Jump to content

אסף גולדשטיין

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אסף גולדשטיין

  1. ערב טוב לכולם.הייתי בבקשה מעוניין בחוות דעתכם על הרכב הנ"ל מדובר בסיאט איביזה שנת 2001 גיר רגיל 1600 סמ"ק הייתי רוצעה לדעת מספר דברים 1.אמינותו של הרכב 2.צריכת דלק 3.עלות חלקים ידוע לי שהחלקים הם כמו של פולסווגן 4.וביצועים תודה לכולכם והמשך ערב מהנה
  2. *** תוכן ההודעה נמחק. קרא בבקשה את כללי הפורום וכתוב כותרת עניינית ***
  3. אופל קורסה 1200 סמ"ק שנת 2001 16V טיפטרוניק בין עירוני 1:16.5 עירוני 1:12 משולב 1:13.6
  4. שלום לכולם.אני זקוק לעצתכם פעם נוספת על מנת להבהיר לי מה ההבדל בין סוזוקי בלנו לסופר בלנו ועל הדרך כמובן יש לי מספר שאלת לגבי הרכב הנ"ל. 1.אמינות (האם הוא אמין?) 2.צריכת דלק 3.עלות אחזקה וטיפולים 4.ולגבי השאלות הנ"ל הייתי רוצה גם לדעת מהי דעתכם בהשוואה להונדה סיויק שנת 99 וניסן אלמרה. תודה לכם שוב יום נעים עד כמה שאפשר ...
  5. לא מגיע לך דוח באופן חד משמעי אין יותר הצגת מסמכים יש מסוף מאמתים את פרטיך ואם הכל תקין אז משחררים בטח רצו להפחיד אותך או משהו כזה וגם אם הוא נתן לך דוח על אי נשיאת רישיון נהיגה ואו ביטוח אז הוא היה צריך לתת לך אותו במקום אלא אם כן מדובר במיתנדבים אז הדוח שלהם הוא דוח פנימי כלומר לא דוח רגיל שניתן לתת לך אותו במקום אלא הוא מועבר לקצין תנועה ואז הקצין מחליט אם לרשום לך דוח(זה מגיע מודפס במחשב ממטה הארצי של המשטרה ולא בכתב יד)או לא.רוב הסיכויים שלא אז תיהיה רגוע
  6. *** הנה עצה - קרא את כללי הפורום וכתוב כותרת עניינית ***
  7. יכול להיות שיש לי טעות אבל מה עלי לעשות?
  8. שלום לכולם.ברשותי אופל קורסה שנת 2001 גיר טיפטרוניק 1200 סמ"ק עם 69800 ק"מ. נדלקה לי מנורת אזהרה שלפי ספר הרכב הבעייה היא בממיר הקטליטי.ניגשתי למוסך מורשה התחברו עם מחשב לרכב והתקלה שהופיע היא כדלקמן FUEL MILT MAILFUNCION מספר תקלה 170.לציין כי המנוע עובד חלק כך גם הגיר ואין התחממות או כל דבר המצביע על איזו שהיא תקלה ברכב.מכוון שחיישן חמצן וממיר קטליטי נמצאו תקינים אז עזבתי את המוסף לאחר איפוס התקלה.לאחר כחמישה ימים בהם תידלקתי את הרכב בתחנת דלק של "דלק"(תמיד מתדלק שם ולא אצל חאפרים)ונסעתי משהו כמו 60 ק"מ נדלקה לי שוב הנורה ואותה התקלה היתה שוב במחשב הרכב.שאלתי את המוסכניק באם זה יכול לקרות כתוצאה משימוש יתר בתוספי דלק(שמתי תוספף של STP ליפני כשבועיים ושבוע לאחר מכן עשיתי טיפול 10,000 במורשה וגם בטיפול הם שמו לי תוסף)לציין כי ליפני כן אף פעם לא נידלקה לי הנורה הזאת.המוסכניק אמר לי שיכול להיות שזה בגלל התוספים כי הם דופקים את החיישנים לרוקן מיכלכמעט עד הסוף ולשים תוסף רק בין טיפול לטיפול. השאלה שלי האם הוא צודק?ואם מישהו יוכל לעזור לי בפתרון התקלה אני אודה לו מקרב לב
  9. יש דבר שנקרא במונחים המשטרתיים ראשית הודייה זאת אומרת שהשוטר לא חייב לשאול את חבר שלך מה יש לו להגיד לאחר שהוא סיים לרשום את הדוח אלא איך שהוא עוצר את חבר שלך ושואל אותו לדוגמא אם הוא יודע למה הוא עצר אותו וחבר שלך עונה לו כי נסעתי מהר אז הוא יכול לרשום את זה וזה כביל!לגבי החתימה אם חבר שלך לא היה חותם אז הוא היה צריך גם במשפט להסביר לשופט מדוע הוא לא חתם וזה אף יותר טוב מבחינת המשטרה!
  10. לכל יחידת תנועה יש קצין וגם אם עצר אותך שוטר סיור הוא חייב לירשום בדו"ח בצד שמאל למעלה בתחום של איזה יחידת תנועה הוא מה שאני מציע לך הוא ללכת לאותה יחידת תנועה לא לשלם כמובן את הדוח עדיין אם עוד לא עברו 3 חודשים עם מקור הביטוח ולהראות אותו לקצין התנועה שם האחרי איזור והוא רשאי לבטל לך את הדוח רק אל תיסע יותר עם צילום כי רק לחברות בעלות ציי רכב גדולים מותר ליסוע עם צילום וגם אז חייבת להיות חותמת מקורית ולא צילום של קצין רכב בתעבורה ולגבי דוח על אי נשיאת רישיונות לא נותנים אותו יותר!
  11. לגבי הרישיון נהיגה שלך תלוי מה היה רשום במסוף המשטרתי אם היה רשום שאתה נהג חדש והשוטר בדו"ח רשם שבבדיקה במסוף יש לך בהיגבלים שאתה נהג חדש אכלת אותה!עכשיו לגבי ממל"ז הוא תריך לרשום היכן הוא עמד מה היו תנאי מזג האויר והאם המקום מואר או לא ואם משהו הסתיר את הניידת כמו כן מהו המרחק שבו נתפסת כם הממל"ז מותר עד 300 או 400 מטר אם אני לא טועה
  12. מותר שיהיה כריזה ברכב וגם קוזאק אף שוטר לא יכול לעשות כלום אין חוק שאוסר שזה יהיה ברכב אבל אסור להפעיל או להשתמש בזה כי זה בחוק תעבורה 8 נקודות הזמנה לבית משפט ותופסים את הדברים הללו(קוזוק ומערכת כריזה)כמוצג משטרתי והם מוחרמים מבעליהם!אז תגיד לחבר שלך להזהר אפילו אם הוא מתנדב משמר אזרחי למרות שנראה לי שהוא ממש לא
×
×
  • תוכן חדש...