Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. לפעמים קשה להכניס לשלישי, כשמכניסים לרוורס לפעמיים יש חריקה (אני יודע שצריך לחכות 10 שניות או ללחוץ על הקלאץ פעמיים) אבל פעם זה לא היה ככה. בהאטה כשמוריד הילוך משלישי לשני יש רעידה באוטו. וההפרדה שלו גם נמוכה מאוד. האוטו עשה מעל 200000 ק"מ בעקרון כרגע אני לא מתכוון לקנות חדש (הבנתי שחלקים לפיאט דובלו יקרים) סתם מעניין אותי לדעת כמה עולה גיר חדש.
  2. כמה עולה גיר חדש לפיאט דובלו שנת 2003 1900 טורבו jtd
  3. שאלה בכותרת. אני לא מדבר על האצה למהירות אלה נסיעה קבועה.
  4. הקלאץ אכן מפריד נמוך ועם איני טועה זה היה גם בהתחלה ככה.(לפני הבעיה) מה המחיר בערך לתיקון?
  5. אני הייתי רוצה לבדוק זאת ברכב שלי. מה לעשות? לנסוע על חמישי באיזה מהירות? ללחוץ על הקלאץ ולזרוק? המנוע יכבה באמצע נסיעה..מסוכן לא? ההגה לא ינעל?
  6. מדובר בפיאט דובלו 2003 טורבו דיזל לאחרונה יש בעיה במערכת ההילוכים. כשמכניסים לרוורס יש חריקה כאילו ההילוך לא נכנס טוב (זה רק לפעמים קורה, ואני לוחץ על הקלאץ עד הסוף) לפעמים קשה להכניס לשלישי ולפעמים שמורידים משלישי לשני יש רעידה קלה באוטו. איפה הבעיה? בגיר? במידה וכן, עם אני לא אטפל בזה עכשיו זה יגרום לעוד בעיות?
  7. טוב אז בדקתי פיוזים, את כולם. בדקתי שהחורים של המתיזים לא סתומים בעזרת מחט. ועדיין לא עובד. מה השלב הבא?
  8. מה עדיף לי להגביר איתו? http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=6988 או http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=6993 לאן שתמליצו לי לחבר אותו זה מה שאני אקנה.(אני קונה או אחוריים או קומפוננט) ולאן אתם ממליצים לי ללכת שיתקינו לי אותו ויגידו לי איזה חוטים צריך לקנות. בבאר שבע.
  9. קיבלתי מחבר מגבר: concord auto sound 2620gt mosfet bridgeable 2ch. amplifer 600watts קודם כל איך המגבר הזה נחשב? מה הרמה שלו? ואיך אני בודק עם הוא עובד ? עריכה: שכחתי לציין אין לי חוטים ואין לי כלום. קיבלתי רק את המגבר
  10. איך אני יסביר למוסכניק על הבורג הזה, שהוא יבין על מה אני מדבר? איפה זה נמצא?
  11. תודה רבה על המידע!!!! =] מחר כשיהיה אור אני אבדוק את זה.
  12. כיצד בודקים את הפיוזים? איך אני יודע מה טוב ומה לא? לגבי המפשיר - הסתכלתי שוב וראיתי כבל שאמור להתחבר למפשיר מנותק. חיברתי אותו חזרה למקומו. לגבי המתיזי מים - אין צליל של משאבה עובדת. ולא זכור לי, לאבא שלי שהחליפו אי פעם דלת אחורית. האוטו אצלנו 10 שנים. שי, איפה נמצאים המגעים שאתה מדבר עליהם?
  13. שלום לכולם! ברנו 19 שלי מגב השמשה האחורית לא עובד. ומתיזי המים גם הם לא עובדים. (קדימה ואחורה) מה יכולה להיות הבעיה? ומה אני יכול לבדוק בעצמי? ועוד שאלה.. צריך להיות מאחורה מפשיר אדים? עם כן אז גם הוא לא עובד.
  14. תודה רבה על התשובה המפורטת. אני אשמח לקבל המלצה למתקין מקצועי באזור באר שבע. תודה! =]
  15. תודה רבה על התגובה. עם איני טועה יש עגלה קטנה שאינה צריכה העברת חשמל? כלומר אין לה אורות ובלמים. מה המחיר של טסט לעגלה כזו?
  16. שלום לכולם! האם אפשרי להתקין וו גרירה בפיאט דובלו שנת 2001? במידה וכן מה המחירים? כשאני ארצה לשים עגלה נגררת זה צריך להיות רשום ברשיון הרכב או משהו? מה אני צריך לדעת בנושא?
  17. היום במקרה שמתי לב שמקדימה רק בצד אחד יש נורה של הפנס ערפל ובצד השני אין. כנ"ל מאחורה. ועוד שאלה בקשר לתאורה לבנה... הבנתי שיש נורות שעולות בסביבות 100 ש"ח משהו בסגנון של קסנון. האם יש משהו שיתאים לפיאט שלי? ויהיה חוקי כמובן?
  18. אתה בתור בעל רכב כזה תוכל לבדוק מה שם החברה של אותם רמקולים? אני מאוד אודה לך.
  19. אתמול נעסתי באוטו של דוד, יש לו פולקסווגן בורה. יש לה רמקולים רק מקדימה והם פשוט מעולים בשבילי.(זה הרמקולים שמגיעים עם הרכב) הייתי רוצה לדעת מה שמם ואיפה ניתן לקנות אותם. אה וסתם שתדעו האוטו הזה יציב בצורה מדהימה.
  20. לי יש את אותה בעיה ברנו 19. קשה מאוד לראות ולפעמים אני נוסע באורות גבוהים
  21. תודה רבה על העזרה והעצות.
  22. שלום לכולם! בעקבות הריפוד המלוכלך באוטו שלי הלכתי לקנות מנקה ריפודים שהרוב פה המליץ של stp - tuff stuff הוראות השימוש אומרות לרסס בחופשיות שהכל יהיה מוקצף לחכות 30 שניות שיספג ואז בעזרת מתלית רכה לשפשף שהכתמים ירדו. עשיתי כך אבל בסוף נשאר מסביב סמן כאילו נשפך משהו מין מסגרת כזאת מסביב. בנוסף קיבלתי מנקה סקאיי גם של stp - son of a gun הבעיה שפה נתלשו הוראות השימוש והייתי שמח עם מישהו יסביר לי איך להשתמש עם זה.
×
×
  • תוכן חדש...