Jump to content

gartiy

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gartiy

  1. לאחרונה גיליתי שיש לי שמן ברדיאטור ואמרו לי שהלך ראש מנוע. לאחר בדיקה עם כמה אנשים הבנתי שלפעמים שעושים ראש מנוע זה לא תמיד מצליח ויש הרבה בעיות עם זה. אני לא יודע עד כמה זה נכון אבל עקב זה שקלתי להביא כבר מנוע מייבוא. מה אתם אומרים? לעשות ראש מנוע או לקנות כבר מנוע חדש? המנוע הוא 1600
  2. ה HOLD לא היה לחוץ, הרכב עבר 190000 ק"מ הקטע הוא ששמתי לב שאין ממש סחיבה של האוטו באוטו רגע, כאילו אני מתחיל לנסוע בהילוך שני במקום בראשון. היה לו קשה לסחוב.
  3. קרה לי היום שנסעתי והרכב נתקע על הילוך שלישי, ורק שעצרתי עצירה מוחלטת והתחלתי שוב לנסוע הגיר עבד כמו שצריך. מה אתם אומרים? בעיה רצינית או משהו קל לתיקון?
  4. שלום רציתי לדעת כמה יכול לעלות מנוע מיבוא למזדה לנטיס 97? נפח 1600. ומה עדיף, לעשות ראש מנוע או להיות שקט יותר ולשים מנוע חדש?
  5. שלום אתמול שבדקתי מים באותו גיליתי שיש לי כתמים שחורים של שמן במים בתוך הרדיאטור. עשיתי כל מני חיפושים ולא מצאתי בדיוק מה יכולה להיות הסיבה ומה הנזק. אני מציין שהמנוע לא מתחמם לי, זה התגלה בבדיקה שגרתית של מים. שמית לב גם שחסר לי שמן במדיד, והאוטו עבר טיפול לפני שבועיים של החלפת שמנים. תודה
  6. קניתי מאזדה לנטיס 97 ואני רוצה ליישר קו כמו שאומרים ולעשות טיפול לאוטו.
  7. האם זה נכון שצריך להרכיב גם למאזדה קולר לגיר? חשבתי שהבעיה קיימת רק במיצובישי סופר לנסר. אם כן כמה עולה לעשות דבר כזה?
  8. בזמן נסיעה פתאום קרה לי שביצעתי סיבוב וההגה ניהיה קשה פתאום, כמו שהאוטו כבוי. ככה זה קרה לסרוגין, פעם קשה ופעם קל. לא יודע אם זה קשור אבל בדקתי שמן הגה ולא חסר.
  9. גובה הבל"ד הוא 900-1000
  10. שלום לכולם יש ימים שאחרי נסיעה ממושכת, שאני מכבה את המנוע האוטו ממשיך לרעוד איזה 2-3 שניות אחרי שסגרתי את הסוויץ ואז נכבה. וגם שהאוטו קר אני מניע בנסיון ראשון ומהר, אבל שהאוטו חפ אחרי נסיעה לוקח כמה שניות להניע. הבנית שזה יכול להיות בגלל תערובת דלק עשירה. איך אני פותר את הבעיה הזאת? תודה
  11. אף אחד לא יודע מה הבעיה?
  12. שלום, ברשותי מיצובישי לנסר 93 אוטומטית. לאחרונה הופיעה לי בעיה, בזמן שאני לוחץ על הגז להאיץ, ועוזב את הגז, ושוב לוחץ, האוטו כאילו מקבל מכה, מין "טק" כזה בזמן שאני לוחץ בינוני עד חזק על הדוושה להאיץ. האם זה בעיה בגיר או באיזה תושבת משוחררת אולי? תודה לעוזרים
  13. בזמן האחרון התחילו לי רעשים בזמן שאני מסובב את ההגה, ושהאוטו מונע אבל לא במצב של מסיעה, אלא עמידה במקום. רעשים כאילו מופעל לחץ על מתכת והיא מתעקמת לאט. מעין נקישות קטנות כאלה. היו שאמרו לי שזה בגלל התפוחים. אז החלפתי גם משולשים וגם תפוחים אבל הבעיה לא נפתרה. וזה קורה רק שאני מסובב לצד שמאל...
  14. אבל אני אמור להודיע לחברת הביטוח שלי לא? היא זאת שתובעת את הביטוח של הרכב שפגע, לא אני.
  15. אם עשיתי ביטוח צד ג' במקום אחד וביטוח חובה במקום אחר, ומישהו פגע בי ויש נזק לרכב. לאיזה חברת ביטוח אני פונה? (הביטוחים מפוצלים בגלל שמהעבודה צ'יפרו אותי ועשו לי בחברה שלהם רק את הביטוח חובה).
  16. לאחרונה התיחלו רעשים של נקישות מכיוון הגלגלים. מבדיקה שעשיתי גיליתי שצריך להחליף את התפוחים. כאשר פתחתי כדי להחליך תפוח גיליתי שהבעלים הקודמים כנראה שם תפוח שלא מתאים לרכב הזה וריתך אותו למשולש, כיוון שהחור היה יותר גדול. להפתעתי גיליתי שזה בשני המשולשים. אחרי שהסרתי את ההלחמה שמתי את הפוחים החדשים, נסעתי קצת, אבל מתברר שהחור התרחב ולא מתאים עכשיו. השאלה אם כדאי להביא עכשיו משולשים מפירוק או לקנות חדשים? וכמה עולים משולשים לאוטו הזה? תודה!
  17. שמתי לב לאחרונה שיש לי נזילת שמן במנוע. שהלכתי למוסך הוא ביקש שאני יעשה קודם שטיפת מנוע על מנת שהוא יוכל לראות מאיפה הנזילה, אבל נאמר לי שלא רצוי לעשות שטיפת מנוע מחשש לחדירת מים למנוע. האם אין דרך אחרת לבדוק מאיפה הנזילה?
  18. קראתי פה בכמה נושאים שאפשר לתדלק מכוניות מסוימות שנסעו על 96 גם ב95 וללא התוסף. האם גם במיצובישי לנסר 93 אפשר לשים 95 ללא תוסף? למה בעצם בחלק מהרכבים אפשר ובחלק חייב תוסף? אני מנסה להבין איך העיניין הזה הולך, אולי מישהו יעשה לי סדר?
  19. אני רוצה להחליף את הכיסויים של המושבים ברכב שלי ושמתי לב שהכיסויים מאחורה מחולקים לשניים. כנראה בגלל הצורה המקורית של המושבים מאחורה. האם יש כיסויים מיוחדים ללנסר? מאיפה אפשר להשיג?
  20. בגלל שיש את משענת היד במושב האחורי, ושמתי לב שהמושב מחולק ל 2. אם כן מאיפה משיגים כיסויי כזה?
  21. מישהו יודע כמה יכול לעלות לי התיקון? והאם זה נכון שאפשר לנסוע גם בלי קלאץ? לא שאני מתכוון לעשות את זה פשוט חבר אמר לי שזה אפשרי עם קצת מיומנות.
  22. אני הולך לקנות מצבר חדש ואני צריך לדעת מה לקנות
  23. חח.. טוב תודה!
  24. האם יש שיטה אחרת ללא מכשיר?
×
×
  • תוכן חדש...