Maorswan
-
הודעות
202 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Maorswan
-
אדי, אתה נשמע קצת טעון חח למזלי אף פעם לא נשרפו לי סטים ואני לא מגביר לווליום המקסימלי שלי, אם ה-HU מאפשר לי 40 אני מגביר ל-35. אל תשכח שהמוזיקה שלי מאוד מורכבת והדיסטורשן לפעמים מתעוות, יש הרבה שירים שבווליום הזה רצים חלק באיכות מדהימה. וכן, בינוני בשבילי זה 1000-1500 שקל.
-
המערכת שאיתי כבר שנה בפיקנטו 2017: מגבר Audison Prima 8.9 מונובלוק Hertz HDP1 רמקולים קדמיים Hertz MLK LEGEND 165.3 וטוויטרים של Audison Voce (לא זוכר דגם) סאבוופר של Focal 12" פעם הרגשתי שהמוזיקה ממלאת את כל האוטו, בזמן האחרון היא מרגישה לי רק מקדימה ובווליום גבוה היא טיפה צורמת. אני שומע מטאל קיצוני אז הדיסטורשן של הגיטרה נשמע מאוד צורם כשהוא מגיע רק מסט אחד, כאילו הוא עמוס בצלילים ובגלל זה הם מתעוותים. אני מתכנן להחליף את המולטימדיה לאנדרואיד תואם מקור ולהוסיף רמקולים מאחורה. כמה שאלות: 1. האם הפיצול הזה אכן יפריד תדרים שיגיעו מכל כיווני הרכב וכך העיוות יעלם? 2. לקנות רמקול בודד או קומפוננט? 3. איזה רמקול לדעתכם ישלים את הסט שלי (טווח מחיר בינוני)? 4. להתקין את הרמקולים במיקום המקורי של הדלתות האחוריות או בפלסטיק הזה בבגאז'? 5. אם אני מחבר את הרמקולים לפרימה, גם אותם אצטרך לכוון? תודה!
-
מגבר Audison Prima הפסיק לעבוד
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הייתי אצל מתקין, אמר שהיה חוט שלא העביר מתח למגבר. ניסה בעצמו להעביר מתח וגם לא הצליח. אחרי זה אמר שהיה פיוז שנדחף הפוך למגבר וזו הייתה הבעיה. המגבר חזר לעבוד, ואז אחרי שכיביתי את האוטו והתנעתי חזרה גם המגבר לא עבד ופתאום גם המולטימדיה לא עבדה באופן מוזר, הוא סידר שם משהו שוב ואז הכל חזר לעבוד. מה גם שעכשיו אני יכול להגביר לווליום מקסימלי והמגבר לא נכנס לפרוטקשן, אבל כבר קרה לי בעבר שיום בהיר אחד יכולתי להגביר והוא היה נכנס לפרוטקשן רק אחרי כמה שעות. אני מקווה שהבעיה נפתרה סופית בזכות הפיוז הזה. -
מגבר Audison Prima הפסיק לעבוד
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כל מתקין יכול לבדוק דבר כזה? כי אני גר באילת ויש לי תחושה שהמתקינים פה חאפרים.. זה הגיוני שמגבר בקבוצת מחיר כמו הפרימה פשוט ימות יום אחד? הוא לא קרטע לפני, פשוט עבד רגע אחד ואז רגע שני לא. -
כי המגבר לא מספיק חזק, ככה זה אצלי לפחות
-
גם לי יש את הבעיה הזאת, ניסינו לפתור אותה בעבר בפורום והמסקנה בזמנו הייתה שבכל פעם שהבאס היה גבוה מדי המערכת התאמצה ונכנסה למצב הגנה והתחילה רק כשהורדתי את הווליום והפעלתי עליה פחות עומס.
-
יש ברשותי מגבר Audison Prima 8.9 שקניתי לפני שנה וחצי פה בפורום, חלקכם אולי זוכרים השימוש בו רגיל, נסיעות מאוד קצרות, לא ווליום מפציץ בעבר עדכנתי על הבעיה שצצה שבגללה לא יכולתי להגביר מעל ווליום מסויים כי המגבר היה נכנס לפרוטקשן, זה המשיך עד היום היום נסעתי למקום כלשהו עם מוזיקה בווליום חלש, וכשחזרתי לאוטו הרמקולים פשוט לא עבדו. מתניע מחדש, לא עובד. בודק אחרי שעתיים, עדיין לא עובד. המגבר בכלל לא נדלק וגם ה-DRC לא נדלק. מה עושים במצב כזה? חייב את עזרתכם דחוף, בשבוע הבא יש לי נסיעה מאילת למטולה ואין מצב שאני עושה את זה בלי מוזיקה!
