Maorswan
-
הודעות
202 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maorswan
-
המולטימדיה תומכת באנדרואיד אוטו, בגלל זה הנחתי שאפשר להפעיל את שתיהן בו זמנית. לחבר את הטאבלט אופטית למגבר, ואז את הטאבלט למולטימדיה דרך כבל, ואז לשלוט בעצם בטאבלט אבל לשמוע את מה שהמגבר משדר. אני טועה? בוא נגיד שביצענו התקנה והסאב לא מספק אותי, אני פשוט הולך, קונה חדש, מנתק את הישן ומחבר את החדש? זה לא דורש ממני להגיע שוב למתקין? הטלפון שלי לא אופציה מהסיבה שאין בו מספיק מקום לכמות השירים באיכות FLAC שלי [נקסוס 6P, אין אפשרות להרחבת זיכרון]. קראתי על רכיבים אופטיים, הבעיה היא שאני רוצה לשלוט בהכל מהמולטימדיה [לגשת לתיקיות, להעביר שירים], קצת לא חוקי להתעסק במכשיר בכל פעם שאני רוצה למצוא שיר...
-
טוב, אז בהתייעצות איתך ועם אדי הוחלט שאחבר את ה-MLK מקדימה למגבר, אשמור את ה-Energy למקרה שארצה לאוסיף סראונד, ואת המגבר וה-6X9 אעיף. קניתי מהבחור את הציוד, הוא במקרה מבין בחיתוכים וכיוונים וישבנו על המערכת ואמר שהיא כוונה לא נכון [ברור, זה אני] ושבתכלס אין באס. כל הבאס ששמעתי עד עכשיו הגיע מהוופרים שחיפו על הסאב וופר שלא באמת עשה עבודה בשמיים [אדוונט, סאב של 350 ש"ח]. אז הוחלט שאקנה סאב וופר חדש של Focal 500W, ואנסה למצוא איזה מונובלוק יד שנייה. עברנו על סרטונים של הפיקנטו ומצאנו שהרמקולים נמצאים בסוף הדלת הקדמית [מתחת לתא כפפות כזה] והוא אמר שנראה שיש שם מספיק עומק ל-MLK. כשאקבל את הרכב אסע להתקין הכל ואז אחזור אליו, נשב עם הלפטופ, נכוון ונחתוך מה שצריך. הוא אמר שאחבר הכל אנלוגית למולטימדיה, ואז נחבר עם כבל אופטי ללפטופ שלו ואם ארגיש בהבדל - נשקול עבודה עם טאבלט שינגן מוזיקה והמולטימדיה תשמש לווייז וכאלה כשהרמקולים המקוריים האחוריים יהיו אחראיים על הקול. איך זה נשמע?
-
אבל אין את הציוד הזה במחירי זנות שאני קונה אותם... בגלל זה מעדיף ללכת על הציוד הזה. אוקיי, אני אתן לך רשימה של ציוד ותגיד לי מה אתה היית עושה, אפשר להעיף חלק מהציוד חוץ מרמקולים אחוריים (שיהיה שם או קומפוננט או רמקול רגיל), קומפוננט mlk ומגבר אודיסון. קומפוננט mlk קומפוננט energy רמקולים 6x9 מגבר אודיסון מגבר רוקפורד סאבוופר סדר את זה כמו שאתה היית רוצה אצלך ברכב.
-
אני לא רוצה לחבר את הרמקולים האחוריים למגבר, רק את הקומפוננט מקדימה. אתה אומר "חלשות", כרגע אני עם רוקפורד 300 4 יציאות, מחובר לקומפוננט הקדמי ולסאב, השאלה אם הפרימה יתן לי לכל הפחות יותר ממה שכרגע אני מקבל? כי אם כן, אני מרוצה. ואגב, לא פשוט כדאי לשמור את המגבר של רוקפורד וזהו? לפי ההסבר שלך, שני מגברים = יותר כוח, פחות פיצול. אגב, קראתי שבפיקנטו החדשה הרמקולים הקדמיים נמצאים כבר בדלתות.
