Maorswan
-
הודעות
202 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maorswan
-
איזו ילדונת חזרה עליי רוורס בחנייה ולמרות שניסיתי בעצמי לברוח ממנה ברוורס היא האיצה והאיצה עד שהתנגשה בפיקנטו 2017 החדשה שלי שרק לפני חודשיים הורדתי ממנה את הניילונים. המצב הוא כזה: כל צד שמאל של החלק הקדמי של הרכב מעוך, וזה מגיע ממש עד דלת הנהג כי אני עצמי לא יכול לפתוח אותה כמעט [משהו בפח מתנגש לי עם הדלת]. כיוון שהגברת בת 20 היא לא רוצה לערב ביטוח אלא לקחת לי את הרכב למוסך ולשלם בעצמה. מכאן כמה שאלות: 1. ההבנה שלי בחלקי הרכב אפסית. אני לא יודע איך קוראים לחלקים שנפגעו, לכן צירפתי תמונות ותגידו לי בבקשה מה נפגע. 2. מה הערכת המחיר שלכם לנזק הזה? 3. צריך להחליף חלקים או שאת הכל פחח יכול לסיים? 4. מעבר לפח יש גם שריטות על הפנס, זה דבר שאני יכול לדרוש שיסדרו לי גם? היא יכולה להתווכח איתי על זה? 5. אני גר באילת והיא פה בחופשה, אנחנו פשוט הולכים לפחח, היא משלמת לו מראש ואני בא לאסוף את הרכב כשהוא מוכן? יש סיכוי שהעבודה תקח יותר מיום? 6. הכי חשוב - האוטו יחזור להיות חדש? הפחח ישים לב לכל דבר הכי קטן שנפגע מהתאונה ויסדר? 7. יש לכם המלצות על פחחים טובים ואמינים באילת? עם כמה שהיא סתומה היא רק ילדה בת 20 ולא בא לי שישדוד אותה וגם לא בא לי שיעשו לי עבודה חאפרית. תודה רבה.
-
מצטער שלקח לי כמה ימים, הנה התמונות מהפרימה: בקשר לשאלות והתמונות של החיבורים, אני מצטער אבל אני לא מבין כלום. לא יכול לענות לשום שאלה מהסיבה הפשוטה שאתם מדברים סינית בשבילי ומה שצילמתי אז זה הכי הרבה שאני יודע לצלם.
-
אבל זה קרה אשכרה באמצע הכיוונים, לא אחרי אלא באמצע הכיוונים. אין יותר ברור מזה.. ומה הכוונה צלם כל מסך? להוריד את התוכנה ולצלם את כל הכיוונים? כשאני מחבר את התוכנה למגבר הוא אוטומטית מראה לי את ההגדרות?
-
טוב, זה כבר ממש לא קשור לחום. מיום ליום זה יורד, פעם היה נכנס לפרוטקשן בווליום 30 ועכשיו התחיל להיכנס לפרוטקשן על ווליום 20 גם בלילה כשנעים בחוץ. זה משהו בכיוונים בוודאות. יש לי לפטופ עכשיו אז אם אתם רוצים אני יכול להתחבר לתוכנה. הנה התמונות שביקשתם:
-
שהתקלה נגרמה באופן מפתיע באמצע הכיוונים. אין לי אפשרות כרגע לחזור להגדרות הקודמות כי אני רחוק כ-450 ק"מ מהן....
-
אבל איך אתם מסבירים את זה שכל זה קרה בפעם הראשונה ממש באמצע סשן כיוונים? אפילו שדרור אומר שזו לא הבעיה, לדעתי זו כן.
