Jump to content

Maorswan

  • הודעות

    202
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maorswan

  1. זה מה שרציתי לשמוע. תודה רבה!
  2. אז לעשות את זה שאין טעם?
  3. יש לי פיקנטו 2017 עם טנק של 35 ליטר. בכל פעם שאני מתדלק הוא נעצר בערך על 28 ליטר, ואז אני מתחיל בסחיטה ומזריק לאט לאט דלק [הוא כל פעם כאילו עולה על גדותיו אבל אז נכנס הכל פנימה ואני מתחיל את התהליך מחדש]. ככה בעצם אני עולה לרוב מ-28 ליטר ל-31 ליטר, זה די חוזר על עצמו בכל פעם. האם זה בסדר? למה התדלוק כל פעם נעצר לי כשיש לי עוד 3 ליטר למלא?
  4. אם אתה חושב שנפטרת ממני אתה טועה
  5. לא עדיף כבר ללכת למוסך פרטי שיעשה לי חלונות יותר כהים? במילא החלונות מאחורה לא מספיק כהים. וזה מוביל לשאלה ששאלתי - כמה כהים מותר לעשות אותם מבחינה חוקית?
  6. קניתי פיקנטו 2017 חדשה לפני שבוע והיא מגיעה עם חלונות אחוריים כהים, שמתי לב היום שיש חורים בחלונות, כאילו זה מתחיל להתקלף. אין לי ניסיון עם חלונות כהים. זה דבר שאמור לקרות? ללכת למוסך שיעשה לי חלונות כהים חדשים? וכמה כהה מותר חוקית להגיע מאחורה? תודה.
  7. חברים, אחרי הרבההה כסף, נסיעות, דלק, עייפות, עצבים וכאבי ראש, אני שמח וגאה לומר שהפרוייקט הגיע לקיצו. המערכת הנוכחית כוללת: HU מקורי וופרים MLK 165.5 LEGEND טוויטרים Audison AV 1.1 מגבר Audison Prima 8.9bit מונובלוק Hertz HCP 1D סאבוופר Focal 12" ועכשיו לפירוט: 1-2 וופר שמאלי, 3-4 וופר ימני, 5 טוויטר שמאלי, 6 טוויטר ימני, 9 מתחבר למונובלוק שמתחבר לסאבוופר. כיוונים לקחו שעה +-, סאונד משוגע, עמוק, לא מתעוות גם על הווליום המקסימלי (לא מגיע אליו). בהתחלה לא התחברתי לסאונד, התבאסתי מהמערכת ומשפיכת הכסף כי לא הרגיש לי שינוי גדול מהמערכת הנוכחית לקודמת, היו שירים שאהבתי והיו שירים ששנאתי לשמוע (במערכת הקודמת כולם היו נשמעים אותו הדבר). בכיוונים ביקשתי ממנו להגביר את הטוויטר כדי לשמוע את הקול של הזמרת בצורה שצורמת בגוף ובאוזניים (אני מאזוכיסט, כשאני שומע אותה אני רוצה שיכאב לי גם בגוף ולא רק בנפש חח). בפעם הראשונה בצורה גורפת הצלחתי לשמוע דברים בשירים שמעולם לא שמעתי, כמו גיטרה באס לדוגמא שאני שומע כל תו ותו, כמו דברים אווירתיים שפשוט היו נבלעים ברעש ועכשיו שומע בצורה מדוייקת, ואפילו דברים שזמרים שרים בסיומי משפט שאף פעם לא הצלחתי לשמוע. הגענו להבנה בלתי נמנעת שאהיה חייב DRC מהסיבה הפשוטה שכמות הז'אנרים שאני שומע היא אסטרונומית וכיוון אחד גלובאלי לא יפיק את המיטב. דרור עצמו היה בשוק מכמות הז'אנרים שרצה לי באוטו. וזו רשימת החסרונות: 1. בראש ובראשונה - הסאבוופר. הבחירה של Focal לא הייתה נבונה במיוחד, סאב חזק מאוד אבל לא מדוייק ומרעיש. הבאסים פשוט נשלחים לכל עבר, בלי שום רמה של דיוק או עומק. צריך לראות מה אני עושה לגבי זה. בחלק מהשירים (השירים האפיים עם המקהלות והאווירה של סרטי הוליווד) הוא עושה עבודה מדהימה, במטאל הוא בינוני אבל בהיפ הופ, טראקים וראפ הוא פשוט נוראי. 2. כמעט בכל השירים הקול של השירה או נבלע לחלוטין במוזיקה או שנשמע לא חד ולא מדוייק, כאילו הם שרים במקלחת ויש הד. נצטרך לעשות תיקון לכיוונים. ברצוני לשבח את דרור שגילה כלפיי סבלנות עצומה, ענה על כל השאלות, היה נחמד ואפילו לקח על עצמו לעשות תיקונים להתקנה למרות שזה לא היה מתפקידו. בן אדם גדול! ולכם, תום ואדי, תודה רבה שסבלתם את החפירות שלי ואת הטמטום שלי במשך 7 עמודים! אתם גדולים!