-
חדש לחלוטין, בשימוש שלושה חודשים ועדיין באחריות נמכר עקב החלפת רכב מחיר: 900 ש"ח 0533340823 איסוף מאשדוד
-
בתכלס, ההתקנה שהייתה בדלתות הפיקה סאונד מצויין, בין אם תגיד אידיאלי או לא.. אם יש לך הצעות טובות יותר, אשמח לשמוע וגם המתקין בזמנו רצה לשמוע ממך. אגב, מה הכוונה "לא יודע אם מתאים למה שאתה מתכנן"? מאיזו בחינה?
-
סליחה על הכפלת ההודעות, אבל כרגע דיברתי עם הבחור ואני קונה ממנו את הפרימה ביט, קומפוננט Hertz MLK 165.3 Legend, מאחורה יהיה הקומפוננט Hertz ESK 165.5 שהיה לי מקדימה, סאב של Advent וכל זה על המולטימדיה של הפיקנטו. אמור לסדר לי את הבעיה ולפצות על זה שאין לי את הפיוניר?
-
כן, מנחת זה מה שהוא אמר. אז באמת שווה להביא מנחת ב-600 ש"ח או שגם הזולים יעשו את העבודה? נ.ב. קראתי את השרשור שציינת, ראיתי שאמרת שאפשר להשתמש במגבר שהוא גם מעבד צלילים כדוגמת פרימה ביט. יש פה בחור בפורום שמוכר אותו ב-2000 ש"ח במצב חדש, זה עשוי לפתור לי את הבעיה? במה בעצם שונה המגבר הזה ממגברים אחרים? והאם המחיר שווה את זה?
-
דיברתי עם המתקין שלי, הוא אמר לי שצריך לקנות מתאם משהו כזה שמתחבר למולטימדיה ואז אפשר לחבר הגברה וזה גם מעלה את איכות הסאונד, אמר שיש זולים ב-50-60 ש"ח אבל מציע לי לקנות אחד יקר [סביבות 600 ש"ח] כדי באמת לשמור על איכות טובה. הבאסה שאני לא אוכל יותר להריץ קבצי FLAC. מה, אשכרה כשהם מוציאים רכב חדש הם לוקחים ממך את האופציה לשים מערכת אחרת? לא מצאו עדיין פתרונות? ואשמח אם תסביר לי מה זה הפרוססור הזה ומה טווח המחירים, והאם פשוט כדאי לי להשקיע ברמקולים יותר טובים וכו' וכו'.
-
חברים אני צריך תשובה הפיוניר שלי תכנס לשם? אחרת אני צריך להזמין כבר מעכשיו זה 1 דין? דאבל דין? עזבו אתכם סיני לא סיני
-
כמו מה לדוגמא? ולגמרי התעלמתם מהשאלה - איזה סוג מולטימדיה זה? מבחינת חיבורים, הפיוניר שלי תכנס לשם?
-
בפיוניר שיש לי כרגע יש אפשרות שנקראת S.Rtrv שהיא בעצם "מעצימה" את הווליום והבאס, ככה שהכל נשמע יותר עבה ועמוק. אני מניח שמולטימדיה של הפיקנטו אין את זה אז אני צופה מראש ירידה באיכות הסאונד, מה גם שקיה לא ידועה בהשקעה שלה בסאונד אז אני לא בטוח כמה המולטימדיה באמת תוציא את המיטב מהמערכת שלי, או שאני טועה? נ.ב. אני גם לא בטוח שהמולטימדיה של קיה מריצה FLAC, ורוב הפלייליסט שלי ב-FLAC.