-
רעשים מטרידים מהטוויטר והסאב [סרטונים]
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דיברתי עם המתקין של דרור בזמנו, לא ידע כל כך מה לעשות ולא הבין מה הבעיה עם המגבר, כשניסיתי לקבוע איתו גם נעלם לי על הדרך. המתקין שלי לעומת זאת מתעקש שהמגבר פשוט לא סוחב הכל ושהסאב כבד לו מדי ושצריך להוריד גיין. לגבי הסאב, מה אני יכול לעשות עם זה? או שפשוט אתעלם כל עוד הוא עובד? הטוויטר נשמע כמו בעיית מגעים כי אם יש משהו שלמדתי בפורום זה שטוויטר או עובד או לא עובד, אין באמצע. הרעש אגב יחסית פסק אחרי שעשיתי נסיעה ארוכה. -
בשבוע האחרון התחילו רעשים בטוויטר הימני, לא שומעים אותם בזמן המוזיקה אבל הם מורגשים כשיש חלקים שקטים או אפילו כשאין מוזיקה בכלל. הסאב זה סיפור אחר, הוא עושה רעש ממש ממש רע והאמת שלא שומעים את זה באוטו בזמן המוזיקה, גיליתי את זה במקרה כשפתחתי את הבגאז' בזמן שהמוזיקה התנגנה לכן אין לי מושג כמה זמן הדבר הזה נמשך. אשמח לחוות דעת ולדעת מה האפשרויות שלי. טוויטר: [video=youtube;jXYD-2yc4yw]https://www.youtube.com/watch?v=jXYD-2yc4yw סאב: https://www.youtube.com/watch?v=Xjrefb1JDhg
-
גם אני חושב, הצליל שזה מפיק תואם עם זה?
-
לאחרונה הטוויטר הימני שלי עושה מן רעשי "קריעה", כל הזמן, במיוחד בפניות. זה לא מפריע למוזיקה, זה קורה בנוסף, וזה קורה גם כשאין מוזיקה. מה זה יכול להיות?
-
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הנה לכם דוגמא חיה מעכשיו: נסעתי בכביש דו סטרי, ממולי באיזור חשוך נסע קטנוע עם אוזניות ופלאפון ביד. בחושך הזה לא ראיתי את הגוף או את הקטנוע בכלל, הדבר היחידי שהתריע לי שהוא מגיע היה הפנס מרחוק. אם הייתי נכנס בו, הייתי באותו המצב - לא ראיתי, היה עם אוזניות ופלאפון ועכשיו נכנס למשפט ודיונים אם האשמה עליי או עליו. אבל! בגלל שהיה עם פנס, לא מעניין אותי שהיה עם אוזניות או פלאפון כי ראיתי אותו מרחוק ואם הייתי נכנס בו זו הייתה אשמתי הבלעדית. הדבר היחידי שעושה פה את השוני הוא ההתראה - הפנס. לצערי רוכב האופניים היה בלי פנס וזה הוביל אותנו למצב העגום הזה, ולי נשאר גם לשחק על האוזניות וצורת הרכיבה שלו כדי לזכות אותי מאשמה. דברים כאלה קורים כל יום על הכביש ואנחנו נמנעים מהם בלי לשים לב, כי יש חוק שמכווין אותנו ועוזר לנו להימנע. ברגע שלקחת דבר בסיסי מנהג כמו ראיה, איך בכלל אפשר לבוא אליו בהאשמות? זכות קדימה זה חשוב, לפעמים הבדל בין חיים למוות ועם זה אני מסכים, אבל בחושך כשלא רואים אין פשוט למי לתת את אותה זכות הקדימה. זה שהוא היה שם זה הנאחס שלי, אני לצערי לא הבחנתי בו בשום צורה. עדיין אין לי ראייה אולטרה סגולה. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איזו עיר הכוונה? אשדוד -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התאורה לא גרועה, העניין שהכיכר יחסית גבוהה וכהה וכך היה רוכב האופניים, לבוש בבגדים כהים ואופניים כהים, הוא סביר להניח נבלע ברקע של הכיכר. הכיכר גם לא קטנה ואם לדוגמא כשבחנתי אותה היה באיקס והסתכלתי על וואי, ואז כשהסתכלתי על איקס הוא כבר עבר לוואי, נכנסתי לכיכר והתנגשתי בו כשחתך אותי. הכל קרה בכמה שניות, תיאורטית זה קל אבל בתנאי שטח זה שונה. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
