Jump to content

DOCTOR

  • הודעות

    118
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DOCTOR

  1. חברים יקרים אני צריך לקבל החלטה שכן בעוד שבוע אני נוסע לניו יורק ושם כפי שאתם יודעים המחירים לא דומים לשום דבר כאן. {ברור לי שאני צריך שיטה אירופאית כדי שזה יעבוד כאן גלי הרדיו.} אז ככה,יש לי מערכת פיונייר טובה לא זוכר דגם {דולפינים } אני מעוניין לרכוש די וי די עם מסך שקופץ החוצה, הבעיה זה המחיר ,ואין המון דגמים כי זה מיוחד לשיטה האירופית. האם אתם חושבים שבניו יורק בין כל חנויות האלקטרוניקה אני ימצא משהו ? אם זה לא יסתדר אני יקנה די וי די ויתקין מסך מעל הראש. מישהו מכיר או יודע משהו על הדי וי די הזה? של חברת pyleStereo Pyle: PLDVD134F
  2. לא מדובר על הגז יש הונדה סיווק דגם חדש ששמעתי שהיא נראת ונוחה כמו מרצדס...צורה חדשה!! השאלה שלי האם מישהו יודע,אם יצרו אחת {פשוטה יותר }בקבוצה רשוי מס 2 כמו שיש טיוטה קורולה חדשה בקבוצת רשוי 3 ,ויש טיוטה קורולה סאן פשוטה יותר בקבוצת רשוי 2. תודה על העזרה
  3. שלום חברים מה דעתכם על ההונדה החדשה {הצורה החדשה},והאם יש אחת פשוטה יותר בקבוצה 2,כמו טיוטה סאן... כמו כן לינק לתמונות שלה . תודה לכולם.
  4. בתור אחד שחיפש וולוו 850 שמורה "מזקן" כמו שאומרים 7 חודשיים!!!!!! מרוב יאוש מצאתי 850 שנת 1995 יד 1 שמורה ומטופלת ,קבעתי עם הבן אדם נסיעת מבחן,לאחר 10 דקות,אמרתי לו יפה תודה אבל לא. הרכב לא זז פשוט לא זז,,חפש מנוע 2400.
  5. חברים יקרים האם למישהו יש טלויזיה ברכב? אני מעוניין לקנות אבל אני שומע לכן ולטוב,השאלה שלי האם רואים משהו? חשוב לי ערוץ 2 בנסיעות ארוכות... מדובר על מכשיר ומגבר מובנה לטלויזיה.
  6. צביקה צודק! לא לגעת!
  7. וולוו 850 טורבו,או אפילו לא טורבו יענו לך על כח,ספורטיבי ותנאים של נוחות.
  8. עוד דבר הפירמות הידועות פיונייר וכו עולים מתחיל בכמה אלפים לדי וי די ומסך נשלף מאידך בכל מיני אתרים יש פירמות לא ידועות, ב 1300-1500 ש"ח האם הם שווים משהו?,שוב אני מדבר רק על די וי די ומסך גודל 7 שיוצא ממנו. תודה מראש לכולם
  9. יהיה לי ב"ה עוד שבוע וולוו s70 לפי החור הגדול נכנס שם 2 מכשירים,מה שאתה מציא זה את הדי וי די עם המסך שקופץ החוצה ,לשים למעלה,והפיונייר למטה? לגבי ביטוח ברור שיהיה! תודה לכל העוזרים והעונים!!!!!
  10. חברים יקרים אני צריך יעוץ בבקשה אם יש לי מערכת פיונייר לא זוכר דגם {זה עם הדולפינים על התצוגה} ואני מעוניין לרכוש די וי די +מסך נשלף, האם כשאני מחבר אותם יחד יש מקום ל2 מכשירים,שהמסך ישלף החוצה האם זה לא יסתיר את ה מערכת פיונייר ,לפי דעתי כן, אז אם אני מתקין די וי די ללא מסך נשלף,,ושם מסך על התקרה זה פחות יפה וגם רק מי שיושב מאחור נהנה מזה,אז איך לעזעזל אני יכול לחבר מסך מקדימה בלי שיהיה גלוי לגנבים האם אני צריך להחליט או רדיו דיסק פיונייר שלי או די וי די מסך נשלף,או האם יש איזהשהו מתקן שזה יכול לעמוד בקדימה של הרכב שגם במושב האחורי יוכלו לראות ושיהיה נשלף המסך {נגד גנבים{האם יש כזה דבר?
  11. חפש רכב נורמלי,הרכב יבלע לך דלק שאתה תצטער על הרגע,ואיך תמכור אותו...
  12. למכירה מאזדה 626 שנת 99 114000 ק"מ מפרטי יד 3 שמורה ומטופלת,ללא תאונות! 0544-911119
  13. חברים יקרים שאלה. האם יש רכב בסוכנות רכב ,טרייד אין,או סוכנות גדולות של רכבים {לא חאפרים ממגרשים} אלה המגרשים הגדולים,האם הייתם קונים מהם רכב,האם הם לא מורידים ק"מ? זה החשש שלי. ממתין לתשובתכם. תודה.
  14. הורדת 20 % מהמיחרון אם הרכב יפה מוצא חן בעיניך וק"מ טוב קח את הרכב !
  15. רכב משנתון כזה מצריך בדיקה{ האמת כל אוטו מצריך בדיקה},על תחסוך שכן א"חכ תצטער,כמו שאסף כתב אחרי הבדיקה גש אם הטופס למוסך לקבל חוות דעת. בהצלחה!
  16. תודה רבה אשמח לעוד אינפורמציה.
  17. שלום חברים יש לי מערכת פיונייר שאני לא רוצה להחליף, ומאחר שאני רוצה להתקין די ו י די,כפי שכתבתם לי הבנתי שבעזרת כבל מיוחד ניתן לחבר את שניהם. השאלה שלי,1 מה עדיף מסכים במשענות ראש, או מסך מקדימה שנפתח {בין שתי המגיני שמש} 2. די וי די שמומלץ לקנות עדיף זול אבל טוב,האם קניתם באינטרנט,ויכולים להמליץ לי על אתר ודגם? תודה מראש על העזרה.
  18. אחי, חפש משהו שתוכל למכור בעתיד. עבר זמנה,רוצה פיאט קנה פונטו.
  19. כלומר אם אני מבין נכון אני קונה כבל aux,הפיונייר יכול לשלוט על צינגיר ולא מחובר צינגיר ואז פתרתי את הבעיה? תודה שוב לכולם
  20. שלום חברים אני זקוק לעצתכם ברכב שאני עומד לרכוש יש די וי די של חברה לא ידועה,לי יש רדיו דיסק של פיונייר משהו טוב ,ברכב יש מקום לשניהם,השאלה שלי היא אם אני צריך את הדי וי די אבל לא רוצה לוותר על הפיונייר שלי האם יש אפשרות כזו? מבחינת חיבורים לרמקולים? תודה מראש לכל העונים
  21. DOCTOR

