בוודאי שחיפשתי, אבל בגלל שאני לא מבין את המושגים הבסיסיים הפוסטים שקדמו לי לא תרמו לי יותר מדי.
יש לי רמקולים מאחורה על המגש Pioneer TSA6965S
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=844772
הם עזרו טיפה בהשלמת הווליום והבאסים, אבל כשאני בתא הנהג אני בתכלס שומע את הקדמיים, לא את האחוריים.
השאלה שלי היא אם אני צריך מגבר או שהקומפוננט הקדמי יספיק לי, אם אני צריך סאב וופר או שהרמקולים האחוריים יספיקו לי, אם אני צריך בכלל טוויטרים וכל הדברים האלה שאני לא מבין בהם. כמו שאמרתי, אני מחפש ווליום חזק אבל לא צורמני, אני רוצה שהוא יתפזר ויגיע רחוק ולא כזה שישמע רק בתא הנהג בצורה מחרישה.
כרגע שמתי עין על האתר הזה
https://www.alexsander.co.il, יש למישהו פה ניסיון איתם? אם תוכלו לעבור על המוצרים שלהם ולעזור לי להרכיב משהו [אני רוצה להמשיך להשתמש ב-6/9 שכבר קניתי, אם זה רלוונטי]. כמובן לא לשכוח את הדאבל דין.
תודה רבה על העזרה והסבלנות!