שלום לכולם.ברשותי אופל קורסה שנת 2001 גיר טיפטרוניק 1200 סמ"ק עם 69800 ק"מ.
נדלקה לי מנורת אזהרה שלפי ספר הרכב הבעייה היא בממיר הקטליטי.ניגשתי למוסך מורשה
התחברו עם מחשב לרכב והתקלה שהופיע היא כדלקמן FUEL MILT MAILFUNCION מספר תקלה 170.לציין כי המנוע עובד חלק כך גם הגיר ואין התחממות או כל דבר המצביע על איזו שהיא תקלה ברכב.מכוון שחיישן חמצן וממיר קטליטי נמצאו תקינים אז עזבתי את המוסף לאחר איפוס התקלה.לאחר כחמישה ימים בהם תידלקתי את הרכב בתחנת דלק של "דלק"(תמיד מתדלק שם ולא אצל חאפרים)ונסעתי משהו כמו 60 ק"מ נדלקה לי שוב הנורה ואותה התקלה היתה שוב במחשב הרכב.שאלתי את המוסכניק באם זה יכול לקרות כתוצאה משימוש יתר בתוספי דלק(שמתי תוספף של STP ליפני כשבועיים ושבוע לאחר מכן עשיתי טיפול 10,000 במורשה וגם בטיפול הם שמו לי תוסף)לציין כי ליפני כן אף פעם לא נידלקה לי הנורה הזאת.המוסכניק אמר לי שיכול להיות שזה בגלל התוספים כי הם דופקים את החיישנים לרוקן מיכלכמעט עד הסוף ולשים תוסף רק בין טיפול לטיפול.
השאלה שלי האם הוא צודק?ואם מישהו יוכל לעזור לי בפתרון התקלה אני אודה לו מקרב לב