    volvo 850 GLT

    גם אני מיואש מחפש רכב כזה כבר חודשיים,או שאני מוצא ק"מ גבוה או מנוע 3000 שאני לא רוצה או מלא וולוו 850 נפח מנוע 2000 שלא מומלץ אני מיואש.
  22. נמרוד שלום בעבר הייתי אספן של לויחות רישוי יש לי כ 50 אולי יותר ,רק מארצות הברית גם ישנים משנות ה 50 48 רוצה למכור הכל אם אתה מעוניין צור איתי קשר
  23. אוטו סוף הדדך יש לה אפילו בקרת אקלים למזגן באמת אוטו סופר מפנק ,כמו שכתבו החלקים והטיפולים יקרים מאוד! והדלק ,אתה לא תאמין יגמור אותך!!!!! מנוע 3000 6v.
  24. לאשתי יש טיוטה קורולה שנת 2005 מה אני יגיד איפוא היא ואיפוא הלנסר... לפנייה היה לנו לאנסר,אין מה להשוות! שורה תחתונה סוס עבודה אמין לא רואה מוסך .
  25. תודה רבה ! אני כנארה ירד מהרכב הזה,הוא עומד על מחירון אולי ירד קצת וזה בהחלט לא שווה לדעתי את הכסף. אני מניח לא מבין גדול אבל מניח שרצועת תיזמון ותיקון גיר זה משכנתא ברכב גרמני. כמו כן אם חוחלפו חלקי מרכב מה זה אומר ,למה הוחלף ? תאונה...
×
×
  • תוכן חדש...