Jump to content

eden-h

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

eden-h שיחק אותה בתאריך פברואר 13

התכנים של eden-h היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 208 1.6HDi MT

צפיות אחרונות בפרופיל

2,684 צפו בפרופיל

הנקודות של eden-h

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

106

מוניטין

  1. לא, אבל יש לי תיעוד מלא מידיים קודמות.. הרכב אכן שומש לנסיעות קצרות בעיקר בתוך העיר, ספק אם התחמם אפילו בנסיעות האלה. כמו שאתה רואה בתמונות הפלאגים שאליהם החלפתי הם המקט הזהה למה שיצא וגם אותה חברה כמובן. ברכב לא הוחלף המסנן דלק מעולם.
  2. יכול להיות, אני אומר את זה כי בהיסטורית הטיפולים לא נתקלתי בהחלפת הפלאגים(הרכב טופל במורשה במשך כל חייו).
  3. עדכון קליל - החלפתי גם פלאגים היום והם ככל הנראה המקוריים שבאו עם הרכב לפני 17 שנה. למען האמת שנראה ממש בסדר. חדש ליד הישן - לאחר ניקוי המצערת וטיפול + פלאגים הרכב באמת רועד משמעותית פחות ברמה שממש נוח להיות ברכב. כן זה לא מושלם כי התושבות לא מקוריות אבל מספיק טוב לי הרכב גם עבר היום טסט בהצלחה ללא שום ליקויים(רק ההתעסקות של האישור בלמים מעצבן.) חג שמייח
  4. היי, אתה כבר די בגבול העליון של צמיג ספורטיבי לדיילי שהוא לא סמי. מעבר ל5ps, אסי 6 והקונטי 7 שאין בכלל במידה 17 אתה רק בטריטוריה של סמי.. אני לאחרונה עברתי לns2r ואני יכול להגיד לך שאני מאוד מבסוט, דופן קשיחה כמו אבן, אחיזה מצויינת(כן מצריך חימום מראש אבל לא יותר מידי זמן)וגם לא רועש ביחס למתחרים אחרים. הr888 מטוס ליידו ואני מדבר מנסיון כי היה לי אותו גם. בנוגע לנסיעה ברטוב כן הוא לא להיט אבל כן מצליח לפנות מים בצורה נאה, צריך פשוט תמיד לזכור שאתה נוסע עם צמיג שלא מצטיין במזג אוויר רטוב ולנהוג בהתאם(להגדיל מרווחי בטחון). אוסיף ואספר לך שיש לי חבר עם איביזה כמו שלך שמונמך וגם הוא עבר לns2r. מוזמן להתייעץ איתי בפרטי, אני גם עם רכב קטן ולא חזק מידי שמכוון להתנהגות.
  5. כמובן, מיד לאחר מכן הנעתי את הרכב נתתי לו לעמוד בסרק עד שהמנוע התחמם כדי שילמד מחדש את המצערת. הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זאת העובדה שלרכב הזה יש בסהכ 102 אלף קמ והוא בן 17. לדעתי כל פעם שנסעו ברכב הוא בטח לא הספיק להתחמם והנסיעות היו קצרות.. מיותר להגיד שאפילו לא לחצו על הרכב הזה קצת מידי פעם לשחרר פיח מיותר. אתחיל בתושבת המנוע ההידראולית, באמת שהיא כנראה תביא לשינוי הכי דרסטי.
  6. תודה על הרעיון! התפניתי היום לניקוי המצערת, היה לכלוך ברמה שלא ראיתי עד היום במנוע בנזין. הנה לפני - פשוט מכוסה בפיח אחרי(כן זה לא מושלם) הרבה יותר נקי. חייב להגיד שבסרק הרכב אכן עובד עם פחות רעידות, בכל מקרה התושבות יצטרכו החלפה. בקרוב מתקרב הטיפול השנתי אז איתו אחליף את הפלאגים בנוסף.
  7. אני באמת מאמין שזאת אכן ה׳׳בעיה׳׳ שלי. אבדוק מהיכן אני יכול להזמין תושבות מקוריות במחיר שהוא עוד הגיוני. תודה!
  8. יבוצע, הפילטר אוויר חדש לגמרי. אחזור לעדכן אחרי שאגיע לשאר זה לא רעידות מינוריות שאני מוכן לחיות איתם, כל ההגה רועד ושומעים את הכרית אוויר בהגה רוטטת. מעצבן. חוץ מזה הרכב נוסע כמו חדש, אין שום תלונה שיכולה לתמוך ברעידות האלה..
