Jump to content

D4K

  • הודעות

    128
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D4K

  1. ומבחינת איבזור ומרווח פנים איזו יותר עדיפה?
  2. שלום, הייתי רוצה לשמוע קצת חוות דעת על קיה ריו החדשה מול יונדאי I20. בעקרון הדור הקודם של שניהם היה זהה כמעט ועכשיו כאשר היונדאי החדשה הגיע (לאחר מתיחת הפנים) היא קיבלה יותר איבזור וגם מנוע חדש. הייתי רוצה לדעת איזה רכב יותר מומלץ. תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...