Jump to content

נהג_חדש

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג_חדש

  1. 41,000 עד הסופ"ש הבא
  2. לרגל מעבר למיאטה ספציפית , ולאחר שנתיים נפלאות מוכר רכב באמת מדהים, אני אפרט פה כמה שאפשר כדי לחסוך שאלות, מי שרציני מוזמן להתקשר ולהגיע לראות את הרכב. אז ככה: איביזה FR 2005, מרכב 5 דלתות, ~150K ק"מ, טסט נובמבר 14,יד 02 ברישיון, מערכת איתוראן מותקנת ברכב. עברה טיפול טיימינג מלא ב-149K, רכב סטנדרטי לחלוטין, לא צ'יפים, פילטרים או כל מיני קישקושים למיניהם. כל התוספות ברכב הינם קוסמטיים בלבד, קסנון, צביעה כתוצאה מדהייה לפני כ-4 שנים, בכל זאת מדובר בצהוב-, אגב הצבע היום שמור ברמה יוצאת דופן, חונה בחניה מקורה במרבית שעות היום. מתחייב על שילדה נקייה- לא קצה ולא נעליים. סאנרוף תקין לחלוטין, מזגן חום/קור. ללא שום תקלה (לא נדלקות נורות כלשהן, כפי שיצא לי לראות במספר איביזות), ידית הילוכים seat sport, מערכת שמע ברמה גבוהה, צמיגי R1R מקדימה וT1R מאחורה. טיפולים בחלפים הטובים ביותר, שמן ליקויי מולי 5/40 סינטטי מלא. הרכב נמצא בבאר שבע, ומגיע לעיתים לאזור קרית מלאכי. המחיר הוא 45K. לא מעוניין בהחלפות כלשהן נכון לעכשיו, כיוון שכמו שציינתי קודם, סיבת המכירה היא מעבר ל-NC ספציפית. טלפון ליצירת קשר: 052-8540864, במידה ואני לא עונה, ניתן לשלוח SMS ואחזור. (אגב הרכב לא מילד)
  3. גם לי קרה בדיוק מה שאתה מתאר היום, לכן אני לא מאמין שזה בעיה בחיבורים, אני אתקשר לחברה ביום ראשון, במידה והם לא יישאו בהוצאות שילוח (דואר גוביינא) אני אגיש תביעה, אגב אני גם מבאר שבע, יש לי הרגשה באמת שזה פאק ידוע מראש במכשיר. (אם אכן עבדו עלינו אפשר לארגן תביעה קבוצתית)
  4. את האמת שקיבלתי כבר בתחילת השבוע, פשוט דחיתי את ההתקנה לשישי, מכשיר ממש ידידותי וממה שנראה עד כה התמורה למחיר שווה בהחלט. הותקן באיביזה FR 2005.
  5. היום התקנתי, סה"כ נראה מעולה חוץ מזה שהשלט לא עובד לי ולמרות שהחלפתי סוללה.
  6. את האמת שאני גם מתעניין ברכב הנ"ל. מה אומר קורות אורך? האם זה לא נחשב כפגיעה בשילדה? אשמח לדעת גם מפותח השירשור וגם מבעל הרכב מה נאמר לכם לגבי הסעיף הזה לאחר הבדיקה, מצד הבוחן.
  7. שווה לפחות להגיע לראות את הרכב
  8. נהג_חדש

