Jump to content

האוטו שלנו גדול וירוק

  • הודעות

    121
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי האוטו שלנו גדול וירוק

  1. הרכב הזה הוא ספין מטרתו היא שתחשוב שדונפנג זה בכלל חברה אמיתית שמייצרת כלי רכב וככה למכור דגמים אחרים אם היבואן יצליח למכור את הדגם הזה הוא יופתע
  2. אני הגעתי דרך האתר ההשוואתי שצויין למעלה יצאתי עם צמיגים טובים וזולים וטריים ֶוקיבלתי בטלפון את התאריך ייצור שלהם
  3. מצטרף להמלצה על קלבר דינקסר ולדיס המלצה על פאלקן ֶתוודא שקוד העומס תואם זה דבר חשוב שבפנצ׳ריות לפעמים מחפפים
  4. לגבי הפריוס ֶהרכב סחיר מאוד ועם ירידת ערך מינימלית לי היה ממש לא נוח המושב נהג שלו זה כל מה שאני יודע
  5. במעבר חד סילברדו חשמלית (בגודל של היילקס)
  6. אז כן וכן כלומר זה צמיג שהיה רזרבי ובינתיים הפך לקבוע בגלל סדק בגאנט (סיפור אחר) היה רעש מוזר בהפניית הגה כשהייתי מסובב עד הסוף (זה היה צמיג קדמי בצד הנהג) ֶלא חלמתי שזה קשור לצמיג ֶובכל מקרה בימים האחרונים נהיה רעש יותר מוזר מאותו גלגל וזה היה רעש מעצם הנסיעה וזה מה שגרם לי לרצות להחליף את הצמיגים וכולי וכולי מזל גדול שזה לא נקרע לי במהירות גבוהה ושיפור ניכר מורגש גם בנוחות גם באחיזת כביש ובמיוחד מורגש שנעלמו לי הרעידות שהייתי מגיע למהירויות גבוהות בגזרת השלוש ספרות ומעלה ומעלה
  7. אז ככה זה מה שגילינו בצד הפנימי של אחד הצמיגים, היה אצלו איזה רשרוש וזה כבר החדש תודה לכולם ובמיוחד ל@vladcar הלכתי עם ההמלצה שלו והיה מ15 24 ֶמצרף גם המלצה על הצמיגייה ליד מודיעין בשילת גלגלי המגן של מנשה כחלון הישר ההגון והמקצועי
  8. אני באמת נכון להשקיע בצמיד ג הבטיחות אצלי הכי חשובה העניין הוא כמו שהבנת הרכב ככל שזה תלוי בי לא עומד להימכר אלא ליסוע איתו עד הסוף ולכן בטיחות היא השיקול העיקרי ולא מה ייראה טוב או מה נחשב וכולי אני מחר יעשה טלפוני לפיצריות לשמוע אם יש את הקלבר אינשאללה שילך בקלות תודה רבה 🙏 לכולכם! אנשים טובים
  9. מניסיון של גיסתי עם החברה הספציפית תתחיל מההתחלה עם התביעה הם מורחים ולא מתייחסים ניסיון מר
  10. תודה על הברכות ובעיקר על העזרה אז אני אקח את הקלבר רק נשאר לשאול איך לדעת לאיזה צמיגייה ללכת ואיך לעשות את זה נכון כדי לקבל צמיג טרי ואיזון וכמה הוא אמור לעלות ?
  11. מכר לי באלפיים לרביעייה… לזכותי ייאמר שזה קרה ביום שנולד לי הבן הראשון …. פינצרתי אותם על הדוקרנים בבית חולים מרוב הסחת דעת 🙃
  12. אז ככה יש כאן פאלקן ב350 שח 205/55r16 FKN ZE310 91V TL או 205/55r16 FKN ZE310EC 94W XL TL ויש גודייר ב400 שח 205/55R16 91V EAGLE SPORT 2 TL יש קונטיננטל קרוב ל500 שח 205/55 R 16 91V EcoContact 6 אני ממש הולך לאיבוד עם שלל החברות ותתי הדגמים אני מבית שמש לכן יש עדיפות לאזור ירושלים אבל לא קריטי במידת הצורך
  13. אז מאלו יצרנים כן מומלץ לדגם הזה אנחנו עוד לא שם ֶהחשש שלי הוא שמכל סיבה לא משתלם לתקן את הבעיה הבאה שתהיה באוטו ואז ההשקעה תרד לטמיון
  14. Ok אז בדיוק בשביל זה צריך להיות אני צריך את עצת חברי הפורום מה בטיחותי מה משתלם (לגבי שקט, פחות קריטי לי כי האוטו תמיד מאוד שקט) איפה קונים מה צריך לעשות הצמיגים הם בני שנתיים בדיוק יכול להיות ששמו לי ישנים?
  15. נכון ֶואני קיבלתי ממך את הגיטרה חשמלית ☺️
  16. אני לא יודע מה יקרה בפועל אבל היום לו הייתי עשיר מספיק כדי לקנות rs הייתי לוקח את הסטיישן אפילו רק בשביל הנראות היותר סולידית עוד לפני הפרקטיות לא אוהב שנכנסים לי לחשבון הבנק
×
×
  • תוכן חדש...