חברים יקרים אני צריך יעוץ בבקשה
אם יש לי מערכת פיונייר לא זוכר דגם {זה עם הדולפינים על התצוגה} ואני מעוניין לרכוש די וי די +מסך נשלף, האם כשאני מחבר אותם יחד יש מקום ל2 מכשירים,שהמסך ישלף החוצה האם זה לא יסתיר את ה מערכת פיונייר ,לפי דעתי כן, אז אם אני מתקין די וי די ללא מסך נשלף,,ושם מסך על התקרה זה פחות יפה וגם רק מי שיושב מאחור נהנה מזה,אז איך לעזעזל אני יכול לחבר מסך מקדימה בלי שיהיה גלוי לגנבים
האם אני צריך להחליט או רדיו דיסק פיונייר שלי או די וי די מסך נשלף,או האם יש איזהשהו מתקן שזה יכול לעמוד בקדימה של הרכב שגם במושב האחורי יוכלו לראות ושיהיה נשלף המסך {נגד גנבים{האם יש כזה דבר?