-
הוא מותקן מתחת למושב ליד הנהג, הקירור מהמזגן התחתון לא מדגדג אותו, בטח לא כשאני גר עכשיו באילת ורוב הזמן האוויר שיוצא מהמזגן חם. העובי הוא 8 ג'ייג'. את החיבור למונובלוק עשה לי ארט סאונד ואמר משהו על בית פיוז גדול יותר ששם לי ליד המצבר, נראה לי שככה קוראים לזה. שאלה לי אליכם: הרעש שהיה בטוויטרים נבע מעומס של תדרים עליהם, הורדנו מהם חלק לוופרים ועכשיו הרעש הלבן במטאל יחסית נעלם אבל עם זה גם הרבה מהפירוט שהיה, דברים שבזמנו שמעתי פשוט נבלעים ברקע עכשיו. יש אפשרות לסוג רמקול שלישי? יודע שיש וופרים וטוויטרים אבל יש משהו ביניהם שאפשר לחלק את התדרים ובאמת אשמע פירוט של הכל ולא אצטרך לבחור בין איכות ופירוט? אולי ככה גם המגבר פשוט יתאמץ.
-
רק הפרימה נכנס לפרוטקשן. נסעתי בלילה, לא נכנס לפרוטקשן. יצאה השמש ונכנס. ברור שזה בגלל החום, העניין הוא שלפני הכיוונים גם בחום הוא לא היה נכנס לפרוטקשן. כנראה הכיוונים האלה גורמים לו להתאמץ יותר וכשחם הוא כבר רותח. איך דואגים לאוורור?
-
אין קרוסים, מוגבר אקטיבי. אני הלילה עובר לאילת אז נראה מה יהיה בנסיעה ואעדכן.
-
דיברתי עכשיו עם דרור, הוא אמר שהוא לא פתח תדרים ושאין סיכוי שזה נגרם מהכיוונים. אמר שסביר להניח שבגלל שהיום חם מהרגיל זה קרה ושאדאג לאוורור (כל הקטע שהמשיכו לומר לי כולם כמה מגניב זה שדיגיטלי לא מתחמם). אמר לי גם לבדוק במכסה מנוע אם הפיוז לא נשרף.
-
חוזר מיד כשאני מוריד ווליום
-
הייתי היום אצל דרור לכיוונים אחרונים והוספת drc, בזמן הכיוונים המגבר נכנס לפרוטקשן בווליום של מעל ל-30 כשבחודש האחרון שמעתי בקביעות בווליום 35 ולא נכנס מעולם לפרוטקשן. חשבתי שזה קרה רק כי היינו באמצע כיוונים (כבר קרה בעבר שכשהמגבר מחובר לתוכנה הוא מתחמם ונכנס לפרוטקשן), אבל להפתעתי גם בנסיעה אחרי הוא המשיך להכנס לפרוטקשן בווליום בין 25 ל-35 לסירוגין. רעיונות? יש מצב שהכיוונים גרמו לזה? הוא לא חם ברמה קריטית, גם דרור אמר. מה עושים?
-
קומפוננט הרץ אנרג'י, סאבוופר אדוונט, דאבל דין פיוניר
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך מכירה - אודיו
הכל נמכר -
כיוונים זה אחלה אבל למה אף אחד לא עונה לי על השאלה אני בלחץ ואני עדיין שומע את זה, כל פעם שיש דיסטורשן שומעים את ה"כככככככככ" שהיה לי במערכת הקודמת. איך אני בודק אם משהו נהרס בטוויטרים והאם הם באמת יכולים להיהרס חלקית וכזה מהר?
-
תודה לכולם על קבוצת התמיכה. מישהו מוכן לענות לי לגבי השאלה על הטוויטרים??? אני פרנואיד
-
שידכתי לו מונובלוק Hertz HCP D1 שנותן 380. הבחור ששמע את הסאב שלי אמר מראש ששלי יהיה חזק יותר כי שלי 12" ושלו 10"
-
שונא להגיב תגובה אחרי תגובה אבל משום מה זה לא נותן לי לערוך. מיותר לציין שאת הלכלוך הזה אני שומע/מדמיין רק במטאל בשירים הממש כבדים עם הדיסטורשן. בשאר השירים הכל נשמע רגיל. יש אולי טראקים מסויימים לבדיקה שיכולים להעיד בוודאות שהטוויטרים תקינים לחלוטין? או שזה יכול להיות שהטוויטר נהרס רק באיזור מסויים שלו ובגלל זה צלילים כמו דיסטורשן פתאום מתלכלכים? [אין לי ידע לגבי מבנה של טוויטר או איך הוא עובד].