    נהג מונית פסיכי

    חבר, הדרך היחידה שבאמת זה יטופל כמו שצויין פה כבר אינספור פעמים זה רק להעלות את הסירטון לפייסבוק, ומשם לשתף בכל דף אפשרי (משטרה, צינור לילה, חדשות 2, 10) אני די בטוח שהתגובה תהיה הרבה יותר מהירה. מאשר שתקבל במקרה הטוב הודעה עוד חצי שנה שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור/ראיות. אני לא יודע למה אתה נמנע מזה, אם תרצה אני מוכן להיות הראשון ולפרסם. כמובן, שלך יש את כל הנתונים הכי מדוייקים ועדיף שזה יגיע ממקור ראשון, לכן אני ממליץ לך בחום להעלות את זה לרשתות החברתיות. ייתכן והאידיוט הזה באמת ייפול על אדם פחדן/לא דעתן במיוחד ופשוט ישתף עם החלאה פעולה. מעבר לכך לאור מצב האלימות כיום, אני חושב שברגע שתעשה את השיתוף הזה, האידיוט יקבל את עונשו במהרה. אני באמת מאחל לו שהוא זקוק לכל שקל שהוא מקבל מכל נוסע ויקבל מינימום שלילה לשנה (מעבר לכך שהייתי שמח אם הוא ידרס)
  9. 43000 ש"ח, אני די בטוח שהראשון שיבוא לראות את הרכב יקנה אותו.
  10. שלום לכולם, הרכב של אבא שלי, לאחר כמעט 4 שנים עם הרכב לאור שדרוג ל-6 החדשה ולפני שהרכב מוכנס לטרייד אין הוא מציע אותו למכירה. הפרטים היבשים: הרכב נמצא בבאר שבע. הרכב עבר טסט לפני מספר ימים, ככה שיש טסט לעוד שנה וחודש (יוני 14). יד - 02 ברישיון, פרטי. ק"מ - 180,000. מחיר: 46,000 ש"ח סופי בהחלט! הרכב שמור מכנית וויזואלית, עובר טיפולים סדירים בזמן, ובאמת שנמצא במצב מעולה, לא נראה לי שקיים כזה רכב במחיר הנ"ל. רכב מפנק, בעל ריפודי עור בגוון קרם, גלגלי מגנזיום, מערכת מקורית, בקרת שיוט, תא מטען ענק, חיישני רוורס, שליטה על המערכת מההגה ועוד שלל פינוקים. על מנת לסנן סוחרים או אנשים לא רציניים אני אטפל בסינון הטלפוני הראשוני, אנחנו לא מסתירים שום דבר, כל הפרטים הרלוונטיים ותמונות הוצגו במודעה, לכן אני מבקש רק מאנשים רציניים להתקשר. כאמור, סיבת המכירה האמיתית היא הזמנת 6 חדשה. מס טלפון - 052-8540864. במידה ואני לא עונה, ניתן לשלוח ס.מ.ס ואני אחזור. כמובן להתקשר בשעות סבירות, ניתן לטלפן בשבת. תמונות:
  11. המחיר הוא135 לאחר רישוי
  12. מוזר שאתה אומר שהמנוע הוא דווקא הגורם לבעיה, הייתה לי בעבר RSI והמחלה של הסאנרוף הם הצירים של המסילות שנוטים להישבר בקלות, לדעתי רוב הסיכויים שזו הבעיה
  13. למה אתה חושב שמיאטה יש רק ידני?
  14. באמת כל הכבוד! קראתי הכל, בהחלט נראה מרשים. מאחל לכם המון בהצלחה בתחרות, ולעצמי ששנה הבאה אשתתף בפרויקט מתחיל עכשיו שנה ג', מכונות בבן גוריון
  15. קודם כל תהיה רגוע לא סיפור רציני, היתה לי את אותה בעיה ברכב זהה לשלך, יש חיישן שמחובר לדוושת ברקס כנראה שהקפיץ שלו עשה את שלו, החלפת החיישן סיפור של 50-80 שקל.
  16. כן גם לי נמסר שהוא יקר יותר מR1R (לא בהרבה), באותו מידה, גם הראו לי את המחירון - לא שהוא משקף משהו, אבל בכל אופן ההבדל במחיר שהופיע שם היה.
  17. קניתי השבוע זוג בידיוק במידה שלך לאיביזה, במחיר של 500 ש"ח לצמיג - צמיגי רפי בבאר שבע.
  18. הסאנרוף של הרכב עדיין עובד?
  19. נהג_חדש

    רעשי צמיגים טויו R1R

    גם אצלי אין רעשים מיוחדים
  20. אחלה, תודה ומה לגבי הנוזל קירור יש למישהו מושג?
  21. שלום חברים, איזה שמן מומלץ למנוע הנ"ל? בנוסף באיזה נוזל קירור להשתמש? אשמח להמלצה למקום שממנו ניתן לקנות את הפריטים הנ"ל באזור באר שבע. הרכב מקורי אם זה משנה, וכרגע לא דרוש החלפת שמן/מים אך עדיף שהיה זמין. המשך יום טוב.
  22. גם אני לא מאמין בצירוף מקרים, אך מקריאה ברשת הבנתי שהחיישן נמצא על דוושת הברקס עצמה? אז איך יכול להיות קשר בין האזור בו מורכבת המערכת לדוושה עצמה? האם באיזור הרדיו דיסק יש איזשהו מגע ליוניט הנ"ל? מה שיותר מוזר זה שעכשיו הנעתי את הרכב, שיחקתי קצת עם הדוושה של הברקס והנורית כבתה וגם האורות חזרו, אז ככה שאני משער שזה מגעים של החיישן הנ"ל? יש מישהו שיכול לכוון אותי ולומר לי היכן נמצא החיישן?
  23. שלום חברים, הבעיה מופיעה בכותרת ברכב מסוג איביזה 2005, יש למישהו מושג מה מקור הבעיה? בנוסף אציין כי התקינו לי היום ברכב מערכת (במידה וזה קשור). אשמח לעזרה בעניין.
×
×
  • תוכן חדש...