Jump to content

gartiy

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gartiy

  1. אני מחפש רכב עד 10000 שקל והרבה המליצו לי על האוטו הזה. מה אתם אומרים? אני מחפש רכב משפחתי גדול ומרווח ושיהיה נח ובמחיר שציינתי.
  2. מדובר במיצובישי לנסר 93 הרכב עבר לפני כחודש אוברול עקב עישון של הרכב. מאז הרכב חזר למוסך 3 פעמים בגלל שהרכב עדיין המשיך לעשן. המוסכניק אמר לי שהוא פירק שוב את המנוע ושלח שוב את הראש לבדיקה, החליף שוב פעם את כל הרינגים, אבל זה לא עוזר. מה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות מצב שאוברול כבר לא יעזור? אני כבר לא יודע מה לעשות.
  3. פלוס מינוס הטורים נורא גבוהים באוטו בצורה שיגרתית
  4. הטורים ברכב עומדים לי קבוע על כמעט 2000 סל"ד האם אפשר להוריד אץ הטורים או שזה בעיה של הצ'וק האוטומט? הרכב מודל 91
  5. נראה לי ששלי נמוך מדיי. עומד על 500 כרגע
  6. טוב אני יעדכן ביום ראשון מה נגמר. תודה רבה לכולם
  7. הוא יכול להגיד לי דבר כזה?? הרי הוא זה שאמר שחצי אוברול יפתור לי את הבעיה. הוא לא אמר לי שום דבר על זה שיכול להיות שזה לא יצליח. הוא לא יכול להגיד לי משהו ולתת אחריות ואחר כך להגיד לי שזה לא עזר. אני בטח לא אשלם לו עוד כסף עכשיו על מנוע חדש. שיחזיר את הכסף מצידי. נראה יום ראשון מה קורה ומה הוא יגיד לי.
  8. צבע העשן הוא לבן סמיך בעל ריח מסריח. והפלאג גם מפויח בקצה וגם יש קצת רטיבות בהברגה.
  9. יש מצב שהמוסכניק עשה עבודה חרא? הוא אמר שיש לי אחריות חצי שנה אז אני מביא לו את האוטו יום ראשון לבדיקה. והאם שעושים אוברול מחליפים פלאגים? כי הסתכלתי עם הפלאגים היום בצהריים והם מפויחים, ונראים בדיוק כמו פלאגים לפני הטיפול, שהיו נרטבים לי בשמן. והאם פלג מפויח יכול לגרום לעישון או שכתוצאה מהעישון הפלאג נרטב?
  10. מדובר במיצובישי לנסר 93 המנוע היה מעשן לי מדיי פעם אז עשיתי לו חצי אוברול (לגרים, רינגים...). עכשיו האוטו יצא אתמול מהמוסך והוא עדיין מעשן מדיי פעם. דיברתי עם המוסכניק והוא אמר שזה נורמלי והעשן יפסק לבד אחרי כמה קילומטרים. האם זה נכון?
  11. טוב, אז החלפתי פקק והבעיה אכן נפתרה. תודה לכולם
  12. המאוורר דוקא עובד, ואין איבוד של מים
  13. מדובר ברכב דיהטסו אפלאוז שנת 92 אחרי נסיעה לא ארוכה שאני מחכה את המנוע יש רעש של כמו מים רותחים איזה כמה שניות ואז זה נעלם. מה יכולה להיות הבעיה?
  14. הרכב הוא מיצובישי לנסר שנת 93 הרכב מעשן לי מדיי פעם והחלטתי שהגיע הזמן לסדר את הבעיה. החלפתי לפני כחודש בערך גומיות שסתומים אבל זה לא עזר. עכשיו המוסכניק אומר שצריך לעשות חצי אוברול שכולל רינגים ולגרים ובדיקת קומפרסיה למנוע. האם אחרי הטיפול הזה העישון יפסיק? הסחיבה של הרכב תהיה טובה יותר? המנוע יהיה שקט יותר? אני רוצה לדעת אם הטיפול הזה באמת יפתור לי את הבעיה. תודה מראש.
  15. אחלה, תודה
  16. האם אפשר להוריד את הטורים ידנית עם מברג או שזה קשור לצ'וק האוטומט וזה מצריך טיפול במוסך?
  17. מישהו יודע כמה יכול לעלות הנזק הנ"ל?
  18. האם אתה יודע עלות של התיקונים הנ"ל? בערך?
  19. מדובק בדייהטסו אפלאוז מודל 91 אוטו' כשאני מסובב את ההגה עד הסוף שמאלה או ימינה הסיבוב אינו רציף, אינו חלק כמו שהוא צריך להיות. יש כאילו "קפיצות" או "עצירות" כאלה בזמן הסיבוב. בדקתי שמן של ההגה כח ויש שמן. מה יכולה להיות הסיבה לכך ומה הנזק הכי רציני ומחיר התיקון שיכול להיות.
  20. אוקי... תודה לכולם, כנראה שאני יילך על הצמיגים של DUNLOP ב1000 שקל
  21. ההצעה הכי נמוכה שקיבלתי זה 750 שקל להכי זולים ו 1000 שקל לצמיגים של DUNLOP
  22. תודה רבה על התשובה המפורטת
  23. אפשר חוות דעת על הרכב הזה? אמינות? תחזוקה? האם הוא נחשב לאוטו טוב יחסית לרכבים במודל שלו היום בשוק?
  24. סבבה, תודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...