Jump to content

gartiy

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gartiy

  1. חחח, התכוונתי בגדול איפה מתקנים... אצל איזה בעל מקצוע... אני מאזור המרכז (לוד ליתר דיוק)
  2. יום אחד האזעקה פשוט הפסיקה לעבוד. החלפתי בטריות בשלט אבל זה לא עוזר
  3. איך הרכב הזה מבחינת אמינות, תחזוקה? הרכב הוא לנהג חדש
  4. לא ידועה לי הקומפרסיה של המנוע לא עשיתי שום בדיקה של המנוע (איפה אני עושה בדיקה כזאת?) לא חל שום שיפור לאחר החלפת הגומיות הפלאגים מפויחים בפיח שחור ולא רטובים מקווה שעניתי על הכל...
  5. בתשובה לשאלות של צביקה... הפלאגים מפויחים, והעשן בד"כ יוצא שהאוטו חם, וגם בזמן מאמץ כמו עליות או לחיצה חזקה על הדוושה של הגז, צבע העשן הוא לבן, ושהמנוע בסרק לא יוצא עשן. השמן שאני שם הוא 20/50 ואני ממלא כל חודשיים בערך.
  6. הוא פשוט הסתכל וקבע שזה רינגים, מה עוד יכול לגרום לעשן אם לא גומיות שסתומים ולא רינגים? וכן, אני זה שהלך 30 פעם למכון קרבורטורים. ולא, אני לא מטפל במוסך ברמלה.
  7. מדובר במיצובישי לנסר 93 המנוע מעשן מדיי פעם ונאמר לי שרוב הסיכויים שזה גומיות שסתומים. החלפתי גומיות שסתומים אבל המוסכניק אמר לי שזאת לא הבעיה והבעיה זה הרינגים, וצריך לעשות חצי אוברול שיעלה לי 1400 שקל. או מנוע מיבוא שיעלה 3500 כולל עבודה. השאלה היא האם אחרי חצי אוברול הקומפרסיה תשתפר? בכמה היא תשתפר? האם הרעש של המנוע יפחת? ניסיתי לשים תוסף לשמן שיפסיק את העישון אבל הבעיה היא שכל כמה זמן אני צריך להחליף פלאגים כי הם נרטבים לי בשמן והתוסף לא ממש פותר את הבעיה הזאת. מה אתם ממליצים לעשות? אני מתלבט...
  8. עבירת מהירות
  9. אם עשיתי עבירת תנועה שכלול בה נקודות ואני רותה להעביר את הנקודות על שם מישהו אחר איך אני עושה את זה? משטרה? משרד הרישוי? האם יש פרק זמן מסוים כדי לבצע את ההעברה של הנקודות?
  10. מדובר במיצובישי לנסר 93 אוטומט זה קורה ברבע שעה הראשונה של הנסיעה בבוקר אחרי שהאוטו לא נסע בלילה. אני מחמם את האוטו איזה 5 דקות לפני שאני מתחיל לנסוע, ושאני מתחיל לנסוע אז האוטו כאילו נחנק בטורים הנמוכים ובקושי זז ושהוא מגיע ל 3000 סל"ד הוא מתחיל "להרביץ", ושוב פעם, אחרי העברת הילוך האוטו כאילו נחנק ובקושי סוחב, ורק בטורים הגבוהים הוא מתחיל להאיץ.
  11. האוטו זה מיצובישי לנסר 93 תוך כדי נסיעה ההגה רועד לי, כאילו זז ימין שמאל ימין שמאל במהירות, ותנועת הסיבוב שלו במיוחד בנסיעה איטית היא לא חלקה, יש קפיצות קטנות. מה יכולה להיות הבעיה?
  12. האוטו זה מיצובישי לנסר 93 אוטומטית. הרעש מזכיר את אותו רעש שיש ברכבים עם גיר רגיל שנוסעים בהילוך גבוה במהירות נמוכה אז יש רעש של צילצולים כזה... כאילו האוטו מתחנן להוריד הילוך... השאלה למה הרעש הז מושמע גם בגיר אוטומט?
  13. הרכב הוא מיצובישי 93 ועד לא מזמן הייתה לי בעיה שהאוטו היה מקרטע. בסוף גיליתי ששתיים מהפלאגים היו עם שמן עליהם וזה מה שגרם לקרטוע. אני יודע שזה שאלה של זמן עד שעוד פעם הפלאגים יתכסו בשמן ויילכו. האם הבעיה היא בגומיות שסתומים או משהו יותר גרוע?
  14. פתחתי כבר אשכול בנושא אבל כבר עברו כמה ימים אז החלטתי לפתוח נושא חדש. הרכב הוא מיצובישי לנסר 93 אוטומט שבזמן האחרון מקרטעת לי בנסיעה. החלפתי קרבורטור והבעיה עדיין לא נפתרה. אמרו לי שכמעט בטוח שזה המפלג. האם יכול להיות שזה באמת המפלג? החשמלאי אמר לי שאם זה לא ייפתור את הבעיה אז הוא לא מחייב אותי בכלום. הוא דורש 600 שקל
  15. יכול להיות שהבעיה היא במפלג? החשמלי איר שהוא כמעט בטוח שזאת הבעיה והוא מתחייב שאם הבעיה לא נפתרת אחרי שהוא מחליף את המפלג הוא לא מחייב אותי בכלום.
  16. שלום לכולם, עדכון בקשר לקרטוע של הרכב... היום הייתי במוסך של קרבורטורים ברמלה והחלפתי קרבורטורלאחד משופץ, אבל הבעיה לא נפתרה, מה שאומר שזה לא בעיה בקרבורטור. בעל המכון אמר לי שיכול להיות שזה בעיה בחשמל. אולי מפלג. ברגע זה האוטו נמצא אצל גיסי שלקח אותו לחשמלאי... ממתין לתשובה ממנו
  17. טוב, חזרתי למוסך הקרבורטורים. הוא אומר שזה לא הדיזה החשמלית והוא רוצה להתחיל עם מקוי קרבורטור והחלפת כל מניי חלקים לראות אם זה יעזור, ומבקש 400 שקל בשביל התענוג. ואם זה לא יעזור אז הוא יתחיל להכנס יותר לעומק. אני כבר לא יודע מה לעשות. נראה לי הוא מחרטט אותי
  18. כן, כבר נמאס לי מהמוסך הזה
  19. שאתה אומר שהחיבור אולי רופף אתה מתכוון לחיבור למעלה? שזה שמתחבר בקליק כזה? כי בדקתי אותו והחיבור בסדר
  20. כמה עולה החלק הזה? משומש או חדש...
  21. זה החלק שמסומן באדום ושממנו יוצא החוט השחור הזה שעולה למעלה פשוט הרכב שלי מקרטע בזמן נסיעה וגיליתי שהחלק הזה אחראי... שהאוטו מונע ואני נוגע בחלק הזה אז יש רעש של קצר כזה ולפעמים האוטו נכבה שאני נוגע בחוט הזה. האוטו הוא מיצובישי לנסר אוטומט שנת 93
  22. כן, האוטו מעלה לפעמים עשן לבן... ואמרו לי שהחלפת הגומיות תפתור את זה
  23. הרכב הוא מיצובישי לנסר 93 אוטומט אני מחר הולך לסדר את הגומיות שסתומים האם האטם הוא חלק שמחליפים עם הגומיות או שאין קשר בניהם? והאם החלפת האטם תדרוש ממני מחיר נוסף או שהמוסכניק כבר ממילא נוגע בזה?
×
×
  • תוכן חדש...