-
הזמנתי פיקנטו 2017 שאמורה להגיע עוד שבוע וכרגע יש לי בפיקנטו 2014 מולטימדיה Pioneer AVX-2850BT, רק שאני לא יודע אם אני יכול להעביר אותו לרכב החדש כי ככה המולטימדיה נראית שם: https://preview.netcarshow.com/Kia-Picanto_GT-Line-2017-1600-60.jpg מישהו יכול לזהות את המולטימדיה הזו? ואם אני לא יכול להעביר את הפיוניר, אילו דגמים ספציפיים אני צריך לחפש? אני פשוט רוצה להזמין מעכשיו במידה ולא כדי שעד שהאוטו יגיע המולטימדיה כבר תהיה אצלי. אגב, המולטימדיה הזו תתאים? https://www.amazon.com/Universal-Android-Navigation-Bluetooth-Mirrorlink/dp/B071V388JF/ref=sr_1_9?s=gps&ie=UTF8&qid=1497808865&sr=1-9 תודה!
-
להפוך פיקנטו לפיקנטו GT
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ניסיתי למצוא, כנראה הניסוח שלי לא נכון. תוכל להפנות אותי? תודה. -
בארץ מוכרים רק את הדגם הרגיל, אני הולך לקבל אותו בצבע שחור שנראה כך https://3.bp.blogspot.com/-hOJr5ecycsc/WOi0RJeF9fI/AAAAAAAAUYY/Wr4mkXiFzeYY_MCP-JfO_h8TPzd0XrapACLcB/s640/kia-picanto-gris-titane-titanium-silver.png מה אני יכול לעשות כדי שיראה כך? (הגריל האדום מקדימה, הפנים והפס על הדלת) http://www.evanshalshaw.com/images/special-offers/new-cars/939037/1552305/1554220/kia-picanto_2017-gt-line-titanium-silver_0000.jpg
-
מעוניין לשדרג את איכות הסאונד ברכב אבל לא מבין כלום בנושא..
Maorswan פרסם הודעה בנושא של ILAN_2010 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עד לא מזמן הייתי במצב שלך [הבנה אפסית בעניין] עם קיה פיקנטו. אחרי התייעצות פה בפורום שדרגתי את המערכת למערכת מעולה, אז בראש ובראשונה תחליף את הרדיו דיסק לאחד איכותי וזה ישפר את הסאונד, מעבר לזה תקנה קומפוננט במקום הרמקולים הקדמיים, זה מה שאפשר בתקציב הזה. חכה לתגובות של אחרים בכל מקרה. -
עד לפני חודש לא ידעתי מה זה טוויטר.
-
הוצע לי ע"י הסוכן שלי לשדרג את הפיקנטו 2014 שלי לפיקנטו 2017, ממש 3-4 חודשים אחרי שהתקנתי בה מערכת. את המערכת אעביר כרגיל, אבל ה-HU גורמת לי להתלבטות: מצד אחד, יש בפיקנטו 2017 HU של 7". מצד שני, חבר שלי הזמין מהאינטרנט HU של Joying וממש התלהבתי ממנה [מהירה בטירוף, נוחה, שלל אופציות]. מצד שלישי, יש לי את ה-Pioneer AV-X2850 שאני לא הכי מרוצה ממנה [מאוד מוגבלת, איטית בטירוף, מיושנת] אבל טובה מבחינת איכות קול [לפחות זה מה שסיפרו לי, מי יודע אם האיכות הזו היא פשוט האיכות של הרמקולים שלי וזה ישמע ככה על כל HU?] מצד רביעי, ראיתי סרטון של מישהו ביוטיוב שקנה JOYING והתקין עליה צ'יפ של Pioneer שפה אני כבר מתחיל להסתבך. מה לעשות בקיצור?
