Jump to content

Yuvalino

  • הודעות

    127
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Yuvalino

  1. שלום לכולם, הגיע הזמן לקנות רכב שישמש כרכב שני בבית: תקציב: מעדיף באזור ה110,000 ש"ח, אבל אפשר למתוח גם עד אזור ה140,000 ש"ח. נסועה: הרכב יסע 95% בעיר, בערך 10,000 ק"מ בשנה (לכן צריכת דלק פחות משנה). רוב הזמן יסעו באוטו עד 2 אנשים, אך לעתים יכולים גם יותר, לכן מכוונים לסופר מיני/משפחתית. בנוסף לכך מעדיפים רכב כמה שפחות ארוך, עקב בעיית חניה מינורית בקרבת הבית. מקווים להחזיק את הרכב ליותר מחמש שנים (הרכב הקודם שירת אותנו 9 שנים). בגלל שהרכב יסע בעיקר בחיפה, ולעתים קרובות בפקקים בעליות בחיפה... לדעתי מומלץ מאוד שהרכב לא יהיה עם תיבה רובוטית, אלא עדיף תיבה פלנטרית/רציפה טובה. לצערי חייב רק אוטומט. מבחינת דרישות אחרות חשוב שהיה בעיקר נוח ואמין, ומבחינת אבזור בטיחות מעדיפים שלא יהיה עם מובילאיי... ביצועים פחות משנים, אבל מעדיפים דגמים בלי תיבה רציפה שהם לא היברידיים (גם בגלל תוואי הנסיעה שכולל ירידות מרובות). מספר דגמים ששמתי עליהם את העין: מאזדה 3 2.0 (שנת 2017 ומעלה) משומשת - אוהבים איך שהיא נראית, גודל מעולה ואמינה טויוטה קורולה Excite חדשה (היברידי, את הסדאן פחות אוהבים והסטיישן גדולה מדי) מאזדה 2/סיטרואן C3 - האם לקנות חדשה ולספוג ירידת ערך? האם בתקציב לא עדיף לקנות אוטו קצת יותר גדול? פ'יגו 3008 משומשת - יחסית קשה למצוא אחת במצב טוב.... בעיקרון אנחנו עדיין מתלבטים האם לקנות חדש או משומש... מבחינה כלכלית כמובן עדיף משומש אבל אם יש תקציב לכך אולי עדיף לקנות חדש ולקבל נוחות (בלא לחפש משומשות) ושקט יחסי ל-3 שנים הקרובות. אשמח לשמוע את דעתכם. מודה מראש לכל מי שיגיב ויעזור
×
×
  • תוכן חדש...