  8. זהו, השאלה שלו הייתה אם אני מגביר אקטיבית. בכל אופן, קשה לי להביא במה מדובר כשאתה אומר "חד/נקי/קר", לא יודע איך לפרש את זה לצלילים. זה קצת כמו שכולם אומרים שלמורל יש סאונד מטאלי? כעיקרון לטוויטרים האלה יש שתי מטרות עיקריות (שאתה תגיד לי אם לדעתך יעמדו בהן נאמנה): הזמרת הראשית שאני שומע היא זמרת מטאל ואופרה עם קול גבוה, מאודדד גבוה. אני רוצה לשמוע אותה ברמה כזו שהצליל ממש ישפד אותי, גם דרך כל הרעש ברקע של הכלים. ושתיים - שיוציא סאונד נקי של גיטרה חשמלית, כי האנרג'י היו עושים "ככככככככככ" והכל היה נבלע לתוך זה, וזה היה פשוט רעש. זה נכנס תחת הקטגוריה "קר/חד/נקי"?
  9. אולי גם אני לא אתחבר? הוא הציע לי את זה כי זה מה שהיה לו להציע, אמר שיש את הטוויטריך של הלגנ'ד 1650 אבל הם כבר ממש יקרים. בקיצור, מה לעשות? לקנות או להישאר עם האנרג'י? אף פעם לא שמעתי רמקול של אודיסון ואני לא יודע מה רמת הפירוט והאיכות ואם היא תהיה משמעותית פחות/יותר טובה מהלג'נד.
  10. דיברתי עם דרור, אמר שלא מוכרים את הטוויטרים שלהם בנפרד. הציע לי את הטוויטרים של אודיסון voce, אמר שהם באותה רמה ובמחיר 800 ש"ח. מה דעתך? ניסיון למכור לי משהו או שבאמת אותה רמת פירוט? איזה טוויטרים טובים בעיניך יותר?
  11. כן, אבל בתכלס יצא שקיבלתי וופרים של מלק לג'נד ב-500 ש"ח שזה מחיר מדהים, אם נלך על מתמטיקה אז הייתה אפשרות להישאר עם האנרג'י או להוסיף 500 ש"ח ולשפר משמעותית את הסאונד, גם אם לא באופן מקסימלי כמו סט שלם. מחר אני הולך לסיים את ההתקנה, מה אתה היית עושה? מוסיף כסף וקונה טוויטרים מקוריים או נשאר עם הטוויטרים של אנרג'י? הפחד שלי שאולי הטוויטרים נהרסו מהכיוונים הראשוניים של הפרימה, או שאני סתם פחדן וצריך הרבה יותר מזה כדי להרוס אותם? (מיותר לציין שהכל היה בווליום נמוך יחסית).
  12. ובמידה והאופציה הזו לגיטימית, לא באמת אוכל למכור את הקומפוננט הישן, ובהתחשב בזה שהלג'נד מגיע בלי קרוסאובר ומוגבר אקטיבית, אפשרי לקחת את הקרוסאובר של האנרג'י ולהשתמש בו, ואת הוופרים של האנרג'י לשים בדלתות מאחורה?
  13. עוד בלת"מ: הבחור לא מצא את הטוויטרים, נכון לעכשיו אני עם וופרים של מלק לג'נד אבל טוויטרים של אנרג'י; הוא החזיר לי 500 ש"ח (חצי מהמחיר), השאלה היא כזו: להישאר עם הטוויטרים האלה, או שיש הבדל ענק ביניהם ואצטרך לקנות חדשים? האם אפשר לקנות רק טוויטרים? ומה סדר הגודל במחיר? או שעדיף לי לשמור לעצמי את הכסף?
  14. טוב כרגע אסע באוטו עם רמקול נייד עד שביום חמישי אחליף את הטוויטרים ואעשה את הגישורים.
  15. הבחור כיוון את הטוויטרים והוופרים, רק לא בטוח מה הוא עשה שם. שמע. יש לי לפטופ ישן בבית שאני יכול להשתמש בו, העניין הוא שאיך אני יכול לכוון את זה אם הערוצים לא מגושרים? אני לא יודע לגשר לבד.
