Jump to content

אסף גולדשטיין

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אסף גולדשטיין

  1. שלום לכולם. אני מעוניין לקנות רכב כזה משנתונים 2014-2016. הייתי רוצה לשמוע על הרכב יותר מבחינת: 1.אמינות. 2.צריכת דלק. 3.מחלות אם קיימות. ובכללי איך הרכב. תודה מראש לעונים
  2. שלום לכולם,חדש בתחום ונתקלתי בהונדה cbf 250 שנת 2006,לפי דברי הבעלים לאופנוע צריך להחליף קלא׳צ ויש נזילת שמן קטנה.ראשית אבקש חוות דעת על הכלי,שנית אבקש המלצה למוסך אמין בבאר שבע שאוכל לקחת את הכלי לבדיקה או לחילופין מכונאי פרטי אמין וטוב. תודה מראש לכל העונים
  3. מחפש שברולט קוואליר שנים 2003-2004 יד וקילומטר׳ז נמוכים. נא לשלוח הודעה פרטית
  4. מקס אפשר לעבור לפרטי? יש לי כמה שאלות אליך
  5. שלום לכולם. מאז ומעולם תמיד חיפשתי רכב כזה אבל אף פעם לא מצאתי רכב כזה שמור מדי. אבקש לדעת מאנשים שהחזיקו רכב כזה מהי מידת האמינות? איפה או איך מומלץ לטפל בסדקים בדשבורד צריכת דלק בעיות או מחלות אם ידוע. תודה מראש לעונים
  6. שלום לכולם. מישהו יודע מה המידה של רצועות המנוע בפוקוס 2013? מנוע 1600 סמ"ק. אמרו לי שהרצועות במידות : (5pk 694 (675 ובנוסף 4pk 1390. האם זה מתאים?
  7. שבוע טוב לכולם. קיימת אצלי בעייה מוזרה ברכב: כאשר אני מפעיל מזגן רק מהצד השמאלי יוצא אוויר קר, בעוד בצד ימין לא יוצא אוויר קר. כמובן שהמזגן פועל,במערכת בקרת האקלים הטמפרטורה זהה לשני הצדדים (מקסימום קור) אני אובד עצות ולא רוצה לגשת לחשמלאי שיקרע אותי במחיר... יש רעיונות למישהו?? חשמלאי רכב מומלץ מאיזור באר שבע שמתעסק במיזוג אוויר? תודה לעונים
  8. סוזוקי ליאנה שנת 2006 הדגם המפואר עם גלגלי מגנזיום (GLX) טסט עד סוף ינואר 2017 4 צמיגים חדשים(לא סיניים) של חברת KLEBER הרכב יד שלישית(ראשונה אבא,שנייה בן) הרכב במצב מעולה עם סה"כ 82,000 ק"מ,אוטומט. הרכב במצב מכני מעולה,מטופל תמיד לפני הזמן,(כל 8000 ק"מ) ובחומרים הכי איכותיים שיש,לא נחסך שקל על הרכב. ללא תקלות וללא תאונות שלדה. מבחינה חיצונית יש מכות קלות. מתחייב בבדיקה. אני מבאר שבע. למעוניינים ניתן לשלוח הודעה בפרטי הרכב טרם פורסם בלוחות רכב
  9. חלקים אפשר להזמין מחו"ל במחירים זולים יחסית... פשוט יותר קשה למצוא את האופנוע הזה ספציפית
  10. מחפש לקנות סוזוקי וולף 50 סמ"ק לפרוייקט שיפוץ אם מישהו שמע,מכיר מישהו שיש לו אופנוע כזה אשמח אם יצרו עימי קשר. תודה וחג שמח
  11. בעקבות חלום ישן שמתאפשר עכשיו מחפש לקנות סוזוקי וולף 50 סמ"ק לפרוייקט שיפוץ. אם מישהו שמע,מכיר מישהו שיש לו אשמח אם יצרו עימי קשר. תודה וחג שמח
  12. שלום לכולם ושבת שלום. ברכב שלי (סוזוקי ליאנה 2006) ישנו רעש של חריקה כשאני מניע את הרכב ומפעיל מזגן,בנוסף בנסיעה כשהמזגן פועל כל כמה שניות יש רעש כמו של ציוץ(כמו הרעש של החריקה כשאני מניע רק הרבה יותר קצר לכן זה נשמע כמו ציוץ) ומרגיש לי כאילו הרכב קופץ טיפה,למרות שאין ירידה בטורים. ממה יכולה לנבוע הבעיה? תודה מראש לעונים
