Jump to content

לב טוב

  • הודעות

    517
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בית שמש
  • איזה רכב יש לך?
    BYD atto 3

צפיות אחרונות בפרופיל

639 צפו בפרופיל

הנקודות של לב טוב

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

245

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. לגבי רכישת רכב לא חושב שתוכל לקנות בלי העברה מלאה או הסכם מימון שהוא אגב נעשה בהו"ק חודשית. (אם שייך לקחת הלוואה מהבנק לרכישת הרכב אז זה פשוט זה.) לגבי ביטוח, ביטוח חובה אי אפשר בהוראת קבע אלא רק באשראי או בהעברה מלאה על כל הסכום מראש, על המקיף / צד ג צריך להתווכח על זה, יש חברות שיאשרו בסוף.
  2. מצאתי סרטון ישן על האודי A8 עם היגוי אחורי להקטנת רדיוס הסיבוב. דקה-4:25. אודי A8 (מתיחת פנים) - נהיגה ראשונה (2022) - iCar (youtube.com)
  3. אני רואה נכון? יש לו היגוי אחורי?
  4. https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מרצדס-amg-פיור-ספיד-מרצדס-משיקה-את-מותג-מיתוס
  5. חסר קצת רקע, מה ואיך אירע. הרכב קיבל מכה? הופיע פתאומית באמצע נסיעה? מה התכוונת לומר פה? תרחיב קצת על מה היה.
  6. ברכב שלי כשנה וחצי אצלי. כ-310 ק"מ בין טעינות.
  7. כנראה שלא זה. 1. עוז והדר מבצעים את רוב ההדפסות שלהם בסין. 2. אין להם חנויות משלהם...
  8. לב טוב

    משאית בטון

    האמת שלא הייתי במקומות כאלו מעולם, אך במהלך הלימודים שלי (הנדסאי בניין) נאמר שם מכל המי ומי בצורה חד משמעית שבטון לאחר שעה וחצי שהוא יצא מהמפעל אסור לצקת אותו בכלל והוא נשלח חזרה. נראה לי אפי' שבתעודת המשלוח ממפעל הבטון מופיע גם שעת המילוי, המהנדס ביצוע בשטח לא אמור לאשר דבר כזה.
  9. קודם תשאל אם ארדואן יסכים לשחרר לפה סחורה תוצרת טורקיה
  10. לא יודע מה מיוחד ברכב הזה, אבל נראה שמישהו קיבל התקף לב די רציני מלראות את הדבר הזה...
  11. הואגוניר בסרטון שצירפת זה ואגוניר S, דגם חדש חשמלי שלמעט שם הדגם הוא לא חולק שום דבר משותף עם הגראנד ואגוניר ש @EliC25 העלה.
  12. 2500 לשלוש שנים זה לא להנות מהלוואה. (70 ש"ח לחודש, נו, באמת...) חיוב נוסף של כ-140 ש"ח לחשבונית לא יפיל אדם מהכיסא, וחיוב פתאומי של 2500 ש"ח יפיל גם יפיל. אני ממש לא מבין את זה, אם לפי הודאתם הם מחוייבים לקרוא אפי' רק פעם בשנה (נזרום על זה) והם באו עכשיו לקרוא אחרי 3 שנים, אז לדעתי על 2/3 מהתשלום הם צריכים לוותר. לא חושב שיתכן להגיע למישהו אחרי X שנים ולנפח לו חשבונית משום מקום. אני במקומך הייתי מתעקש איתם, במיוחד אם על פי החוק הם יכולים לדלג עד פעמיים בשנה.
  13. עכשיו זה מסביר לי. לפני כמה שנים חייגתי לקל-קו לברר על שעות אוטובוס ליום המחרת. סדר ההקשות שלי היה 1-1-2 ולאחמ"כ במקום להקיש שוב על 1 הקשתי בטעות על כפתור החיוג, אחרי שניה ניתקתי. חצי דקה אחרי זה אני מקבל טלפון מחסוי אם חייגתי למשטרה, לא הבנתי איך הם הגיעו לזה...
  14. בקצב של כ-120 פעימות לדקה, קצב קבוע בלבד לא מספיק... כאן הוא מספר שהבן אדם נשם כך שבאמת לא היה מה לעשות, אולי להרים את הרגליים כדי לשפר את זרימת הדם-חמצן למוח.
×
×
  • תוכן חדש...