Maorswan
-
הודעות
202 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maorswan
-
דרך דיסק און קי. הספר מתייחס לגרסא הספציפית הזאת. ממש מוזר העניין. אגב, הקישור שנתת כמה תגובות למעלה זה קישור לתוכנה העדכנית? הבנתי ש-sw זה software אבל מה זה fw?
-
כרגע נוסע לבחור לכוון. שאלה: קראתי אתמול את ספר ההדרכה של המולטימדיה שלי שגרסה בתוקף שהמערכת קוראת אך ורק Mp3, עד 320kbps מקסימום. "קבצים אחרים לא יקראו". איך בכל זאת היא קוראת את כל קבצי הפלאק? אולי יש שם המרה פנימית והיא מורידה את האיכות?
-
קומפוננט הרץ אנרג'י, סאבוופר אדוונט, דאבל דין פיוניר
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך מכירה - אודיו
Upppp -
מאוד מודה לך קודם כל. הבחור של דודו אמר לי שהוא מתעסק כעיקרון בביט 10 אבל יכול לנסות לעבוד על הפרימה. זה אותו דבר בערך? או שהכל שונה? הוא לוקח מחיר מאוד נוח. אני רוצה לעשות אצלו כיוון בסיסי ואז לבוא אליך לתקן את הסאונד. רעיון טוב?
-
טוב, המגבר הוחלף למונובלוק. דודו דיבר עם דרור, רוצה 1000 ש"ח על כיוונים. דיברתי עם רונן נאור, רוצה סכום שרירותי של 6500!!!! ש"ח כרגע דודו הפנה אותי לבחור שהוא מכיר שמכוון בצורה טובה.
-
אוקיי, אז בוא נעשה סדר: אני הולך היום לדודו, מחליף לי למונובלוק. הוא יסדר לי את החיבורים שהמלצת עליהם? וכרגע לא ללכת לפגישה עם דרור? כי זה מה שדודו מנסה לארגן לי. עוד משהו, כשהתקנו את המגבר השני וניסינו לשמוע באס, לא היה כלום בשום צורה (גם עכשיו אין) ודודו אמר שהבאס חסום לחלוטין דרך הפרימה ושצריך לשחרר אותו.
-
מערכת מקורית. קומפוננט מלק לג'נד, באופן זמני עם הטוויטרים של הסדרה הקודמת (מקבל את הטוויטרים שלהם ביום רביעי). אין קרוסאובר, מחובר אקטיבי ואני אמור לכוון. הסאב Focal SBP30 12". מחובר ל-4d שאני לא יודע אם דודו חיבר לפרימה. חיבורים: כבר לא זוכר אם הטוויטרים ב-1-2 והוופרים ב-3-4 או ההפך, התוכנה בלבלה אותי. הסאב היה ב-7-8 אבל אני לא יודע אם דודו שינה את זה כשהתקין את המגבר החדש.
-
אתה בתחום המון זמן עם ידע לא מבוטל. אל תשכח שנכנסתי לתחום ממש לאחרונה, אתה זה שלימד אותי את הרוב, אבל יש גבול לכמה "שיעורי בית" אני יכול לעשות. ההבנה שלי לכל כך הרבה מושגים בכל כך מעט זמן מוגבלת, בטח כשהכל שחור על לבן במילים ולא בשום דבר מעשי. שורה תחתונה עקץ אותי הבן אדם ולא ציפיתי לזה ממישהו שכל כך הרבה אנשים ממליצים עליו.
-
למה נכנסתי לתחום הזה, תאמין לי.. כמה כסף נשפך על פארש. דלק, זמן, נסיעות, התקנות, כאבי ראש, תיקונים.. מה ביקשתי? מערכת טובה? מה אני עושה אם הוא יעשה לי בעיות?
-
כן, אמר שהוא מזמן לא מתעסק עם הפורום. הייתה הבנה מוחלטת לגבי המטרה, אמרתי מונובלוק ומעבר לזה הוא גם ראה את הרוקפורד. הוא חשב לעצמו מה להביא לי, קבע מראש מחיר כולל התקנה ואז חיפש איזה דגם להביא לי. המחיר הוא אותו מחיר, אתה אומר שהדגם הזה לא יעשה עבודה כמו ה-1D?