  13. שלום לכל חברי הפורום. ברכב שלי(סוזוקי ליאנה 2006) כאשר אני מניע את הרכב ומפעיל מזגן ישנה חריקה שנמשכת כמה שניות ואז נעלמת. כמו כן בעת נסיעה כשהמזגן פועל ישנו מין "ציוץ" גם מאזור המנוע. כשהרכב עם מזגן כבוי אף אחת מהתופעות הללו לא מתרחשות. מה יכולה להיות הבעיה?רצועה לא מתוכה?מיסב שסיים את חייו? תודה מראש לעונים.
  14. למכירה טיוטה קורולה שנת 2002 דגם GLI. אני יד שלישית,כל הידיים פרטיות,הרכב שמור מאוד במצב מצוין ועבר סה"כ 130 אלף ק"מ. הרכב ערב ביום חמישי האחרון (7.7.16) טיפול 130 אלף וטסט לשנה. הרכב עם גיר אוטומט,ללא בעיות כלל,הכל תקין ברכב. לפרטים נוספים ניתן לשלוח הודעה בפרטי. מאיזור הדרום,באר שבע חברים לפרטים נוספים אפשר לצלצל אלי 0505067443 אסף. מקפיץ
  15. מחפש גלגלי מגנזיום מידה 14 מרווח ברגים 4*100 עדיפות ללא צמיגים ומאיזור הדרום. ניתן לפנות בפרטי
  16. מחפש טסה כזו,למי שיש צור קשר בפרטי
  17. מחפש טסות לקורולה שנים 2001-2002 עדיפות מאיזור הדרום. למי שיש מעוניין למכור פרטים בפרטי
  18. ערב טוב לכולם. רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הזה דגם מנוע 2400 סמ"ק. איך הרכב מבחינת אמינות? מחלות ילדות אם יש? לפי מה שקראתי צריכת הדלק של הרכב היא 11.3 קילומטר לליטר!!שזה יפה מאוד. למישהו יש ניסיון אם הרכב הזה? תודה מראש לעונים
  19. מחפש יונדאי אקסנט שנתון 2007-2009 עדיפות לנפח מנוע 1600 סמ"ק אך גם 1400 סמ"ק אפשרי. הרכב צריך להיות עד יד-2 ולא יותר מ100 ק"מ. מחפש רכב שמטופל היטב אם היסטורית טיפולים מסודרת! למי שיש רכב שעונה על הדרישות שלי נא לשלוח לי הודעה בפרטי
  20. חג שמח לכולם. ברשותי ניסאן אלמרה שנת 2006 הרכב עם120 אלף ק"מ. כשהרכב קר(עמד כל הלילה)כשאני מתחיל בנסיעה יש כמו בעיטה בין ההילוך הראשון לשני,ועושה ורושם שהרכב מושך קצת את ההילוך. כשהרכב חם הבעייה פחות מורגשת,אבל כשהרכב בטמפרטורת עבודה ואני נותן קיקדאון אז שוב ישנה בעיטה במעבר הילוכים. החלפתי שמן כגיר+פילטר למקוריים,זה עזר קצת אך לא יותר מדי.... אני חושב בסלונאיד תקול או בקבל קיקדאון... רעיונות מישהו? מישהו מכיר מוסך אמין לניסאן או מכון גירים מומלץ בבאר שבע?
  21. יש לי חשמלאי מעולה שעובד בבית שלו,הוא ממש זול,אמין והכי חשוב מקצועי!!! אם תרצה את המספר שלו שלח לי הודעה בפרטי
  22. הייתי ממליץ לך על ניסאן אלמרה,רכב פשוט,אמין,תא מטען גדול,שנת 2006 נכנס בתקציב שלך
  23. בכל אופן אני ישמח להמלצות לבעל מקצוע טוב ואמין מבאר שבע
  24. אולי התרמוסטט התקלקל?והוא לא יודע מתי להפסיק את עבודת המדחס?
  25. מה אתה מציע לי לבקש שיבדקו?
×
×
  • תוכן חדש...