השוטרים הגיעו ביחד עם הבוחן וסקרו את כל האיזור עם פנסים. לא נראה לי שדווקא הפנס יעוף למקום רחוק, וגם אם כן, בעיה של הבוחן שלא חיפש אותו. תערו של אוקאם - האופציה הקלה יותר היא בדר"כ הנכונה - טענתי שאין פנס, עובדה שלא היה על האופניים ולא היה בסביבה. יטען שהיה פנס? שהוא והחוקר ישברו את הראש בלמצוא את הפנס, אחרת זה לא תופס משפטית. זה כמו להמציא חפץ בזירת רצח. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא ראיתי את הסרטון אבל זה מאומת ע"י הפקיד בעירייה ובמיליון אחוז זה מה שקרה, זה מסוג הדברים במקרה המעצבן הזה שאין להם ספק. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
את זה נתן לבית המשפט לקבוע חבר. בתנאי תאורה לקויים, רוכב אופניים ללא תאורה בניגוד לחוק שלא שם לב למה שהולך סביבו הוא האשם. אני לא רואה אותו ונוהג כמו שאני אמור לנהוג בכיכר ריקה, נכנס במהירות הנכונה ונצמד לנתיב הנכון. "רצחת", בוא נלמד על ההבדל בין להרוג ולרצוח. נראה לי שאתה קצת מגזים ולוקח את זה מאוד אישי ולא מסתכל על העובדות בצורה שפויה ותכלס נמאס לי להוכיח את צדקתי פה, אני לא אשם נקודה. מפה נתן לבית המשפט להחליט. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דיברתי עם עוד עורך דין שייצג אותי פעם, גם אמר שעד שאין כתב אישום אין לו מה לעשות. הוא היה הכי פחות מרגיע מכולם ואמר שהעונש סביר להניח שיהיה לא קל. נראה לי שבו עדיף לא לבחור.. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התאונה קרתה בשעה 4:50, זריחה התחילה כמדומני ב-5:30-40 איך אומר המשורר.. "The darkest hour is that before the dawn" וה"בלה בלה בלה" וה"סתםםם" הובילו אותי לחשוב שאולי אתה ציני, מיי באד. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ישה, לא הבנתי אותך. נראה שאתה ציני במקצת. אבי, זאת פעם ראשונה שלי, לצערי לא יודע מה נכון ולא נכון ומילה של שוטר היא מילה בעלת משקל בעיניי, זו אחת הסיבות שנכנסתי לחקירה בלי עורך דין. וכן, ארבל הוא אכן הבחור. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דיברתי עכשיו עם הסוכן שלי, אמר שאני מכוסה עד 32,000 ש"ח בהגנה משפטית ושסביר להניח שזה לא יעלה לי את הפרמייה. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמה הודעות מעליך ציינתי שני עורכי דין, שניהם אומרים לי לפנות אליהם כשיוגש כתב האישום. במי היית בוחר? -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נראה שלמשטרה אפילו לא דחוף להשיג את הסרטון.. הם אוהבים להיצמד לשרטוטים שלהם ולסתירות בין דברים שאני אומר מאשר להסתכל על סרטון שמראה לך שחור על גבי לבן מה קרה. -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אוקיי, באשר לבחירת עורך דין, אשמח לעצות: מצד אחד יש עורך דין עם ביטחון עצמי גבוה שאומר שמצבי טוב ויכול להוציא אותי מזה עם נזק מאוד ממוזער, מצד שני יש עורך דין מבוגר שהוא שופט תעבורה בדימוס שהוא נייטרלי ובא לצמצם נזקים, אמר שמאסר לא יהיה והעונש בדר"כ הוא פסילה לחודשים ארוכים ושאת זה הוא ינסה למזער לי. מה האינטואיציה אומרת? -
דרסתי רוכב אופניים
Maorswan פרסם הודעה בנושא של Maorswan בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא, כי באור אדום אסור לי להכנס ולא משנות הנסיבות. בכיכר מותר לי להכנס כל עוד אין אף אחד, ואני לא ראיתי את רוכב האופניים בשום צורה כי לא שם פנס, משמע לא הייתה אי מתן זכות קדימה. כל שאר הדברים הם רשלנות תורמת וקלות ראש של רוכב האופניים שנסע בצורה רשלנית וסיכן את עצמו, הן מפניי והן מנהגים אחרים. לא סתם יש תקנות לרוכבי אופניים, כי לטענתך לא משנה איך הם ינהגו, הנהג אשם. אז לא, כשאתה יוצא מביתך ורוכב על אופניים בלי אור ונוהג בקלות ראש בכביש, יש לך פוטנציאל גדול להרוס לנהג מסכן שלא ראה אותך את החיים. סתם שתהיה בעניין, גם השוטרים שהיו במקום אמרו את זה פה אחד. לבוחן היו תוכניות אחרות בשבילי...
