),בד"כ הקצינים שמוצמד להם רכב שומרים עליו ודואגים לטפל בו בזמן וכמו שצריך,כך גם הבלאי הפנימי של הרכב אינו גבוהה. לגבי רכב יחידתי בד"כ נוהגים עליו כמה נהגים,כל אחד בשיטתו(אחד טס,אחד טס נמוך ואחד ששוכח להעביר הילוך כשצריך..) הרכבים היחידתיים בד"כ מטופלים בסדנאות המשטרתיות ששם רמת הידע והמיקצועיות שואפות לכלום ושום דבר!!מעולם לא מחליפים שמן הגה כח(עד שאין בעייה לא נוגעים)וכך גם לגבי שמן גיר ושאר מכלולים.טיימינג מחליפים בזמן,אבל לא תמיד עושים כיוון פרונט או מטפלים ברכב כמו רכב של אדם פרטי(כנראה מחסכנות או חוסר ידע או שניהם יחד). בכל אופן רכבם של הקצינים מטופלים במוסך מורשה ושם אין בעיות בד"כ למעט חלקים מסויימים שהמשטרה לא שמה חדש(כגון סנדלי בלימה אחוריים לסיטרואן ברלינגו). מבחינת הסילברדו הם מטופלים במוסכי UMI בלבד כך שאין בעייה,הברלינגו גם,הטנדרים של טיוטה מטופלים בסדנא וכך גם הסקודות. כך שצריך להיזר כי לא כל מה שנוצץ זהב,אבל שוב רכבי מתנ"א (ג'טה) למשל מטופלת במוסך מורשה ושם אין הרבה נהגים על אוטו רכב כך שאפשר למצוא מציאה(בניגוד לרכבי סיור או בילוש)וגם שם הבלאי הפנימי יותר נמוך,מה גם שאפשר למצוא רכב יחידתי שהיה צמוד למפקד יחידה(מבלי שיהיה מופיע איפה שהוא דבר כזה)ואז הרכבים שמורים ממש. היונדאי זה פח זבל עם גלגלים כך שאני לא ממליץ להתקרב,רכבי חילוט זה בכלל תעלומה כי אף אחד לא יודע את היסטוריית הטיפולים של הרכב. בהצלחה ומקווה שעזרתי
  4. מועדים לשמחה. המנורות בקונסולת המזגן רכב שלי(קורולה 2004) שרופות היכן שבורר מהירות המאוורר והיכן שיש את הבורר של כיווני האוויר(רגליים,מפשיר אדים וכו...) השאלה שלי היא:איך אני פותח את החלק הזה ומחליף את המנורות. תודה
  5. היי לכולם למישהו יש מוסג מהם המבצעים החדשים של סיאט?
  6. איביזה שנת 2012 עלתה לכביש ב 8\2012 יד ראשונה פרטית,עשתה 7800ק"מ טסט עד 8\2014 וגם אחריות יצרן. צבע שחור מיטאלי יפייפה,עם מגנזיום,חיישני רברס,ועוד מלא תוספות.הדגם הוא 1.4 REFERENCE ידני. הרכב שמור מאוד כחדש,ללא תאונות או תיקוני פח כלל!!!מתחייב בבדיקה על הכל הרכב נמצא בדרום(איזור ב"ש) פרטים בפלאפון 0505067443 אסף
  7. שלום לכולם. מישהו מכיר את הרכב הנ"ל?ויכול לתת חוות דעת לחיוב או לשלילה?.... וגם על טרייד אין UMI
  8. שלום רב לכולם. אני עומד לרכוש טיוטה קורולה שנת 2008,אך הרכב עלה על הכביש בשנת 2009... השאלה שלי היא לפי איזה שנתון אני משלם?2008 או 2009? תודה מראש לכל העונים
  9. שלום לכולם. רציתי בבקשה לברר כמה עולה לשכפל שלט אזעקה לטיוטה קורולה שנת 2008,אני מהדרום איזור באר שבע. וכמובן מי מכיר מקום טוב ואמין שעושה את זה תודה מראש
  10. תודה רבה עזרת לי המון!!!
  11. האמת שממש אין לי מושג מה ההבדל בין הדגמים... אני מעדיף את הדגם 1400 5 דלתות.מבחינת רמת האבזור מה ההבדל?