-
טוב, אז החלטתי להקשיב לך ולמתקין וקניתי קומפוננט. ההתקנה עברה מהר וחלק, נעשתה במקצועיות וזה אפילו שיפר את המראי הפנימי של הרכב. אצרף תמונות בהמשך. ועכשיו, לשלב תמונת המצב ואינספור השאלות [כפי שבטח כבר הספקת להכיר אותי..] חיברנו מקדימה [בדלתות] קומפוננט Hertz ESK 165.5 שמחובר למגבר ביחד עם הסאב וופר, ניתקנו לחלוטין את הרמקולים הקדמיים, ואת הרמקולים האחוריים [Hertz DCX 690.3] חיברנו ל-HU ללא הגברה. קודם כל, צדקת לגבי הבמה הקדמית; עכשיו כשהכל איכותי, לא מפריע לי שזה מקדימה. יש סראונד מוחלט באוטו ברמה מאוד גבוהה, צלילים מגיעים מכל עבר וזו באמת הרגשה מעולה. העניין הוא שזה תקף לז'אנר מוזיקה מסויים. בשירי ראפ, היפ הופ, האוס, טראנסים וכל בני הדודים שלהם, הסאונד מושלם וברמה ממש ממש גבוהה. הדבר משתנה כשאנחנו מגיעים לרוק ומטאל; ככל שהשיר מורכב יותר [דאבל באס של התופים + דיסטורשן של הגיטרה + הסולן והכל במהירות רצינית], למרות פיצול התדרים שכביכול הובטח לי מהקומפוננט, יש רעש מוחלט. הבאס מתערבב עם התופים והדיסטורשן של הגיטרה מאוד מלוכלך ולפעמים צורמני וזה יוצר צליל לא מובן, בייחוד של הבאס עם הדיסטורשן. המצב היה שונה כשהיו רק הרמקולים מאחורה, הייתה הפרדה מורגשת בין הכלים הללו והצליל לא היה מתעוות או נבלע. למיטב הבנתי הקומפוננט הזה הרבה יותר טוב ואיכותי מהרמקולים האחוריים, כך שאני לא רואה סיבה למה זה קורה. איך אני אמור להתאים את המערכת לז'אנר המסויים הזה? גם בז'אנר אחר [ראפ לדוגמא] אין אחידות בין השירים. לצורך העניין, נקח את טופאק. כל השירים אגב באיכות FLAC. בחלק מהשירים הבאס מתעוות ומתלכלך, ובחלק הוא מושלם. במערכת הקודמת [רק רמקולים אחורייפ], הבאסים היו עמוקים ונקיים בכל השירים. מה ההסבר לזה? מצרף תמונות של ההתקנה, תאמר לי מה דעתך והאם היא "לטעמך":
-
אחרי שקניתי מערכת לאוטו שכללה רמקולים קדמיים 4", רמקולים אחוריים 6X9, סאב וופר ומגבר, יצא מצב כזה שחיברנו את האחוריים והסאב למגבר, ואת 90٪ מהווליום אני מביא מהאחוריים כי ככה יותר נוח לי, אני אוהב לנסוע עם ווליום גבוה ואני פחות מתחבר לווליום מחריש מקדימה. הרמקולים הקדמיים (הרץ) בפני עצמם זוועה, כששמעתי רק אותם בעיניי הם היו יותר גרועים מהרמקולים הידועים לשמצה שהיו לי קודם בפיקנטו, ובעיניי הם בזבוז כסף מוחלט - אחד כי את רוב הווליום אני מביא מאחורה, ושתיים כי האיכות שלהם גרועה יותר משל הפיקנטו וחבל שמלכתחילה קניתי. אחרי שהייתי אצל המוכר, אמרתי לו שאני מבסוט על הווליום מאחורה אבל הוא אמר שאני שוחק את הרמקולים כי הם צריכים להוציא יותר מדי צלילים ועדיף לי להביא טוויטרים של פיוניר כדי לחלק את העבודה; לי זה קרץ בייחוד בגלל שאומנם אני אוהב שהמוזיקה מגיעה מאחור אבל כן הייתי שמח לקבל חלק מהצלילים מקדימה להשלמת הסראונד. כשדיברתי עם המתקין שלי הוא אמר שאני הולך במקום ושאם אני באמת רוצה סאונד טוב, שאקנה קומפוננטים 6.5 ונתקין אותם בדלתות הקדמיות ושאמכור את הרמקולים הקדמיים שקניתי, ושטוויטרים לא יעשו את העבודה. בשלב הזה אני והוא נכנסנו לדיון של מאיפה המוזיקה אמורה להגיע, מקדימה או מאחורה; בהמשך הוא גם טען שאת המגבר נחבר דווקא לקדמיים ושהאחוריים חזקים מספיק כדי לעבוד בעצמם. מה אתם חושבים? להחזיר את הטוויטרים ולהקשיב לו, או שמא זה מיותר והטוויטרים ישיגו לי את האפקט שאני רוצה? שוב, אני אוהב לנסוע עם ווליום גבוה ומוזיקה כבדה (מטאל) ולכן יותר נוח לי שהמוזיקה מגיעה מאחורה, ככה זה לא מחריש לי את האוזניים. תודה רבה.
