Jump to content

שישקו

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שישקו

  1. בתאריך האחרון מצויין שנורת מנוע דלקה לאחר מכן כתוב דלקה וכבתה. תבדוק מה הייתה התקלה והאם טופל/ לחבר מחשב רכב תראה האם עדיין במחשב מופיעה תקלה או שטופלה. בהצלחה יש בהיסטוריה של הטיפולים מס טלפון. תבדוק אולי זה בעל הרכב תנסה להבין ממנו מה זה כל הכניסות למוסך כל פעם בין טיפול לטיפול
  2. יש לך מספר שלו. יש לי רנו פלואנס דיזל 2012. שומע מידי פעם רעשים מוזרים מהמדחס . כשמדליקים את המזגן יש רעש לכמה שניות בודדות ולאחר כמה דקות חוזר הרעש(לא כל פעם שנכנס לפעולה)
  3. אם זה ממרימי שסתומים זה אותו סכומים של כסף?
  4. מחליפים גם שרשרת וגם מותחן? כמה בערך זה עולה?
  5. יש לי רעשים חזקים בהתנעת בוקר ג'טה 11/2011 צורה חדשה . איך אפשר לדעת אם זה המותחנים או הרצועה אי אפילו משהו אחר ואם זה מותחנים כמה בערך זה עולה.תודה
  6. עדיין לא הלכתי למוסך
  7. מחפש מוסך שמבין ברכב דיזל.יש לי תקלה מוזרה .רכב לא מגיב בזמן בלחיצה על הגז רק אחרי כמה שניות. מדובר בקיץ קרניבל 2009 דיזל. תודה
  8. אולי סוחרים מחליפים בניהם רכבים כלומר עושים עסקאות של החלפות או משהו. לגבי זה שהיה אצלו שנה אולי לא הכי אהב את הרכב .בכל מקרה אם תקנה תעשה בדיקה במכון לראות שאיו באמת משהו חריג כמו שנראה לך
  9. מה עם דיזל? במיוחד שאתה נוסע הרבה. לדוגמה רנו מגאן (גראנד קופה) רכב מצוין חסכוני מרווח ונח. או קיה סיד סולר פצצה של רכב.
  10. העניין הוא שהרכב ימשיך להדליק 4 אורות השאלה אם אני מבטל את הקודנית זה יעזור .תודה
  11. אם בוא מעשן אז כנראה שכן
  12. כן בדיוק .הוא מפרק את הקודנית בעצם? אורק את האזעקה
  13. שלום. מדובר בטויוטה יאריס 2007. הרכב ננעל עם המפתח בפנים הזמנתי ידידים.פתחו לי את הרכב והופעלה האזעקה. עשיתי את הקוד האזעקה שתקה. לאחר כמה שעות נעלתי את הרכב( עם המפתח לא עם השלט) אני אחרי רבע שעה בערך שומע שהרכב מצפצף . שוב עשיתי קוד הרכב שתק .אחר כך אותו סיפור סגרתי את הרכב עם המפתח לאחר כרבע שעה הרכב שוב מצפצף חשבתי שהבעיה כי לא השתמשתי בשלט אז נעלתי עם השלט אך הבעיה לא נפתרה. השארתי את הרכב פתוח ומאז אין שום אזעקה בקיצור כשהרכב נעול לאחר כמה דקות הוא עושה אזעקה אבל אם הוא נשאר פתוח לא עושה שום אזעקה 1האם לנתק מצבר בלילה? האם לבטל קודנית? איפה יכולה ליהות הבעיה האם בקודנית או שזה לא קשור תודה רבה
  14. יש איזה ספריי שמוריד דבק מחלונות אולי זה יעזור לך
  15. יש גם את אותה בעיה רק שאצלי נדלקת נורית מנוע הלכתי למוסך אמרו שזה חיישן נקישות ץ.לפי מה שקראתי כאן בפורום גם כן אותה הבעיה אז אם יש נורית מנוע כנראה שזאת הבעיה אם לא אז כנראה תושבות או ניקוי מצערת
  16. אצלי גם ככה שנת 2008 לפי מה שקראתי כאן בפורום מדובר בחיישן נקישות.לא מצליח למצוא את ההודעה הזאת. אצלי זה קורה שהרכב עומד על D .שאני מעביר לN הטורים עולים בחזרה ל8 .אם יש לך נורית מנוע תבדוק מה התקלה אם היא חיישן נקישות אז יכול ליהנות שזאת הבעיה בהצלחה
  17. היה לי כזה רכב אותה בעיה (נשאר במשפחה ) לי המוסכניק שם איזה חוט ברזל בצופר עצמו בטמבון הייתי מזיז קצת את החוט הצופר היה עובד רגיל בקיצור כנראה שזה מגעים בחשמל של הצופר יכול ליהנות שהוא נגע באיזה חישן שזה באותו אזור של הצופר עצמו.בהצלחה
  18. גם אצלי מאזדה 2 2008 אותה בעיה המוסכניק אמר שאין בזה בעיה לסועד ככה רק שאם תהיה תקלה אחרת לא יוכלו לדעת מה היא. וכן צריכת דלק קצת יותר גבוהה (לפי מה שקראתי על זה כאן בפורום
  19. יש לחבר שלי כזה רכב והוא צורך שמן בצורה משמעותית. הבעיה היא שלא יוצא עשן בדרך כלל רכב שאוכל שמן מוציא עשן לא יודע מה הבעיה אבל הבנתי שזה רכב שאוכל שמן
  20. אפילו שלא נדלקה נורית והרכב ממשיך לעבוד רגיל? האם יכול ליהנות שזה משהו במחשב של הגיר שצריך כיוון או איפס?
  21. הי מדובר בטויוטה יאריס רובוטית 2007 5 הילוכים. לאחר נסיעה כרבע שעה+- בפקק הרכס מתחיל לצפצף .לא עובר לניטרלי ולא נדלקת שום נירית כמו כן הדבר קורה בזינוק בעליה " הרכב מתחיל להשמיע צפצוף עד שאני שם בניוטרל ואז מפסיק לאחר כמה דקות שוב מצפצף .האם מישהו נתקל בזה. מה זה אומר.תודה .
  22. לא הצלחתי להבין למה לא הניע אבל אחרי כ10 דק הניע רגיל תודה לכולם
  23. טויוטה קאמרי היברידי מנהלים מפנק רחב נוח יציב חסכוני רק מאריך את החיות של הבטריה לכל החיים ושם סמל אחר😜
  24. אם הרכב מטופל בזמן/ חלקים מקוריים/ אין בוצה במנוע. ומחיר טוב אז למה לא .רכב מעולה עושה 300/400k ללא תקלות מיוחדות
×
×
  • תוכן חדש...