Jump to content

Supertigre

  • הודעות

    595
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

Supertigre שיחק אותה בתאריך אפריל 23

התכנים של Supertigre היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Supertigre

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

801

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. לפעמים אני לא מצליח להבין אנשים, איך אפשר לחשוב לנהוג בדבר כזה שלצידו בסדרה מופיע הרכב המופתי שיכול לגרום לרכבים כמו סאנגיונג אקטיון או רודיוס דור ראשון להיראות כמו יצירות מופת מוטוריות?
  2. ישראל מעולם לא הייתה ערוכה למלחמה כל כך ארוכה ונדמה שבממשלה אין מושג אפילו איך לסיים אותה. חושבים שחיילי מילואים אלו אנשים שיכולים לשרת בלי סוף. אם אני הייתי בגיל מילואים והיו מגייסים אותי, העסק שלי היה קורס, אולי לא מת אבל נפגע קשות שהיה לוקח זמן רב לשקם אותו. מניח שזה המצב אצל המון מילואימניקים שצריך לזכור שחלק משמעותי מהם הם אנשים נשואים כך שזו פגיעה כפולה למעשה. איך מישהו בממשלה עוד בכלל חושב על לוותר לאלו שצועקים "נמות ולא נתגייס"?
  3. המסקנות בגדול אמורות להיות די פשוטות בכל הקשור לאירוע הפתעה. 1. חיזוק משמעותי לכיתות הכוננות ששנים התחננו לזה ומטעמי תקציב וכנראה גם רוע לב ממשלתי לא זכו לתקציבים ראויים 2. הגדלה משמעותית של אמצעי תצפית ושליטה (בעיקר רחפנים אוטונומיים) למקרי חירום החל מהבור בקריה, הפיקוד, האוגדה, חטיבה ואף הגדוד. 3. אם מישהו אומר לך שהוא רוצה להרוג אותך, מתאמן לזה ואף מתגאה בזה, תאמין לו ותהיה התקפי ולא פאסיבי.
  4. אין, הממשלה הזו זה פשוט לא יאמן. השב"כ, בג"ץ, שב"ס, כולם אשמים רק לא הם. הרי כבר חודשים רבים אומרים להם שאין מקומות כליאה, שצריך פתרון, והממשלה הזו ממשיכה להאשים את כל העולם.
  5. יש סוג של תחושה שהממשלה נמצאת באווירת הסעודה האחרונה, כלום לא תקין, כלום לא עובד, ממשלה שרק מאשימה את כל הסובבים ולא את עצמה, שרים שעוסקים בטפל. הכותרת האחרונה היא השחרור (ההזוי לטעמי) של מנהל בית החולים שיפא, עכשיו הממשלה והחברים בה מאשימים את כל העולם אבל להוריד הוראה שרק הם קובעים מי ישתחרר? זה כמובן קשה להם מידי. הרי זה לא השחרור הראשון וכנראה גם לא האחרון, הם ידעו על שחרורים קודמים ובעיית התפוסה במתקני הכליאה ולא אמרו דבר.
  6. בסופו של דבר, הכל תלוי בחומר שהמשטרה מצליחה לייצר. זה כמו הרוצח הנבלה של יורי וולקוב במעבר החציה. הראיות הספיקו לעסקת טיעון ורק 16 שנה בכלא לאדם שראוי לדבר אחד, מוות. והעיקר שגוגל טוענים שבזכות AI ועדכון מרץ האחרון למנוע החיפוש הם הורידו בדירוג אתרי ספאם, אבל ערוץ 14 בטופ אצלם. ה- AI באמת יהרוג אותנו בסוף.
  7. מה ניתן לעשות נגד הכלים האלו אם חוץ מניסיון של לוחמה אלקטרונית שאני לא יודע עד כמה הוא מצליח לישראל. מניח שהם טסים בתחילה מאוד נמוך ומגביהים קצת רק לפני איתור המטרה אם מדובר במפעיל וזה אומר זמן תגובה קצר מאוד וצורך בפריסה מאוד גדולה של מערך נ"מ.
  8. אני מניח שלמזלט"ים המתאבדים יש מסלול מתוכנן מראש ולכן שיבוש GPS לא משפיע עליהם? מניח שכדי להפיל כלי כזה נדרשת בעיקר פעולה מהאוויר שכן הטיסה הנמוכה של הכלי לא מאפשרת למערכות הנ"מ הרגילות להתמודד עם האיום הזה.
  9. המזגן ב- BYD היה גרוע ונשאר גרוע, רק הרוכשים המתלהבים בקבוצות מנסים להגן על הרכישה שלהם. כתבו על זה בכל המבחנים, היצרן לא טיפל או תיקן את זה אבל עם ישראל ממשיך לרכוש את הדגם הסיני הגרוע הזה.
  10. כפתור מעולה, מי שלא מבין מהחיים שלו כותב שטויות. חוסך לי בערך 10 ליטר לכל מיכל, זה המון.
  11. לקרוא למכשיר כמו YOFIDRA גרניק זו בדיחה, זה יותר משאבת מים בלחץ נמוך מאשר גרניק. אין לזה כל יכולת ניקוי של ממש.
  12. מהומה רבה על לא דבר, רוצים? תרכשו, לא רוצים? אז לא. זו בכיינות ישראלית שלא מובילה לדבר.
  13. מחירי הביטוח הוגנים לחלוטין, זו לא אשמת חברות הביטוח שהמדינה לא עושה דבר כדי למנוע גניבות.
  14. NCAP זה לא איזה תקן מחייב, זה גוף ללא מטרות רווח שבוחן את הבטיחות אבל אין בחוק האירופי שום דבר שאומר שאם רכב מקבל, לדוגמה, שני כוכבים אז אסור לשווק אותו. כן יש בחוק המון דרישות גם לגבי בטיחות ושמירה על חיי הנוסעים וכו', אבל אין קשר לתוצאות המבחנים של NCAP ולא מוכר לי גוף חיצוני של האיחוד שבוחן את הרכבים בתחום הזה כמו במבחני ריסוק. לאמריקאים יש את ה- IIHS שזה כמו NCAP אבל יש גם את מבחני הריסוק של הממשל nhtsa (גם אם במתכונת מצומצמת יותר).
×
×
  • תוכן חדש...