Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. בהתחלה לא היה פיוז הייתה בעיה במגבר. כשלקחתי לתיקון אז הוא הוסיף פיוז.
  2. הבנתי....שלא צריך שתי התקנות. תודה גבר אני כנראה לא אמכור אותו.
  3. במידה ואוסיף עוד מגבר, סתומרת 2 מגברים. זה לא מסבך קצת את תהליך ההתקנה? וזה דורש עוד קיט התקנה?
  4. אני יגיד לך למה אני רוצה למכור. ואשאל גם שאלה. הוא יספיק לקומפוננט של לאנזר 240 ווט וסאב וופר של 400 ווט לפחות (לא יודע כרגע איזה) ??? בגלל שאני חושב שהוא לא יספיק אני רוצה לקנות מגבר אחד שיחזיק את זה ולא לקנות מגבר נוסף.
  5. שלום לכולם! יש לי מגבר של קונקורד 2 ערוצים 600 ווט. בכמה אני יכול למכור אותו? בערך שנדע טווח מחירים. הנה תמונה: http://img150.imageshack.us/img150/2629/38495449hp1.jpg http://img249.imageshack.us/img249/5600/54973763mb1.jpg http://img87.imageshack.us/img87/6663/96407743aq2.jpg
  6. שלום לכולם! חג שמח! ברשותי פיאט דובלו שנת 2003 בסגנון הנסיעה שלי בעיר הרכב לא צורך פחות מ 13.5 ק"מ לליטר.(ממוצע) אתמול שמתי לב שהוא צורך 12.8 ויורד ל 12.3 בנסיעה רגועה ללא מזגן. מה שלא הגיוני לרכב הזה. בנסיעה רגועה בעיר הוא מגיע אפילו ל 14-15 ממוצע. מה צריך לעשות, לבדוק, שנדע בוודאות עם הרכב שותה דלק? (עוד משהו שלא יודע עם קשור. יום ליפני תידלקתי את הרכב ב100 ש"ח בתחנה לא ממש מוכרת ששמה "טל" התחנה נמצאת בסוף העיר והמחיר לליטר סולר הוא 6.0. האם יכול להיות קשר כלשהו לדלק?)
  7. יפה מאוד. אני אשמח לקבל בפרטי את מספר הטלפון של הבחור. ומאיזה אזור הוא?
  8. לבן דוד שלי נכנס שם 6.5 של לאנזר
  9. איך הקומפוננט 6.5 אינטש LANZAR דגם VX6C הוא של חבר והוא נותן לי אותו. הוא משנת 2005 , הוא עדיין במיטבו? אני מתכוון לחבר אותו למגבר של concord 600watts מגבר 2 ערוצים
  10. תיהיה לי אפשרות לערער עם ידרש ממני להמשיך את הנהג חדש? בקשר לתמרור עצור: נתחיל מזה שבמקום שהתמרור מוצב אין תאורה, לא כל אחד יכול לראות אותו. זה היה בשעה 9 וחצי בלילה כביש שכמעט לא נוסעים בוא (זה הקצה של העיר) לא עצרתי עצירה מוחלטת אך האטתי את האוטו והסתכלתי שמאלה וימינה. בנוסף קו העצירה קצת נמחק. והסיבה שלא עצרתי, לא ראיתי אותו.
  11. שלום לכולם! אני נהג חדש כבר שנה בדיוק, קיבלתי 2 דוחות: 1. מי שישב לידי מקדימה לא שם חגורה. 250 ש"ח (כמה נקודות?) 2. לא עצרתי בתמרור עצור. 250 ש"ח (כמה נקודות?) זה יעשה לי בעיה בחידוש הרישיון? עם כן מה הכי גרוע שיכול להיות?
  12. חחחח אני אוותר על הדרך הזו...=] אחלה. זה גם מה שהיה לי חשוב לדעת. ויש בפנים טבעות בכל פינה ככה שנתפוס אותו חזק
  13. האופנוע מורכב בשלמותו, הכוונה שהוא עם מנוע והכל. הנה תמונה של הרכב למי שלא מכיר: אני רוצה להכניס את האופנוע לתוך הקוביה. אני פשוט רוצה לדעת ב100 אחוז שזה חוקי
  14. ערב טוב לכלום. יש לי פיאט דובלו, מותר לי להעמיס מאחורה בתוך הרכב אופנוע? זה חוקי?
  15. מה שאני בעיקר רוצה לדעת זה איך אני יכול לדעת כמה נקודות סה"כ יש לי. ומתי הם ימחקו עריכה: אז אחרי חיפוש קטן הגעתי לכתובת הזו: http://www.police.gov.il/districtmain.asp?path=/web_atan/birur.xml מחר נבדוק את זה
  16. אבל הוא אמר שהוא מוותר לי על התמרור עצור ושזה קנה של 600 או 500 שקל.. לא זוכר
  17. אמממ. מה שהיה בדיוק בקשר לקנס של השלט... לא עצרתי בתמרור עצור (לא סיכנתי את התנועה כן...אבל עדיין אני לא מצדיק את זה) אבל על זה הוא אמר שהוא ויתר והוא רשם רק על נהג חדש 250 ש"ח ו4 נקודות. אבל בעצם בתיאור הנסיבות לפני מה שאני יכול להבין קצת רשום שלא ציתת לתמרור עצור. לא רשום כלום על זה שלא היה שלט נהג חדש
  18. האמת שקשה מאוד להבין מה הם רשמו. זה כאילו הם עושים בכוונה. את השם שלי הם רשמו ממש ברור. כל אחד יכול להבין. אבל את תיאור הנסיבות בכתב שגם עם תשב על זה שנה לא תבין מה רשום. איפה צריך להיות רשום הנקודות? יש לזה סעיף בנפרד?
  19. שלום לכולם! אני נהג חדש, קיבלתי לפני שבועיים דוח על חגורה, הבחור שישב מקדימה לידי לא חגר חגורה. קיבלתי דוח 250 ש"ח אתמול קיבלתי עוד דוח על זה שלא היה לי שלט נהג חדש, גם כן 250 ש"ח והוא אמר שזה 4 נקודות. השאלה היא כמה נקודות על הדוח הראשון? וכמה על השני? מתי הנקודות האלה ימחקו?
  20. באר שבע מכיר?
  21. רכב חדש, דייהטסו טריוס צבע אפור עכבר. קיבל שריטה מענף, איך אפשר לנקות את זה? זה לא שריטה עמוקה, אין סימן לבן. ניסיתי בעזרת ספוג הפלא ומים חמים אך זה ניהיה יותר גרוע. מה האפשרויות?
  22. שלום לכולם! ברשותי מגבר של קונקורד 2 ערוצים 600ווט אני אשמח עם תמליצו לי על קיט התקנה/ערכת חיווט... אך שלא יהיה יקר.
  23. של הקלאץ
  24. מי בדק מה? הבעיות שהצגתי? כל אחד שיסע יכול להרגיש אותם
×
×
  • תוכן חדש...