-
נפגשתי עם הבחור, חיברנו את הסאב למערכת שלי. האמת? לא שמעתי הבדל גדול, אבל הוא משמעותית חלש משלי. כנראה שהסאב שלי לא כזה גרוע אחרי הכל, אז אשאר איתו. שאלה: יש שירים חלשים יותר (ז'אנרים כמו היפ הופ וראפ) שיצא לי להגביר טיפה יותר מהמקובל, נגיד אם המערכת מגיעה עד ווליום 45, דרור אמר לי לא לעבור 35-36, אבל זה היה תקף על ז'אנרים כמו מטאל שכבר על 35-36 חזקים בצורה מטורפת. הייתי על הווליום הזה כמה דקות, ואחרי שירדתי חזרה ל-35 השירים במטאל נשמעו מלוכלכים יותר, אני לא יודע אם זה פסיכולוגי אצלי ואני בוחר לשמוע את זה או שבאמת משהו מלוכלך. נגעתי בפרימה (כל זה קרה בלילה ככה שלא היה חם), והוא היה די רותח. למיטב הבנתי מגבר דיגיטלי לא אמור להתחמם. יש מצב שהסאונד התלכלך כי המגבר רתח (זה קרה לי בעבר עם הרוקפורד והסתדר כשהוא התקרר) או שהטוויטרים נהרסו? כמה בקלות טוויטרים כאלה נהרסים? אני קצת פרנואיד כרגע.
-
קומפוננט הרץ אנרג'י, סאבוופר אדוונט, דאבל דין פיוניר
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך מכירה - אודיו
סאב נמכר מולטימדיה 700 ש"ח קומפוננט 500 ש"ח -
מחר נפגש עם הבחור. אעדכן!
-
התחייבות שלך?
-
הצלחתי למכור כמה דברים קטנים מהמערכת הישנה שלא תכננתי למכור אז יש לי כמה מאיות בצד. כפי שידוע למי שקרא, קניתי סאבוופר של Focal והעבודה שהוא עושה לא בשמיים, הוא חזק מאוד אבל הוא סתם מרעיד את האוטו וסתם שולח באסים לכל עבר והדבר היותר מעצבן זה שהוא איטי, זה אומר שאם הבאס בקומפוננט נותן בום, הבאס מאחורה יגיע באיחור של חצי שנייה וכל השאר יוצא מקצב. אז אני מחפש כרגע סאב יד שנייה 10-12 אינצ' [בגאז' של פיקנטו], שיהיה חזק, עמוק, מדוייק, ומהיר. יש פה בחור בפורום שהוא מהעיר שלי ומוכר Hertz ES300 ב-500 ש"ח, היה רק אצלו, העניין הוא שלסאב הזה יש ותק של 6 שנים אצלו ואני מפחד מהבלאי. עוד המלצות?
-
אני כבר מכיר את המיכל, נהגתי בשנים האחרונות על פיקנטו 2012, 2014, 2015 ו-2017 יום יום. אני סוג של "מכור" למחשב דרך, אם אני יורד מה-400 ק"מ למיכל אני מרגיש כאילו משהו נדפק ברכב [יודע שזה לא נכון, אבל זו סתם תחושה שמציקה לי]. בקשר להכרת המיכל, כבר קרה לי בעבר שנדלקה נורה על 50 ק"מ אחרונים, ואז זה השתנה ל- - - - ותוך 20-30 ק"מ לדעתי, ממש בדרך לתחנת דלק, קרה שנגמר הדלק ונתקעתי באמצע הכביש; מיותר לציין שזה היה הלילה הכי מסוייט שהיה לי בחיים, גם בגלל שהייתי בדרך לדייט חח בכל אופן אם אתם אומרים שעדיף שלא אז עדיף שלא, לתדלק אני תמיד מתדלק כשאני מגיע ל-60-70 ק"מ אחרונים לפי המחשב דרך, אני פשוט מנסה "לסחוט" עוד ק"מ למיכל כדי לומר לעצמי שהאוטו חסכוני בדלק.