-
טוב, יש התקדמות. כעיקרון מה שהיה צריך לתקן כדי להגיע לאותו ווליום גבוה הוא הגיין האחרון, שזה אותו אחד ששולט על הרמקולים האחוריים - אותו העליתי ל-75%. דיברתי עם המתקין והוא אמר שהוא חיבר רק את הסאב והאחוריים למגבר, מה שאומר שצד ימין "פרונט" הוא בעצם האחוריים, וצד שמאל "ריר" הוא בעצם הסאב. הווליום הגבוה חזר, אבל יש בעיה קטנה: גם לאחר משחקים [במגבר ובהגדרות ב-HU], יוצא מצב שהסאונד עדיין לא נקי כמו שהיה. אני מתחיל לחשוב שאולי הרמקולים נהרסו בכמה שימושים האלה? בשירי היפ הופ, ראפ ומיינסטרים בעיקר, הסאונד מצויין. באסים מעולים, הגבוהים מדוייקים, ובאמת תענוג לשמוע. עם זאת יצא לי להיתקל בשיר של טופאק לדוגמא שבו הקול שלו והבאס התמזגו והתוצאה הייתה לא נעימה לאוזן. בשירי רוק ומטאל [כבד, מבולגן, וממש ממש מורכב יש לציין] שהם בעצם 80% מהפלייליסט, המצב טיפה שונה בגלל הדיסטורשן והבאס. הדיסטורשן לא נקי, הבאס עושה צליל קבוע של "מממממ" וחסר עומק-עובי, איך שתקרא לזה, לשיר. בין כל התיפוף הרצחני והסולואים מאוד קשה למצוא את עצמך מרוכז והכל פשוט צורם. ניסיתי להחזיר את ההגדרות שבזמנו הכנסתי ב-HU [לצערי לא צילמתי את מה שהיה פעם לפני שאיפסתי כך שאני יכול רק להתקרב, לא להגיע בדיוק] אבל לא עזר. ניסיתי את המדריך שלך, גם לא עזר. באופן כללי בקרוסאובר חוץ מהאחוריים, אין מה לגעת, השאר רק הורסים את הסאונד. התקשרתי למתקין ושאלתי אותו על הכיוונים שהוא עשה בזמנו למגבר, הוא אמר שבסאב הוא שם גיין חצי, פרקוונז על 50-60, XOVER על LP; באחוריים הוא שם גיין 75%, פרקוונס 150-160, XOVER על HP. לאן אני מתקדם מפה? אני ממש קרוב ועדיין משהו חסר.
-
קודם כל, אתה מלך. תודה רבה על הסבלנות והפירוט. דבר שני, במגבר יש לי מימין Front ומשמאל Rear אבל לא כתוב שום דבר על סאב. איך אני יודע מה שייך לסאב?
-
הסיבה שאני לא עובר כל פעם מחדש על השרשורים היא שאני לא מבין כלום מהנאמר. לצורך העניין, "לעשות חיתוך בין 80-100", לא מובן לי. כשהמוכר הדריך אותי איך לאפס את המגבר, הוא פשוט אמר לי "את זה תסובב ל-50, את ההוא תזיז לאמצע" וכו' וכו'. מה אני אמור לסובב במגבר, לאיזה מספרים, בשביל זה צירפתי תמונה. לא ידוע לי אם נעשה שינוי בחיבורים בין מה שהמתקין עשה למה שהמוכר עשה. תודה רבה על הסבלנות חבר.
