Jump to content

אסף גולדשטיין

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אסף גולדשטיין

  1. אז מה שפעם אחת עשו וזה פתר את הבעייה לתקופה זה פשוט ניתקו מגע מהמאדה אם אני לא טועה וחיברו בחזרה זה כאילו איפס את המערכת והכל עבד שוב והמדחס חזר לפעול עד ששוב המזגן קפא. אפילו
  2. לא,אוויר יוצא מהמפוח פשוט יוצא אוויר חם ולא משנה אם הכפתור של המזגן לחוץ או לא אין פשוט תגובה מהמדחס.
  3. וכשאני אומר שהמדחס מפסיק לעבוד אני מתכוון לזה שפתחתי מכסה מנוע והמדחס לא עובד,אפילו אם אני לוחץ על הכפתור של הדלקת המדחס אין תגובה מהמדחס הוא פשוט לא נדלק.
  4. אז ככה,בתחילת נסיה מזגן מקרר ללא בעיות,בשלב מסוים הוא פשוט מוציא אוויר קר,קר מאוד ואז מופיע הקיפאון על הצינור מזגן והמזגן מפסיק לקרר והמדחס מפסיק לעבוד.
  5. אז ככה:בדיקת וואקום עשו והכל תקין,גז מולא אני מקווה שבכמות הנכונה... מעבר לכך,מישהו מכיר מכון למזגנים טוב ואמין בבאר שבע?
  6. ערב טוב לכולם. ברשותי ניסאן אלמרה שנת 2006,לאחרונה כשאני מפעיל מזגן לאחר כ20 דקות המזגן קופא ומפסיק לעבוד(על הצינור מזגן יש פשוט קרח)והמדחס פשוט מפסיק לעבוד. אולי זה גז קירור לא מתאים?או שיש בעיה אחרת? תודה לעונים
  7. תודה רבה על המענה
  8. ערב טוב ושבוע טוב לכולם. צדה עיניי טיוטה פריוס שנת 2010 עם 100,000 ק"מ בערך ב E-BAY. המחיר שרוצים עלייה בערך הוא 12,000 ₪. אני מודע לסיכונים והכל...אבל בכל זאת,מישהו יכול להעריך את עלות הייבוא לארץ?ואיך בכלל התהליך נעשה. תודה לעונים
  9. ברשותי ניסאן אלמרה פרפקט שנת 2006,כשהמנוע קר ברכב העברה של הילוך ראשון ושני משולבת עם נקישה קלה(לא דפיקה אלא הרכב קופץ טיפה).כשהמנוע חם זה פחות מורגש וגם אם כן אז רק במאמץ בטורים גבוהים,כשנוסעים רגוע ההעברה חלקה. השאלה אם להחליף שמן גיר+פילטר כדי שזה יעזור או לכוון קבל קיק דאון? תודה לכל העונים
  10. למכירה:טיוטה קורולה שנת 2008 גיר רובוטי. הרכב יד שנייה פרטית וכך גם ביד הראשונה,הדגם הוא הדגם המפואר GLI והרכב ללא תאונות בכלל!!! הרכב שמור ומטופל בזמן במוסך מורשה בלבד. ברכב 4 צמיגי GOOD YEAR ומצבר חדש. בנוסף עוד תוספות לפרטים נוספים:אסף-0505067443 איזור מכירה באר שבע
  11. שלום לכולם. אני שוקל לקנות סובארו B3 הדגם של 1500 סמ"ק. ראיתי שהמחיר שוק נמוך מאוד וממה שקראתי הרכב דווקא מפגין אמינות אבל קצת חלש... השאלה עד כמה חלש,ועד כמה זה מתבטא בתצרוכת הדלק.... תודה לעונים והמשך יום נעים
  12. שלום לכולם. ביום רביעי בבוקר ניגשתי למוסך מורשה טיוטה(בבאר שבע)לא חשוב שם המוסך....בכדי לעשות טיפול 90,000 לקורולה שלי( שנת 2008 ) זאת מכוון שהיד הראשונה שממנה קניתי את הרכב טיפלו שם והחלטתי להמשיך במוסך המרכזי. כשהגעתי לטיפול ביקשתי שיבדקו את החלון הקדמי ימני(חשמלי מן הסתם)כי הוא לא עובד,חשבתי לתומי שבטח פיוז נשרף או משהו כזה...וביקשתי גם שימתחו לי קצת את בלם היד. בסוף הטיפול שהרכב היה מוכן ניגש אלי מנהל העבודה והכריז כי"המנוע של החלון החשמלי שבק חיים וכי מנוע מקורי עולה 1800 שקל,ומפירוק עולה 500 שקלים כולל מע"מ. אני אחד שנשאר במוסך בזמן הטיפול וראיתי שלא פורק הדיפון של הדלת בכדי להתחבר למנוע של החלון החשמלי כדי לראות אם באמת הוא לא תקין... ביקשתי שלא יעשו כלום שילמתי על הטיפול,התעצבנתי שלא מתחו את בלם היד ונסעתי. משהו לא נתן לי שקט אז החלטתי להיכנס לזכוכית דרום ושם ישנו בחור בשם בוריס ששמעתי מחבר שהוא מומחה באיבחון וטיפול בתקלות כאלה. בוריס התחבר ישירות למנוע החשמלי של החלון והראה לי כי הוא עובד ותקין,בבדיקה יותר מעמיקה התברר כי המערכת של הרמת השמשות עם נעילת הרכב החזירה נשמתה לבורא.... בוריס אמר כי זה מחלה בטיוטות כמו שלי כי המערכת היא הרכבה מקומית שלא מחזיקה יותר מדי זמן מעמד... שאלתי את בוריס אחרי שהוא ביצע מעקף למערכת הזו על המחיר של העבודה והוא ענה 80 ₪. מיותר לציין כי שילמתי מייד,וחשבתי לעצמי איזה מזל שחסכתי לי 420 שקל!!! למוסך הזה בחיים אני לא יחזור יותר!!
