Jump to content

Camaro 92

  • הודעות

    557
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Camaro 92

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

159

מוניטין

9

תכנים שנפתרו

  1. בדיקת היסטוריית טיפולים - תוכלו לבקש מבעל הרכב את היסטוריית הטיפולים של הרכב. בכל הגעה של רכב למוסך - הקילומטראז' מתועד, וככה תוכלו לראות את התקדמות הקילומטראז' לאורך זמן וגם להשוות אם זה תואם לקילומטר שמוצג ברכב.
  2. הייתי ממליץ לגשת למכון רדיאטורים כדי שיבדקו היטב את מצב הרדיאטור ואם אכן יש צורך לנקותו.
  3. תעשה סימן קטן עם טיפקס על הפולי שאתה מעוניין לבדוק אם הוא תקוע וזה יעזור לך לדעת אם הוא מסתובב או לא בזמן שהמנוע פועל.
  4. תלוי כמה ק״ג הבלון, קח בחשבון שכל קילו עולה בסביבות 120₪
  5. אתמול בסביבות 23:00 בלילה דיירת מהבניין הסמוך ככל הנראה התבלבלה בין דוושת הגז לבלם ונכנסה בחומה המפרידה בין שני הבניינים, אבנים/סלעים נפלו בדיוק על הרכב שחונה מתחת לחומה בחנייה הפרטית שלו בטאבו מהבנין השני, נגרם נזק רק למכסה מנוע, עכשיו השאלה על איזה בניין חלה האחריות לתיקון החומה? כל בניין משליך את האחריות לשני בטענה שהחומה שייכת לו ולכן הוא זה שצריך לספוג את עלות התיקון עליו, מה דעתכם ומה בעצם אומר החוק בעניין?
  6. לדעתי רדיאטור סתום/סתום חלקית, אם הרדיאטור עדיין המקורי משנת 12 הייתי ממליץ להחליפו בחדש אפילו בתחליפי .
  7. ונניח שהכל עובד מצוין ואין שום התחממות חריגה לא של המכשיר ולא של הבוסטר, ובהנחה שהבוסטר טעון 100%(12.8) כמה זמן/דקות/שעות בערך של עבודה רציפה אקבל עד שהבוסטר למעשה התרוקן לחלוטין או שיגיע אפילו לרמת פריקה בלתי רצויה?
  8. נכון, אבל קח בחשבון שבשביל להרכיבם/לחלצם מהמשולש יש צורך במכבש מוסכים הידראולי(פרס)ולא לכל מוסך יש אחד כזה ולכן הרבה מוסכים יעדיפו פשוט להחליף את כל המשולש קומפלט. גם אם תחליט בסוף ללכת על האופציה הזאת אל תשכח בסוף העבודה גם לבצע כיוון פרונט במכון מיקצועי.
  9. להערכתי אין קשר בין החוסר נוזל קירור לבין הנורה שנדלקה, אבל תנסה למלות קצת נוזל קירור שהמפלס יהיה בין קו המינימום למקסימום במיכל עיבוי ותראה אם הנורה נכבית.
  10. ממה שאני מצליח לראות מהתמונות בהחלט התותב קרוע וחייב החלפה.
  11. למה החלטת שהנורה דווקא קשורה לחוסר בנוזל קירור? יש לך קודי תקלה?הרכב התחמם?
  12. להיפך ,אני דווקא מאוד אהבתי כשהיה מגיע אלינו לקוח לבדיקת מזגן/מילוי גז והוא היה עומד לידי, אפילו הייתי מסביר לו בדיוק על כל פעולה שאני עושה במכונה ובסוף אפילו היתה לי מין תחושת סיפוק כזאת שהוא יצא מרוצה מהשירות. בקיצור, אם בעל המיקצוע ישר,הגון ואין לו מה להסתיר לא צריכה להיות לו שום בעיה שהלקוח יעמוד לידו בזמן העבודה.
  13. לצערי לא זוכר בדיוק וגם לא ממש הקדשתי לזה תשומת לב בזמנו, יכול להיות פשוט שהמדבקה הזו השתנתה מעט במהלך השנים, אבל בהחלט נראה שהמדחס שלך מקורי של דנסו.
  14. תשובה יותר מפורטת ומדויקת מזו לא תקבל. גילוי נאות: באחד המוסכים שעבדתי בהם בעבר הייתי אחראי בין היתר גם על המכונת מיחזור ומילוי גז ללקוחות המוסך.
×
×
  • תוכן חדש...