  16. הכל בר עשייה חוץ מהחלק האחרון. רק דרור יוכל לטפל בזה. בכל מקרה הסאב לא עובד ואני לא מגביר את המוזיקה מעל 25٪ כך שקשה לי להאמין שאפגע ברמקולים.
  17. משתף, אני פשוט לא במצב לשתף. עוד לא עשינו בידוד דלת שנייה כדי שאוכל לצלם, אין לי מחשב כדי להתחבר והמגבר מתחת לכסא מכדי שאוכל לצלם. תאמין לי שכשאוכל אצלם את כל הפרוייקט.
  18. עשיתי בידוד. אין סיכוי שהמגבר נהרס מזה, נכון?
  19. אוקיי, קיבלתי. מתוך רצון ללמוד, למה זה גורם לו לרתוח? ההיגיון שלי אומר שפחות וואט = פחות חום ומאמץ.
  20. דרור יכול לקבל אותי רק ביום שישי. כרגע הכל מחובר כמו שהיה, הבחור לא רצה לעשות גישור לוופרים כי הוא אמר שאז לא ישמעו את הטוויטרים כי הם מהסדרה הקודמת ויהיו משמעותית יותר חלשים, אז נעשה את זה רק כשאקבל את הטוויטרים ואתקין אותם. התכנון שלי הוא להתקין את הטוויטרים ביום חמישי ובשישי לגשת לדרור. ואגב, לצורך העניין.. לבחור שהתקין לי יש מערכת באוטו של כמה עשרות אלפי שקלים שדרור כיוון לו. קומפוננטים של אודיסון, ביט10, DRC, ביט פליי HD, סאב וופר 2200 וואט, ועוד ים דברים. שמתי את השירים שלי שם ובתכלס, מבחינת איכות? זה לא היה נשמע כזה "וואו". חוץ מהבאס שאשכרה גרם לי לבחילות ולרעידות בגוף גם 10 דקות אחרי שכיבינו את המוזיקה, מבחינת סאונד לא כזה התלהבתי. זה הפחד שלי, שאחרי כל זה התוצאה פשוט תהיה.. סוג של זהה. מה לגבי השאלה על המולטימדיה?
  21. סיימנו שם כבר, את השאר אסיים עם דרור. כרגע יש סאונד מכל הקומפוננט (בלי באס), סאונד מאוד דק וקצת צורם אבל נחזיק עם זה עד יום שישי. המגבר אשכרה רתח, אמרו לי שמגברים דיגיטליים לא רותחים. אני מאוד מאוד מקווה שאחרי כל העניין עם דרור הסאונד באמת יהיה משמעותית טוב ממה שהיה לי במערכת הקודמת. שאלה: הבחור שעשה לי את הכיוונים הוא בעצמו מתקין ועבד פעם בארט סאונד, אמר לי שאפשר לארגן מולטימדיה 1DIN ואיכשהו להצליח להכניס למרות שזה לא מותאם לזה. ידוע לך משהו לגבי זה?
  22. הסאב עובד בפני עצמו אבל לא עובד ב-7/8 או ב-9. וכן בלת"מים זה אחלה אבל איך מוצר שכל כך מתהדר באיכות שלו בסוף כל כך קשה ויקר להתקנה? בהתחלה עוד היה אפשר להגדיר אותו, אבל מרפי מניאק גדול ועכשיו כשהבחור רוצה לשחרר אותי כבר יותר משעה פתאום התוכנה לא מזהה צליל והרמקולים מושתקים. אני כבר שעה יושב פה ושנינו אובדים עצות. מעבר לזה שהמגבר רותח ולפי מה שהבנתי מגבר דיגיטלי לא אמור בכלל לרתוח.
  23. השריטה סביר להניח תרד בפוליש, היא לא עמוקה. אני פשוט לא רוצה ללכת לעשות פוליש על רכב שקיבלתי לפני שלושה ימים.
  24. טוב ככה: הייתי אצל המתקין, הצלחנו לסדר את הסאונד אבל בשום צורה הסאב לא היה מוכן להתחבר. עשה טלפונים, התייעץ עם אנשים אבל שום דבר לא עזר. הוביל אותנו למסקנה שרק דרור יכול לטפל בזה. לקח לי סכום סמלי של 50 ש"ח על הזמן ושחרר אותי. אישית אני מתחיל לאבד סבלנות וחשק, ועוד עם הרעיון של לשלם 1000 ש"ח עכשיו שאני יכול להשקיע על דברים אחרים.
  25. אני זוכר שפעם חבר שרט את האוטו ומרח עליו לק מיוחד (כמו לק של נשים), אני מחפש לקנות כזה בצבע שחור ספציפי (פיקנטו 2017) ולא מוצא. אולי הניסוח שלי בחיפוש לא תואם. תוכלו להפנות אותי בבקשה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...