Jump to content

Maorswan

  • הודעות

    202
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maorswan

  1. הפורמטים נתמכים, זה לא העניין. יש לי אפשרות לנגן מוזיקה תחת ספריית מוזיקה ויש לי אפשרות לנגן סרטים תחת תיקיית סרטים, השאלה היא אם אשים את קבצי הוידאו בתיקייה של המוזיקה הם יתנגנו לצד השירים או שהוא יתעלם מהם?
  2. שלום, קניתי דאבל דין פיוניר, ורציתי לדעת אם יש אפשרות לנגן קליפים וקבצי אודיו ביחד. לצורך העניין, אם יש לי שירים רגילים ושירים שהם גרסאות של הופעות, אם אעביר גם את קבצי ה-MP3 וגם את קבצי ה-MKV לאותה תיקייה, זה ינגן מדי פעם אודיו ומדי פעם וידאו, או שהוא אוטומטית יתעלם מהקבצים הללו? הסיבה שאני שואל ולא בודק בעצמי היא שרק עוד כמה ימים יבוא המתקין ויתקין את המערכת, והסקרנות קצת הורגת עד אז חח תודה רבה.
  3. בוודאי שחיפשתי, אבל בגלל שאני לא מבין את המושגים הבסיסיים הפוסטים שקדמו לי לא תרמו לי יותר מדי. יש לי רמקולים מאחורה על המגש Pioneer TSA6965S http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=844772 הם עזרו טיפה בהשלמת הווליום והבאסים, אבל כשאני בתא הנהג אני בתכלס שומע את הקדמיים, לא את האחוריים. השאלה שלי היא אם אני צריך מגבר או שהקומפוננט הקדמי יספיק לי, אם אני צריך סאב וופר או שהרמקולים האחוריים יספיקו לי, אם אני צריך בכלל טוויטרים וכל הדברים האלה שאני לא מבין בהם. כמו שאמרתי, אני מחפש ווליום חזק אבל לא צורמני, אני רוצה שהוא יתפזר ויגיע רחוק ולא כזה שישמע רק בתא הנהג בצורה מחרישה. כרגע שמתי עין על האתר הזה https://www.alexsander.co.il, יש למישהו פה ניסיון איתם? אם תוכלו לעבור על המוצרים שלהם ולעזור לי להרכיב משהו [אני רוצה להמשיך להשתמש ב-6/9 שכבר קניתי, אם זה רלוונטי]. כמובן לא לשכוח את הדאבל דין. תודה רבה על העזרה והסבלנות!
  4. יש לי פיקנטו 2014 ומדי פעם יש בעיה מוזרה כזו שאם אני מאיץ מ-0 ומגיע בערך ל-60 קמ"ש והסל"ד על 3000, אני לא יכול להאיץ יותר והרכב פשוט יקפוץ מ-2000 ל-3000 הלוך חזור ולא יתן לי להאיץ, וכתוצאה מכך הרכב פשוט יתן קיקים כאלה וזה ימשך משהו כמו 20 שניות של מלחמה עד שאצליח להאיץ ל-80, שם זה משתחרר. אף אחד במוסך או בטיפול רכב לא ידע לענות לי על זה וזה משגע אותי. מישהו מכיר את הבעיה?
  5. יש לי כרגע רדיו ריסק מקורי בפיקנטו 2014, ובזמנו גם קניתי רמקולים די זולים של Pioneer שאומנם שיפרו את העניין, אבל החלטתי ללכת עד הסוף עכשיו. אז קחו בחשבון שהידע שלי כמעט אפסי בעניין [אין לי מושג מה זה טוויטרים או למה נועד סאב וופר], שורה תחתונה העניין הוא כזה: אני רוצה בראש ובראשונה להחליף את הרדיו דיסק לדאבל דין והבנתי שבפיקנטו אני צריך לקנות מסגרת כדי להתקין את זה. מעבר לזה, יש לי שליטה מההגה וזה דבר שאני רוצה לשמור עליו. אני מחפש ווליום גבוה אבל לא צורמני, שיהיה עמוק ומעיף, באסים פחות מעניינים אותי כי אני שומע מטאל וחשוב לי שהסאונד פשוט יהיה איכותי ורחב ולא יתרכז לי בקדימה של הרכב ויצרום בכל פעם שאני מגביר עד הסוף. אז השאלה היא אם אני צריך גם סאב וופר ומגבר, ואני זוכר שאמרו לי שאי אפשר להחליף בפיקנטו רמקולים קדמיים או משהו כזה, בכל אופן סליחה על הבלאגן השלם שעשיתי פה ואשמח אם תסבירו לי מה אני צריך לקנות בשביל המטרה שלי ואם תמליצו לי גם על מוצרים ספציפיים. תקציב עומד על עד 3000 ש"ח. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...