Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. המחיר לא חייב להיות כולל תיבה לסאב. בנתיים אני חושב שאקח את המגבר שהבחור מעליי ציין, macaudio Z4200. קראתי עליו תגובות טובות.
  2. ערב טוב לכולם. התקציב הוא 3500 ש"ח כרגע תעזבו את הכבלים ואני אפרט: מגבר - עד 1000 ש"ח סאב - עד 600 ש"ח רדיו דיסק - עד 800 ש"ח קומפוננט - עד 600 ש"ח (עדיף שתיתנו גם המלצה לקומפוננט 5.25 אינטש ואפילו קצת יותר קטן מזה) עם אתם חושבים שצריך לשנות משהו אז פשוט תגידו. אני מאמין שאתם מבינים יותר ממני.
  3. הבנתי. תודה! עם מחליפים מצתי חימום אז צריך כבר להחליף הכל יחד? או שניתן להחליף רק את הפגום? עוד שאלה ששכחתי לשאול. ממה זה נובע? מה מקצר את אורך החיים של המצתים? אני יודע שכשרוצים להניע את הרכב צריך לעשות חצי סוייץ ולחכות עד שהנורית של המצתי חימום תכבה ורק אז להניע. במידה ומניעים בלי לחכות עד שהנורית תכבה זה פוגע במצתים?
  4. 1.9 טורבו דיזל JTD
  5. אכן מנוע דיזל. צודק לא סלילי הצתה אלא מצתי להט כמו שרשום בספר רכב. אז אני צריך ללכת למוסך בעל סורק תקלות בכדי לאבחן את התקלה בצורה נכונה. במידה והתקלה היא אכן מצת תקול. כמה זה צריך לעלות? זה חשוב לי לדעת את טווח המחירים, פשוט בזמן האחרון היו לנו המון הוצאות יקרות על הרכב. עכשיו אשמח לקבל הסבר מזה המצתי להט? איפה הם נמצאים במנוע?
  6. ערב טוב לכולם! כמו שחלקכם בטח יודעם מדובר בפיאט דובלו הנורה של סליסי ההצתה מתריעה על תקלה. כמה שאלות: מהם סלילי הצתה? זה חלק בתוך המנוע? ניתן לראות אותם? עם לא אטפל בזה בזמן הקרוב זה יגרום לנזק? או כל דבר אחר? והאם זה עניין יקר? כמה זה צריך לעלות בערך?
  7. הרכב לא הגיע ביבוא סדיר ולכן אני לא יודע איפה לחפש את המחירון שלו. בכל מקרה תודה על הערכת המחיר, זה גם מה שאמרו לי בערך. (ממש יקר לרכב הזה, ואפילו לא משתלם לדעתי)
  8. פולקסוואגן גולף קבריולט שנת 1992 מנוע 1800 ידנית.
  9. טוב אז הנה הסקיצה האחרונה שלי. בעיקרון סיימתי. מה שנשאר זה רק לשפר את השעון הקטן. את האמת...לדעתי מבחינה מקצועית זה הלוגו הכי מוצלח כאן. ולא בגלל שזה שלי, אני אומר תאמת.
  10. הנה: http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1230747
  11. הנה הסקיצה שלי בנתיים: http://www.siz.co.il/up.php?file=juimdtgz0zmz.png אני עוד עובד על כמה אפשרויות. המד מהירות, אני עושה אותו בסיגנון אחר עריכה: שכחתי לציין שהמד מהירות הוא ויקטורי וניתן להגדיל אותו לכל גודל שרק תירצו בלי שהאיכות תרד.
  12. מההההההההההה?
  13. לא רוצים להגיד עד מתי ניתן להגיש סקיצה? אני סתם ישב על זה ואז יהיה סקר בלי שאני אדע בכלל?
  14. ......
  15. עד מתי ניתן להגיש הצעה? ובקשה קטנה, אפשר לקבל את שם הפונט של הלוגו שיש כרגע באתר?
  16. לילה טוב לכולם! מה עושים במקרה שפותחים את כל הגג ברכב? מה עושים עם השלט של הנהג חדש?
  17. אני לא מוומחה גדול אבל גם לי היה משהו דומה. ציינת שהרעידות והרעש קורות לקראת סוף הבלימה. הסיבה לכך עם איני טועה בגלל המאמץ של הברקס הוא מתחמם, אבל עדיין זה אומר שיש בעיה
  18. החלפתי את הפיטר דלק. זה לא היה מתאים. עכשיו שאלה. כשאני מפרק את הפילטר הקיים יכול להשפריץ עליי דלק? ממה להזהר?
  19. תודה רבה תמיד אמרתי שיש פה אנשים טובים....
  20. זה הזרקה. קניתי את הפילטר שעולה 10 שקל זה מתאים?
  21. 1800 יש כזו בארץ? איך אני יכול להגיע לבחור? מאיזה אזור הוא? 20K יקר לבחור אני חושב שהוא ילך על מנוע KR . אני אדבר איתו ונראה איך מתקדמים הלאה.
  22. לא יודע עם זה הזרקה או קרבורטור. איך בודקים? גיר ידני מנוע 1400 TSI
  23. רכב של חבר. הוא מעוניין לשפר את ביצועי המנוע. האם המנועים שבגירה ציין באשכול זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=191486 מתאימים לרכב?
  24. פילטר דלק, איפה הוא ממוקם ברכב זה? אני עושה הכל במוסך כך שיש את כל הכלים. (אני עושה את הטיפול לבד)
  25. שמן של דלקול 20W-50
×
×
  • תוכן חדש...