-
הכיוון הנוכחי שהמגבר לא רלוונטי כי אחרי זה פשוט שיחקתי עם הכל כדי להגיע לסאונד הרצוי, מה שמן הסתם לא צלח. המטרה של התמונה מגוגל היא שתאמרו לי כפתור כפתור מה לכוון, בהנחה שאין דיפולט. הקדמיים הם Hertz DCX 100.3, האחוריים Hertz ECX690.5 המגבר מגביר את האחוריים ובתקופה היפה של ווליום 14 הסאונד יצא כמעט כולו רק מהם, זאת אומרת שכשבודדתי את הסאונד לקדמיים דרך ה-HU הצליל היה ממש חלש. כרגע המגבר משום מה (או ה-HU) מגבירים גם את הקדמיים שזה דבר שאני לא רוצה. הסיבה שאני רוצה לחזור לווליום 14 היא שמבחינתי זו נקודה של שלמות, אם כשהמגבר היה מכוון בצורה מסויימת וזה היה מושלם בעיניי והווליום הכי חזק היה 14, אני אוכל להגיע לאותה רמה רק אם אסדר את המגבר בהתאם, את כל השאר אני עושה דרך האקולייזר. לגבי ה-HU, הכל מאופס שם, לצערי מחקנו את ההגדרות שקבעתי.
-
קניתי סט שלם של רמקולים קדמיים, אחוריים [שניהם של Hertz], סאב וופר [Advent], מולטימדיה [Pioneer AVH-2850BT] ומגבר [Rockford]. המתקין עבד לי על האוטו והביא לי אותו לעבודה, רק אחרי כמה שעות באתי לבדוק את הסחורה. בשנייה שהדלקתי את המוזיקה, הווליום היה מחריש אוזניים [בצורה טובה!] מתוך סקאלה של 40 רמות ווליום, כשהייתי על 14 הווליום כבר היה מחריש, זה אומר שבאופן לא מטאפורי אם הייתי מגיע ל-17-18, סביר להניח שהייתי מאבד את השמיעה. כל זה כמובן באיכות מירבית, בלי עיוותים, ובאסים שמרעידים את האוטו באיכות טובה. שיחקתי קצת עם האקולייזר במולטימדיה כדי להגיע לתוצאה מירבית והייתי ממש מרוצה. 80% מהסאונד הגיע מהרמקולים האחוריים. הבחור שמכר לי את הציוד אמר לי שבלי קשר אחרי שיתקינו לי אבוא אליו כדי שיכוון לי את המגבר לתוצאות מירביות. בפועל מה שקרה זה שלא הייתי מרוצה מהסאונד, הוא הנמיך את עצמו גם, שזה אומר שגם כשהגעתי ל-30 עדיין הווליום לא התקרב למה שהיה כשרק קיבלתי את האוטו, אבל הרמקולים הקדמיים הורגשו יותר ובגלל זה גם הסאונד התעוות קשות. אמרתי לבחור שאני לא אוהב את הסאונד החדש וביקשתי לאפס את המגבר למצב ההתחלתי, שיחקנו איתו קצת והוא טען שהוא החזיר אחורה את כל מה ששינה. בפועל מה שקרה זה שעכשיו אני לא מרוצה בשום צורה. אני לא מצליח לחזור למצב שכבר על 14 הווליום מחריש אוזניים [אני לא מנסה לעבור אותו, זה מבחינתי פשוט המצב הקודם שאני שואף להגיע אליו כדי לדעת שהכל בסדר], אני לא מצליח להיפטר מהסאונד של הרמקולים הקדמיים שקודם בכלל לא הורגשו, והבאסים מתעוותים. לנסוע עד ת"א שוב כדי לסדר את זה עם המוכר לא נראה לי פרקטי. מה אני יכול לעשות כדי לחזור למצב הקודם, ומה גרם לעיוותים הללו בקול שאני לא מצליח להיפטר מהם? יש סיכוי שהציוד נהרס? תודה רבה. תמונה של איזור הכיוון במגבר: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/717miyeuC5L._SL1500_.jpg