  9. העניין שהרכב סהכ עובד עגול בסרק, אולי פה ושם יש נפילות קטנות בסל"ד ששמתי אליהם אם אני ממש מחפש בכח. אכן לא בעיה לעשות ניקוי מצערת, הכל יחסית נגיש ברכב הזה. אנקה את המצערת וגם את חיישן האוויר בשבוע הקרוב ואעדכן באם נפתרה הבעיה או לא. בנוגע פלאגים - אכן אחלה תחזוקה מונעת לעשות, אזמין כבר בארץ של חברה מובילה (ngk/denso וכו) ואסגור את הפינה הזאת מראש.
  10. אכן בדקתי את מצב התושבות לפני, 17 שנה נראה לי מספיק זמן לתושבת מנוע. כולם היו גמורות וסדוקות - התושבת מנוע ההידראולית בכלל הייתה קרועה לגמרי. החלפתי בזמן. בנוגע להתקנה אני ביצעתי אותה, מאמין שהכל פיקס כי אין ממש איך לטעות שם - וכמובן שהשוויתי בין החדשות לישנות והם זהות לגמרי. ייתכן כי הרכב צריך ניקוי מצערת? מעולם לא נוקה וספק גם שהוחלפו הפלאגים ברכב .
  11. שבוע טוב חברים, שאלה - ברשותינו בבית מאזדה 6 2007 מנוע 2.0. מזה זמן מה שיש ברכב רעידות בסרק במיוחד כשהמזגן דולק. הזמנתי תושבות מנוע הידראולית(תוצרת תאילנד), גיר ומשקפיים חדשות (תוצרת טאיוואן). לאחר ההרכבה שלהן הרכב עדיין רועד, אמנם קצת פחות אבל עדיין רועד.. התושבות שהיו ברכב ככל הנראה המקוריות מהחברה(לרכב 102 אלף קמ) ייתכן ומדובר בתושבות לא איכותיות? אני באמת לא מצליח להבין למה הרכב עדיין רועד בסרק. האם יש צורך בתושבות מקוריות בלבד? אשמח לתשובה מבעלי הנסיון ברכב נ׳׳ל.
  12. במקור 266ממ. מה שאתה רואה זה 302ממ. בנוגע לציפוי, גם בצלחת המקורית שהייתה לי לפני(מה שמגיע מהחברה) לא היה שום ציפוי אבץ..
  13. עדכון לחודש הרפידות הקדמיות כבר היו על 20-25% מחייהם והצלחת הקדמית עברה כבר חריטה. הוזמן סט חדש של צלחות בלימה מבית LPR (ייצור איטלקי) ורפידות ברמבו גם בייצור איטלקי(תופתעו לשמוע שרוב הברמבו בייצור סיני והאיכות לצערי בהתאם - כנל המחיר). באותה הנשימה גם נוקז כל נוזל הבלמים לטובת dot4 lv של חברת בוש. בינתיים בגזרת התקלות/טיפולים הכל תקין ומקווה שימשיך כך מצרף תמונות - הרפידות הישנות ליד אחת חדשה הנוזל בלמים הישן שנוקז - בקבלות ניתן לראות שהחליפו לפני כשנה וחצי לערך - ככל הנראה שרק רוקנו את מיכל הנוזל ושמו חדש ללא ביצוע ניקוז מהצינורות (הנוזל לא משחיר ברמה כזאת אחרי שנה וחצי).. לצערי לא משהו שיוצא דופן במוסכים וחבל שכך. הכל מורכב ובמקום - כמובן עם גריז נחושת עכשיו רק נשאר לעשות הרצה (bedding) לברקסים סביב ה200-300 קמ כדי למנוע מצב בו ישנם רעידות בעצירה וניתן להמשיך להנות. המשך שבוע נעים !
  14. טוב זה בלאגן די רציני סקודה אוקטביה vrs סטיישן 2015 (אחת מתוך 4 בארצנו) פיגו 208 gti 2016 אופל קורסה 2012 1.2 ידני(רכב שני) סיטרואן c3 פיקאסו 2011 דיזל ידני(רכב שני אחרי הקורסה) אופל אסטרה 2017 דיזל ידני - נדירה! (רכב שני אחרי הc3) פיגו 308 gti 2017 שהחליפה את ה208 בין לבין הונדה סיוויק 2002 לתקופה קצרה סיאט לאון 2018 (עפה מאוד מהר לא התחברתי לגיר הרובוטי) ועכשיו עם 208 דיזל 2017 שמתכנן להחזיק לתקופה ארוכה. סיימתי, לבינתיים.. נראה לי
  15. כתיבה מצויינת! הרגשתי לרגע שאני באירופה...
×
×
  • תוכן חדש...