-
מסתבר שיש מצב שהוא עבד עליי כי בדקתי והוא הביא לי את ה-4D. אמר ש"ירים לי את הסאב למקומות שלא האמנתי". נראה לי ראה שאני לא מבין כלום ודחף...
-
אז בתכלס עבדו עליי כדי למכור לי? הרוקפורד יותר טוב? דווקא שמעתי דברים טובים פה בפורום על ארט סאונד..
-
לא חזק בכל השמות והמספרים. לגבי ההרץ כנראה ה-1D, והרוקפורד מה שאתה אמרת. בסה"כ הם באותו מחיר, אז איזה מהם יותר טוב לדעתך? בכל אופן הגענו למבוי סתום. התוכנה מזהה את החיבורים בצורה הפוכה, את הטוויטרים בוופרים ואת הוופרים בטוויטרים. כרגע כל המערכת מנגנת רק מהטוויטרים, אין באס אין כלום. בלאגן שלם. הפנה אותי שם המוכר לדרור אבל הבנתי שזו הוצאה רצינית, אני צריך לראות אם מישהו בפורום מוכן להיפגש ולעזור לי.
-
בהתחלה קניתי רוקפורד D-1000 ואז נסעתי לארט סאונד שיתקין לי (הפעם הלכתי אליו), אמר שזה חרא של מונו אז אחזיר את הרוקפורד, במקומו נתן לי Hertz HCP 4D והתקין לי אותו. הביא לי גם גרילים של אודיסון כי ה-JBL כאבו לו בעיניים חחחח עכשיו מכוון עם הבחור ואפרסם תוצאות
-
אני על ווליום מאוד מאוד נמוך, רק לשמוע שמשהו יוצא, לא מעבר. החלטתי שאם אני קונה מונובלוק זה יהיה חדש בתשלומים כי בעוד בור של מזומן אני כבר לא אעמוד, ראיתי אתר שמשלב המון המון חברות להבדיל מאנשים אחרים. התקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח (לא חייב להגיע למחיר הזה אם אין באמת צורך), ואני מחפש מונובלוק שיפתח לי את הסאב של פוקל כמו שצריך. אני פשוט לא מכיר אף אחת מהחברות שם אז אם תוכל לעזור לי: http://www.bombuy.co.il/מגברים-לרכב הסאב שלי ב-4 אוהם (ראית? למדתי מושג!)
-
פה אתה כבר מתקיל אותי. ברכב הקודם הם לא זזו אם זו השאלה שלך. לגבי הטוויטרים, כרגע אין שום פלסטיקה למכירה כי הרכב חדש. בקושי יש סרטונים ביוטיוב. המגבר מחובר למולטימדיה, אבל זה יהיה אקטיבי כי אין קרוסים לקומפוננט. המערכת קוראת FLAC באופן מפתיע, אני רק לא בטוח שהיא באמת משדרת באיכות הזו, אולי היא מורידה את האיכות? אפשרי דבר כזה? מה שכן, כרגע לפני הכיוונים והחיתוכים האיכות מזעזעת, ברמה הנמוכה ביותר של איכות. הבאס לא נותן את הבום הכי קטן והרמקולים מחרידים, רמה של רכב מיני שנת 90. כשנכוון נראה לאן זה מוביל.
