יש לי מיצובישי לנסר אוטומט שנת 93.
בזמן האחרון שאני מניע את האוטו בבוקר הטורים גבוהים, 1500+ , והם נשארים ככה אפילו שהאוטו כבר חם, אחרי נסיהע ארוכה יחסית. השאלה האם הצ'וק האוטומט נתפס? אני יכול לסדר את זה לבד או שאני חייב מוסך? כמה יכול לעלות לתקן? או לחילופין האם כדאי לנתק אותו לגמרי?
תודה לעוזרים