Jump to content

gartiy

  • הודעות

    156
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gartiy

  1. מדובר באפלאוז שנת 93 גיר רגיל. האוטו לא רוצה להניע, אבל בדחיפה הוא מניע. השאלה אם הלך המצבר או האלטרנטור לא מטעין אותו
  2. תודה רבה צביקה... האם זאת גם הסיבה שהאוטו פחות סוחב?... הוא מאיץ נורא לאט
  3. יש לי מיצובישי לנסר אוטומט 93 מדיי פעם שאני אחרי נסיעה, ואני מכבה את המנוע, האוטו רועד איזה שניה שתיים לפני שהוא נכבה. מה יכולה להיות הבעיה? אני יכול להגיד שבזמן האחרון הטורים יחסית גבוהים ולא יורדים כאשר האוטו מתחמם. יכול להיות שיש קשר?...
  4. ארו? אני מחפש להחליף 4 צמיגים בלנסר שלי, ואמרו לי שהם צמיגים טובים תוצרת חוץ.
  5. הבנתי, OK, תודה רבה לכולם
  6. יש לי מיצובישי לנסר אוטומט שנת 93. בזמן האחרון שאני מניע את האוטו בבוקר הטורים גבוהים, 1500+ , והם נשארים ככה אפילו שהאוטו כבר חם, אחרי נסיהע ארוכה יחסית. השאלה האם הצ'וק האוטומט נתפס? אני יכול לסדר את זה לבד או שאני חייב מוסך? כמה יכול לעלות לתקן? או לחילופין האם כדאי לנתק אותו לגמרי? תודה לעוזרים
  7. אז לפי מה שאני מבין מ UNO, מצבר לא הולך מפעם אחת שהוא מתרוקן, נכון?
  8. הנעתי את האוטו עם כבלים בבוקר. כמה זמן לוקח למצבר להיטען מחדש? צריך להשאיר את האוטו מונע זמן מסוים?
  9. OK תודה לכולם!
  10. הייתי היום בטסט והכשילו אותי על נזילת שמן מההגה, זה מה שאמרו, השאלה היא האם התיקון של זה יקר? עוד לא הספקתי ללכת למוסך אבל אני רוצה לדעת בערך לפני שאני הולך. תודה מדובר במיצובישי לנסר 93 אוטומט
  11. יש לי טסט לאוטו עוד כמה ימים, האם אני צריך לעדכן משהו במשרד הרישוי? או רק ללכת לטסט עם הטופס של המנוע ואישור של מוסך מורשה
  12. מדובר במיצובישי לנסר 93 אוטומט
  13. יש קרטוע של המנוע אחרי שאני מכבה את האוטו, איזה 2-3 שניות בעית חשמל?
  14. חצי שנה... אבל זה לא אותה רעידה כמו שיש באיזון גלגלים, זה נמשך 10 קמ"ש ומסתדר
  15. לנסר 93 אוטומט
  16. שאני מגיע למהירות של 70 קמ"ש אני מרגיש שהאוטו כאילו נוסע על כביש מקורצץ... מן רעידות כאלה, אבל לא רעידות בהגה, מן רעד כזה בדיוק כמו שנוסעים בכביש מקורצף, וזה נעלם שעוברים את ה 80 קמ"ש.
  17. כן, זה מה שאמרו לי, OK, תודה רבה לכולם
  18. ואין מנוע של לנסר שהוא הזרקה?
  19. יש לי לנסר 93 קרבורטור האם אפשר להרכיב מנוע מהזרקה? הלך לי המנוע ואני רוצה לקנות מנוע מיבוא, ויש שאומרים לי שזה אפשרי ויש שלא... אז מה אתם אומרים?
  20. איך אני יכול לדעת שהמנוע במצב טוב? שלא נגרם לו איזה נזק מהתאונה?
  21. אני מחפש מנוע למיצובישי לנסר 93 מה טווח המחירים? האם יש אחריות?
  22. ואם יש לי חבר שמבין ברכבים והוא חיבר לי את המנוע...? אני לא יכול לרשום אותו במשרד הרישוי בגלל שהוא לא מוסך?...
×
×
  • תוכן חדש...