Jump to content

stx

  • הודעות

    356
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קקטוס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של stx

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

300

מוניטין

  1. https://www.conceptcarz.com/s4325/studebaker-commander.aspx לפי זה, סטודבייקר קומנדר מ1951, עם מנוע V8 בנפח 3.8 ליטר. 120 כ״ס, עושה אפס למאה ב-17 שניות.
  2. בדיגיטלי לסגור סקאלה זה אלף קמ״ש! ואם הרכב אמריקאי זה אפילו 1600!
  3. זה לא נכון, הסעיפים האלו סימטריים, אפילו טיפה לטובת השוכר (התראה של 60 יום בזמן שהמשכיר מחויב ב90 יום) וכל שינוי בסעיף הזה חוקי רק אם הוא לטובת השוכר. חוץ מזה, שוכר לא חייב לחתום על סעיף כזה, זו בחירה שלו. בסופו של דבר, הסעיף הזה הוא סוג של גידור סיכונים. אם אתה בתור שוכר לא רוצה שהמשכיר יוכל לפנות אותך בלי סיבה ואתה מתעקש שיוציא את הסעיף הזה מהחוזה, אתה צריך לקחת בחשבון שאם תרצה להתפנות לפני הזמן כי פיטרו אותך או כי קיבלת הצעה לשחק בבוסטון, תצטרך לשלם את השכירות עד סוף החוזה (או למצוא שוכר חלופי אם יש סעיף כזה). אם אתה רוצה להשאיר את הסעיף בחוזה כדי שלא תצטרך לדאוג מפיטורין, אז תצטרך לדאוג מזה שהמשכיר יפנה אותך בהתראה קצרה. לשם שינוי, נראה לי שהמחוקק פה דווקא עשה עבודה טובה בזה שהוא לא מאפשר לעשות את החוזה חד צדדי בהיבט הזה.
  4. בתור שוכר הרבה יותר קל לעבור לדירה עם יותר/פחות חדרים. בתוך שוכר יותר קל לעבור דירה אם אלפרון קנה את הדירה לידך. גם לא כל בעלי הבית גרידיים. אמרתי פעם לבעלת דירה שראיתי שאני מעדיף לשכור לטווח ארוך והתשובה שלה הייתה ׳מצידי תגדל פה את הנכדים שלך׳. יש מהכל.
  5. אני חושב שיש עדיין רתיעה פנימית מלהפעיל אלימות של יהודים על יהודים. אלימות אמיתית, לא ערסים שברגע שתופסים אותם מתחילים להצטדק שהם בעצם התעטשו והיד זזה להם בצורה עצמונית. מה שכן, במהלך העניינים הנוכחי, נראה לי שאנחנו בדרך לשם. בסופו של דבר, אנשים ירגישו חרב על הצוואר ואז כל השדים יצאו החוצה.
  6. או משחת שיניים, יותר זמין ונשטף בשנייה.
  7. אז מה, למה זה משנה? זו עדיין חברה, היא יודעת כמה מתוך מחיר המכירה הולך להיכנס לכיס שלה וכמה הולך למדינה כמיסים. גם היבואן יודע את זה.
  8. איפה ביקשתי הנחה? הדיון היה לגבי היכולת להציג את המחיר בנפרד מהמיסים, ובטסלה זה כבר קיים.
×
×
  • תוכן חדש...