-
הרמקולים מקובעים חזק בדיפון ואין תזוזות מיותרות. אין כרגע פלסטיקה לפיקנטו 2017 וסביר להניח שלא תהיה בזמן הקרוב. מצחיק אגב שבלי כיוונים כל המערכת נשמעת כ"כ רע וחלשה שאסור לי אפילו להגביר מרוב שהיא זוועתית. נראה מה יהיה מחר אחרי הכיוונים חח אגב, תמונה
-
לא היה לי גריל כי קניתי יד שנייה אז המתקין הביא לי משהו שהיה לו במקרה, לא שזה מזיז לי במיוחד והאמת שהוא הרבה יותר יפה מהגריל של הרץ שהיה לי בזמנו. הטוויטר מוקם בפלסטיק שליד החלונות, גם על ידי חיתוך. אין איפה לשים בדאשבורד. בכל אופן, בעיניי זה יפה ממש אז מבחינת אסתטיקה זה עניין של טעם, מבחינת מיקום זה בדיוק מה שאמרת שיהיה אידיאלי, אז זה Win win. בקשר לבידוד, מחר כשאעשה בדלת השנייה אצלם.
-
אנחנו כרגע באמצע עבודה, המתקין אומר שהפיקנטו החדשה היא רכב גיהינום להתקנות חח אטמנו לחלוטין דלת אחת ונגמרו היריעות, מחר אביא עוד שלוש ונאטום את השנייה. הרמקולים בדלת היו 4" אז לצערו היה חייב לנסר את הדיפון, לא הייתה ברירה אחרת. התוצאה האמת די יפה ואסתטית ומבחינת מיקום בדיוק כמו שהמלצת. נשאר לנו להעביר חוטים למגבר וסיימנו.
-
קניתי Focal 12" Sbp30 איך זה משנה את המשחק? ומה דעתך עליו?
-
אגב, אם במונובלוק עסקינן, ראיתי בפורום מכירה כמה פוסטים בנוגע למכירת TRU Technology; כמובן שלא מכיר את החברה (עד אתמול לא ידעתי מה זה מונובלוק) וגם לא מכיר את המושג "דואל מונו". האם החברה טובה? הציע שם בחור על S500 חדש בקופסא 800 ש"ח.
-
הכל במצב חדש לחלוטין, בשימוש שלושה חודשים, נמכר עקב החלפת רכב. קומפוננט Hertz ESK 165.3 - מחיר 500 ש"ח סאבוופר Advent 8" - מחיר 200 ש"ח דאבל דין Pioneer AVH-X2850BT - מחיר 800 ש"ח 0533340823
-
כרגע כל העניין של הטאבלט בהולד, כשנגיע לגשר נחצה אותו. בקשר לאיטום, בדר"כ הוא לוקח 500 לדלת אבל אני כל יומיים אצלו אז הוא עושה לי כבר ב-250. את היריעות אני קניתי, Stinger Roadkiller, קניתי 3 יריעות ב-350 ש"ח שגם לדעתו וגם לדעת המוכר ב"אלכסנדר" יספיקו. במידה ולא יספיק, הוצע לי להוסיף 100 ש"ח ולקבל עוד 3 יריעות. כרגע אין מה לחזור אחורה, כל הציוד נקנה והפרוייקט יוצא לפועל מחר מחר בבוקר מקבל את הרכב ומשם נוסע ישר למתקין. ביום שישי נוסע לבחור שמכר לי כדי לכוון את המגבר ואת החיתוכים. כמובן שאעדכן ואפרסם תמונות, אשמח לשמוע את דעתך. אגב, המתקין שלי אמר שהוא חבר טוב של יוסי אלפיין ועבד איתו תקופה, נראה לי שזה כבר סימן טוב חח
-
הרעיון היה שהקומפוננט יחובר לטאבלט והרמקולים האחוריים (המקוריים של הרכב) ישארו מחוברים למולטימדיה, והם יפיקו צלילים של ווייז וכו'. אגב, אני לא רוצה להיכנס פה לבור כספי, אבל לעשות איטום ובידוד לשתי הדלתות הקדמיות יספיק? המתקין שלי הציע לי 250 לדלת כי הוא כבר במילא עושה לי התקנה, והוא בעצמו אמר לי שמיותר לעשות דלתות אחוריות אם אין בהן רמקול.
-
אגב, מצאתי באחד הסרטונים את מיקום הרמקולים בפיקנטו. האם המיקום נראה עמוק מספיק? ומבחינת פיזור סאונד, האם הוא יעשה חסד עם הקומפוננט?
