הקטע הוא שהאוטו התחיל לעשן לי, לא עישון כבד, רק במאמץ, וזה נורא מפריע.
ניסיתי לשים תוסף דלק למניעת העישון וזה לא ממש עבד.
יצא לי להסתכל על המנוע וכולו נזילות של שמן.
אז הלכתי על הגרוע ביותר, החלפת מנוע.
ואם יש למישהו מוסך למיצובישי שהוא ממליץ עליו באזור המרכז אני אשמח.