Jump to content

print

  • הודעות

    239
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של print

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

58

מוניטין

  1. המלצה מאוד חמה: גש למוסך גשר בכרמיאל. מנסיון. כתוב לי בפרטי אם אתה מעוניין בשם ובעוד פרטים
  2. למחירון יצחק לוי יש נטייה למחיר נמוך דווקא בגלל שכל החברות עובדות איתו. האינטרס שעומד לנגד עיניהם של השמאים בחברה זו אינו הלקוח הפרטי אלא חברות הביטוח וכדומ'. לפי הניסיון שלי, המחיר האמיתי יותר שמשקף מציאות בשטח הוא מחירון יד 2.
  3. בוודאי שאתה צריך לדרוש ואם צריך גם לתבוע, מניסיון. שלח מכתב (ליבואן לא למוסך), כולל תיעוד וצילומים, ובמכתב כתוב: התראה לפני תביעה. שלח ליבואן, במידה ולא יגיב תתבע. אם תגיע למשפט תזכ (זו האחריות שלהם, אלא אם כתוב בפירוש שהאחריות אינה כולל שברים בפלסטיקה) , אבל מניסיון הם יתקנו קודם. אל תוותר!!!
  4. https://vi.aliexpress.com/item/1005002554485157.html?spm=a2g0o.cart.0.0.1fd638da9V9yOY&mp=1&gatewayAdapt=glo2vnm
  5. אני מסכים שהמשטר כאן, לדורותיו חומד את כספנו (כדי לממן את אלה שלא מעוניינים לעבוד....). כדי לשנות זאת יש צורך במאמץ ניכר של כל העם. אולם שלא נחשוב שליבואנים אין יד בדבר, וכאן יש לנו יכולת לשנות (אמנם במאמץ אך לא כמו הנדרש לשינוי מיסי המדינה). והראיה, ראו מבצעי רכב של היום לאחר שלא היו מוכנים לעשות שקל הנחה. חוזר שוב: זה "נבלה" וזה "טרפה", אך ניתן לשנות את ה"נבלה" בקלות רבה יותר מאת ה"טרפה".
  6. כלומר, אם הבנתי נכון, אתה כותב כי בבריטניה המס גבוה מהארץ. אם זה נכון הרי שזו עוד הוכחה לכך שהמחיר הגבוה הוא תוצאה של יבואן ולא ממשלה, שהרי עם כל המס הגבוה שם היא עולה הרבה פחות.
  7. רעיון מעולה!!! כמו שטסלה עושה באתר שלה. שקיפות!!!
  8. מי אמר שהמחיר 175 הוא תוצאה של מסים בלבד? מישהו מאיתנו יודע מה נתח הרווח של היבואן על כל רכב? גם בבריטניה יש מיסים, והמון, אז מדוע שם עולה 25 אלף פאונד? זאת ועוד, לפני חודש-חודשיים היית ניגש לקנות רכב חדש היו צוחקים עליך אם היית מבקש הנחה. היום כולם עושים הנחות, מה קרה?? הממשלה הורידה מיסים? לצערי לא, מה שקרה-כנראה- זה בעקבות המצב והאינפלציה אנשים ממעטים לרכוש והיבואנים מתחילים להוריד מחירים ולצמצם קצת את הרווחים שלהם. ברגע שנפסיק להטיל אחריות על אחרים, כולל על הממשלות השונות (הם לא יעשו לנו את העבודה), נשיג מחירים טובים יותר בהרבה, באלפי שקלים. מזכיר לכם שרק לפני 3 שנים ניתן היה לרכוש רכב משפחתי בכ125-135 אלף שח (היום 150-160), והמס היה אותו מס כמו שהיום. אז נוסיף 4 אחוזי אינפלציה נקבל 130-140 אלף שח, לא 150-160!! ויותר. אם כן, לדעתי מחירי הרכבים היום הם תוצאה של חזירות היבואנים (כך זה עם חופשות ומלונות בארץ ועם מוצרים שונים של יבואנים שונים).
  9. כשאני קורא תשובה ודעה כזו אני עצוב. עצוב כי התרגלנו למחירים יקרים, שעושקים אותנו ויורקים עלינו ואנחנו חושבים שזה גשם ושמחים. תמחור הרכב לדעתי לא סביר: נמכר בבריטניה ב25 אלף פאונד (שהם לרגע זה 118 אלף שח). למה אנחנו צריכים לשלם 175?? https://www.hyundai.co.uk/new-cars/i20n
  10. זה נוזל קירור שעשוי מתערובת של זהב ויהלומים טחונים יחדיו, ומעובדים בפסגות הרי דרום קוריאה
  11. שלום לכולם, האם הנחה של מגנט (כמו אלה שמדביקים על המקרר לפרסומות) באופן קבוע על פח הרכב הורסת או מזיקה לפח?
  12. מניסיוני דלק היבואן הכי לארג'. פשוט יבואן מעולה ומאוד שירותי. רק בשביל זה הייתי הולך על המזדה
  13. print

    הונדה סיווק החדשה 210,900??

    את ההיגיון מאחורי המחירים של היבואן אני מבין- עסק רוצה להרוויח כמה שיותר. את ההיגיון של האזרחים אני לא מבין- למה אנחנו ממשיכים לתת לזה יד וממשיכים לקנות. הבעיה אצלנו!! כך זה עם שוק הדיור (מה...לא יהיה לנו דירה בטאבו?), שוק הרכב (מה לא יהיה לנו רכב חדש בחנייה?) וגם שוק הפירות (מה לילד לא יהיה? ענבים 40 ש"ח ואנשים קונים!! כל ענב בשקל).
  14. print

    הונדה סיווק החדשה 210,900??

    ארץ זבת חלב ודבש....ודבש עולה הרבה מאוד....
×
×
  • תוכן חדש...