Jump to content

gartiy

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gartiy

  1. אז ככה... הייתי היום אצל המוסכניק שטיפל לי בגיר. הוא בדק את האוטו ואת הגיר והגיע למסקנה שזה לא הגיר אלא משהו חשמלי... אחרי בדיקה קפדנית הוא מצא שיש איזה חוט חשמל שיוצא מן הקרבורטור מאחורה לא יודע לאן, שלא תפוס טוב ויוצאים ממנו ניצוצות שנותנים גז. ואכן חיזוק קטן של הכבל הזה פתר את הבעיה והאוטו נוסע מעולה. תודה לכל אלו שניסו לעזור.
  2. טוב, בדקתי את הפלאגים וכל מה שקשור בזה וזאת לא הבעיה. כנראה הבעיה היא בגיר... מחר בבוקר אני הולך למכון גירים שטיפל לי באוטו ונראה מה קורה... נעדכן בהמשך...
  3. באמת הייתי ביום רביעי במוסך לשיפוץ גירים, והגיר שלי עבר שיפוץ, הייתה לו בעיה שהוא היה "מחליק" לשלישי מההילוך השני. הבעיה נפתרה, ואז צצה הבעיה הזאת. אתה בטוח שזה קשור לגיר? אם כן אני הולך אליו מחר על הבוקר. אני מקווה שהוא לא ינסה להתחמק ולהגיד שזאת לא בעיה של גיר
  4. יש לי מיצובישי לנסר 93 אוטומט והיום התחילה לי בעיה מוזרה. שאני מתחיל נסיעה האוטו מקרטע כזה איזה שלוש שניות ואז נוסע רגיל. אני חייב לציין שהוא לא רועד, שזה דבר אופיני לקרבורטור או פלאג לא טוב, אלא כאילו שאני לוחץ על דוושת הגז ועוזב, לוחץ ועוזב... וזה רק שהאוטו מתחיל נסיעה מ-0 אם אני ממש מאט כמעט עד כדי עצירה ונותן גז האוטו לא רועד ונוסע רגיל אפילו שאני קרוב ל -0 קמ"ש. רק בעצירה מוחלטת ואז התחלת נסיעה זה קורה.
  5. אני גר בלוד כמה יכול לעלות הכיוון הזה?
  6. הרכב הוא מיצובישי לנסר 93 אוטומט אמרו לי פה שזה בעיה של מייצב טורים... כמה יכול לעלות תיקון של דבר כזה? והאם זה באמת בעיה של המייצב טורים?
  7. הרכב זה לנסר 93... ומי מטפל בבעיה הזאת מוסכניק או איש מזגנים?
  8. אני יודע שהטורים אמורים לעלות קצת יותר מהרגיל אבל לא ככה. מה יכולה להיות הבעיה?
  9. זה התחיל לפני יומיים ששמתי לב שהמחוג של המהירות רועד בזמן שהוא עובד, והיום הוא שבק חיים
  10. לנסר 93 אוטומט
  11. מה יכולה להיות הבעיה? האם אני יכול לסדר את זה לבד?
  12. אזור רמלה לוד
  13. הקטע הוא שהאוטו התחיל לעשן לי, לא עישון כבד, רק במאמץ, וזה נורא מפריע. ניסיתי לשים תוסף דלק למניעת העישון וזה לא ממש עבד. יצא לי להסתכל על המנוע וכולו נזילות של שמן. אז הלכתי על הגרוע ביותר, החלפת מנוע. ואם יש למישהו מוסך למיצובישי שהוא ממליץ עליו באזור המרכז אני אשמח.
  14. מדובר במיצובישי לנסר 93 אוטומאטית לאחר נסיעה קצרה עמדתי ברמזור, ושהתחלתי לנסוע האוטו ממש רעד ובקושי זז. כאילו אין דלק. הוא רעד עד שהגעתי למהירות של 60 בערך ואז התחיל פחות או יותר לנסוע טוב... עשיתי נקוי קרבורטור לפני יומיים. מה יכולה להיות הבעיה?
  15. זאת לא התופעה אני לוחץ ממש בעדינות על דוושת הגז בתחילת נסיעה, ואז ב 3000 סל"ד עובר להילוך שני, וב 1500 סל"ד להילוך שלילי, וממש מרגישים שהוא כמעט מדלג על ההילוך השני, הוא עובר נורא מהר. וזה פוגע בתאוצה של האוטו.
  16. האוטו זה מיצובישי לנסר 93
  17. בהילוך השני שהוא מגיע ל1500 סל"ד והוא כאילו בורח להילוך השלישי
  18. כן, גיר אוטומטי
  19. אני כרגע שם 96 יש יותר איכותי? שמתאים לרכב?
  20. הרכב הוא מיצובישי לנסר 93 האם יש איזה שמן שאפשר להוסיף או להחליף את השמן הישן שעוזר למניעת העשן? או שזה בעיה במנוע?
×
×
  • תוכן חדש...