  13. הדגם הוא GLI גיר רובוטי,יד שנייה פרטית וכך גם ביד הראשונה. הרכב עבר אתמול 6.1.2015 טסט. לרכב 2 צמיגים חדשים GOODYEAR וזוג נוסף של אותה חברה בני שנה. הרכב עבר סה"כ 84.500 קמ ומטופל אך ורק במוסך מורשה(יש את כל הקבלות). הרכב ללא תאונות בכלל מתחייב בבדיקה. לפרטים אסף 0505067443
  14. קורולה שנת 2008 דגם GLI.הרכב יד שנייה פרטית וכך גם היד הראשונה. לרכב סה"כ 83,000 ק"מ. הרכב מטופל מיומו הראשון ועד עכשיו במוסך מורשה בלבד,יש היסטורית טיפולים מלאה. הרכב ללא תאונות כלל(אפילו לא תיקון פחחות)בהתחייבות לשלדה,מנוע וגיר. מדובר בגיר רובוטי. לפרטים-0505067443 אסף(מבאר שבע)
  15. הם שולחים נציג שלהם לסניף דואר קטן שנמצא לא רחוק משם והוא עושה את העברת בעלות,אל תשכח להביא איתך תעודת זהות
  16. ברכב שלי טיוטה קורולה 2008 דגם GLI יש מרים שמשות אוטומטי. חלון הנוסע הקדמי לא עלה ברגע שנעלתי את עם השלט.אתמול נעלתי את הרכב עם השלט והשארתי את הלחצן של הנעילה בשלט לחוץ כעשר שניות. היום אותו חלון כבר לא פועל בכלל לא יורד ולא עולה לא מצד הנהג ולא מצד הנוסע ובטח שלא עם השלט של הרכב. למישהו יש רעיונות? אשמח לעזרה. חשבתי לנתק את המצבר אולי איפוס יסדר את זה...
  17. מחפש חשמלאי רכב אמין וטוב בבאר שבע. אשמח לעזרה אם יש למישהו המלצות
  18. שלום לכולם כידוע בקורולה 2008 דגם GLI ישנם מרים חלונות אוטומטי ל 4 חלונות. אצלי3 החלונות מתרוממים למעט חלון הנוסע ליד הנה מקדימה. החלון לכשעצמו תקין כלומר אפשר להוריד את החלון ולהעלות אותו חשמלית מהמתג בדלת הנוסע ומדלת הנהג. השאלה שלי היא כזאת:האם צריך לפתו את הדיפון של הדלת כדי להחליף שם את הפיוז?או שיש פיוז במקום אחר?
  19. בוצע ניקוי בית מצערת,לגבי מנוע צעדים לא ידוע לי אם בוצע או לא
  20. רכב מסוג טיוטה קורולה רובוטית GLI עם 71,000 ק"מ הרכב לאחר החלפת קלאץ. ברכב יש תקלה מוזרה מאוד שהייתה גם לפני החלת הקלאץ והיא שברגע שמכניסים להילוך הרכב מתחיל לקרטע מוריד טורים ונכבה. עשו איפוס למחשב הבעייה נפתרה ליום אחד וחזרה שוב ואני עובד עצות.... הרכב היה מטופל מיומו הראשון במוסך מורשה ללא תקלות מעולם. בבקשה זקוק לעזרה. חשוב לציין שבבדיקת תקלות עם המחשב במוסך לא מצאו כלום.
  21. שלום לכולם. רכשתי רכב בשבוע שער מחברה טרייד אין גדולה(בסקתטרייד אין שבה רתי את רכבי הוספתי כסף ורכשתי מהם). עשר דקות אחרי שיצאתי מהמגרש עם הרכב החדש נתקעתי עם הרכב(כמובן שלקחתי את הרכב מיוזמתי לבדיקה במכון מורשה מטעמי, כל ליקוי שיצא בבדיקה הוחלף ע"י החברה). מאז עבר כמעט שבוע שבו הרכב נכנס ויוצא מהמוסך ללא הפסקה(הוחלף קלאץ, בוצע ניקוי בית מצערת ועכשיו כנראה שמשאבת הדלק שבקה חיים). לזכותה של חברת הטרייד אין יאמר שהם העמידו רכב שכור לטובתי מיד, הרכב מטופל במוסך מורשה ולא במוסך מטעמם והם ממש לא מתנערים מאחריות. השאלה שלי היא האם אני יכול לבטל את העסקה לפני שיעברו 14 ימים? אני כבר לא מעוניין ברכב שרכשתי כל הסיפור עם התקלות שלו ממש הוציא את הטעם וחשק ממנו ואני מפחד ממה שעוד יכול לצוץ ממנו. ובנוסף אם אני ירצה לעשות איתם טרייד אין על הרכב החדש שרכשתי, האם מלפנים משורת הדין עליהם לזכות אותי במחיר מחירון שלו?? תודה רבה לכל העונים פשוט אני עובד עצות.
  22. סיטרואן C3 פיקאסו שנת 2010 במצב מעולה יד שנייה עם 66,500 ק"מ. הרכב עם טסט עד סף שנת 2014 אחרי 4 צמיגים חדשים ומצבר. לפרטים נוספים 050506443 אסף. הרכב נמצא באר שבע
×
×
  • תוכן חדש...