  12. ערב טוב לכולם.אני מבקש לדעת את חוות דעתכם לפני רכישת אחד מהרכבים הנ"ל. הייתי רוצה לדעת:צריכת דלק,אמינות,עלות טיפולים,נוחות,ותחושת הנהיגה. בכללית אני צריך את הרכב לנסיעות בין עירוניות בעיקר משהו כמו 90 ק"מ פעם בשבוע,חשוב לי גם לדעת את דעתכם על שוק הרכבים הנ"ל.אני רווק ללא משפחה ומחפש רכב אמין,זול להחזקה,חסכן בדלק,ויפה בעייני לכן צימצמתי את הבחירה ל-2 הרכבים הנ"ל. תודה מראש
  13. אתה צודק,מצטער התכוונתי לפיגו פרטנר
  14. שלום לכולם. כרגע אני מתלבט בין 2 רכבים בעסקת טרייד אין מול לובינסקי טרייד. הרכב הראשון הוא קורולה רובוטית עם 57,000ק"מ הרכב השני הוא פיגו בוקסר 1400 בנזין גיר רגיל. בעיקרון אני לא בעל עסק או בעל משפחה(כרגע בכל אופן)פשוט 2 הרכבים האלה הם עם הנתונים הכי טובים שם ואני די נעול עליהם. אני צריך רכב אמין,חסכוני,ונוח לנהיגה.ביום יום אני עם רכב של העבודה אז לכן גם אחזקה זולה וטיפולים זולים גם נכנסים לשקלול. הבעייה היחידה מבחינתי היא שהקורולה היא עם גיר רובוטי,מבחינת נהיגה אין לי בעייה עם זה אלא אח"כ כאשר אני יצטרך למכור את הרכב.מבחינת הפיגו אני לא כל כך יודע מבחינת הביטוח איך הרכב נחשב,כמה עולה לבטח אותו,ושוב אח"כ בגלל שהוא בנזין 1400 סמ"ק מה הסחירות שלו בשוק.ואשמח לשמוע חוות דעת לחיוב או לשלילה על לובינסקי טרייד אודה מראש על העזרה והמשך יום נעים
  15. אוקי,השאלה אם אפשר לקנות מהם רכב בראש שקט(כמובן שאחרי בדיקה היכן שאני יחליט)
  16. מישהו מכיר?אשמח לדעת על החברה הזאת היא מתל אביב
  17. שבוע טוב לכולם. רציתי לדעת כמה בערך יעלה לי הטיפול הבא,מדובר בסוזוקי בלנו שנת 2002 שקניתי ואני עושה לה יישור קו+תיקון ריגקטים שהתגלו במהלך בדיקת הקנייה: תושבת מנוע תחתונה רצועת טיימנינג החלפת שמן גיר+פילטר רפידות ברקס קידמיות טיפול 20K כולל שמן ברקסים,מנוע,והגה כח החלפת צינור מים בחלק התחתון של הרכב,אז על הדרך אני יחליף גם נוזל ברדיאטור פילטר דלק+פילטר מזגן. בתודה מראש ושבוע טוב
  18. תחליף שמן גיר+פילטר גיר ותראה איך הבעייה נפתרת כמו גדולה אין מה להילחץ!
  19. שלום לכולם ושבת שלום הייתי בבקשה מעוניין בחוות דעתכם ליפני קניית הרכב הנ"ל מדובר ברכב שנת 2002 גיר ידני מנוע 1600 סמ"ק כמובן שגמע 100,000 ק"מ יד שנייה. אני רוצה לדעת את הדברים הבאים: א.צריכת דלק של הרכב ב.אמינות ג.עלות טיפולים ד.חוות דעת כללית התנהגות כביש תודה רבה מראש
  20. שלום לכולם.יש לי כורוזיה מהמצבר וגם בחלקו התחתון(תושבת המצבר). השאלה שלי היא אני לא רוצה לשפוך מים חמים כמו כולם אל רוצה לפרק את המצבר ולטפל בזה כמו שצריך כדי שהבעייה לא תחזור על עצמה!.השאלה שלי היא האם כאשר אני מפרק את המצבר ברור שהמינוס קודם וכשאני מחזיר אז המינוס אחרון האם לא יפגע מחשב הרכב או כל דבר אחר ברכב?.אין לי מערכת יוקרתית או מגבר ברכב סה"כ רדיו דיסק של סוני ושום דבר אחר שהוא לא סטנדרטי ברכב מלבד האזקה שגם היא מקורית. תודה מראש על הקדשת תשומת הלב אסף
  21. תודה רבה לך על התשובה.רק אם בבקשה תוכלו גם לומר לי האם יש פילטר לשמן גיר ברכב הזה
  22. ערב טוב לכולם.ברשותי הונדה סיויק שנת 2000 72000 ק"מ גדם SR אוטומאטית.בעט רכישת הרכב אמרו לי כי יש נקישה בגיר אבל זה לא רציני וצריך רק להחליף פילטר שמן גיר+שמן גיר.שמתי לב גם בנסיעה שבערך ב80 קמ"ש כאילו ההילוך מחליק אין נקישות או דפיקות למיניהם מהגיר אלא רק כשעוזבים את הגז לכמה שניות ונותנים עוד פעם גז אז הטורים עולים טיפה ומיד יורדים להיכן שהם היו קודם.השאלה שלי היא האם הגיר נדפק?(יש שמן גיר הוא אינו כהה והרכב טופל במוסך מורשה תמיד)והאם יש פילטר שמן ברכב הזה כי מכונאי אחד אמר לי שאין עזרו לי בבקשה אני מאיזור הדרום באר שבע
  23. שלום לכולכם. הייתי בבקשה רוצה לקבל המלצות על מגרשי רכב\טרייד אין באיזור המרכז. וכמובן שיהיו אמינים אך אם מישהו יודע על מגרש לא אמין אשמח לא פחות לדעת. כמו כן אם למישהו יש טיפים ליפני קניית רכב במגרש אשמח לשמוע בתודה מראש על הכל אסף
  24. שלום לכולם הייתי בבקשה רוצה לדעת יותר ליפני קניית הרכב שבנדון מדובר באוקטביה שנת 2001 עם 80,000 ק"מ יד ראשונה פרטית.אך טרם הקנייה ערכתי חיפוש בשירשורים על צריכת דלק ואמינות ולא מצאתי כל כך מלבד זה שמנוע ה 1600 סמ"ק נחשב ל"עגלה"לאומת המנוע 1900 סמ"ק דיזל.לכן אם תוכלו לעזור לי במספר תשובות אודה לכם מראש. 1.אמינות הרכב 2.צריכת דלק 3.האם באמת המנוע "עגלה".??כמה כוחות סוס יש למנוע הזה? בתודה מראש אסף
×
×
  • תוכן חדש...