שלום חברים
אני מתלבט בין פאסאט שנת 01 נפח מנוע 00 לבין וולוו S40 שנת 01 אותו נפח.
ידוע לי כל מה שנכתב על ה S40 וה"כריזמה".
מה לגבי בטיחות,?
חלפים אומרים שפאסאט חלפים "רצח".
מה אתם אומרים?
קצת פרטים : אני בעלים גאה של S 70 שנמכרת בגלל זלילת דלק והרצון להתקדם בשנתון.
ידוע לי ששני הרשומים מעלה לא יהיו סלחניות בדלק,אבל בכל זאת אני מעוניין ברכב מנהליים גדול נוח ,בטיחותי.
אז מה אתם אומרים?
התקציב נכתב כאן סביב ה 50 אלף ,לא רוצה להוציא יותר כי זה רכב 2 במשפחה,ושנת 2000 בהחלט מספקת אותי גם 1999
אני רק רוצה להתקדם מ 1997, בעבר היה לי מזדה 626 נוחה וטובה אבל אני רוצה לגוון.
האופציות הם שנת 1999 או 2000
1.וולוו S40
2.A4
3.גולף ,אבל מושקעת ... גנטים גג נפתח,שתהיה יפה ונעימה למראה.
4.בורה
אם למישהו יש אחד הדגמים בנפח עד 2000 אוטומטי חובה ,שלחו לי ה.פ
תודה ,שנה טובה וחג שמח לכולם
אני מאוד אוהב את ה S70 אבל הדלק הורג אותי...,אני מחפש רכב שיהיה מפנק אני מאוד גבוה וגדול ,לא שמן רחב...
יש לנו טיוטה קורולה 2006 בבית והיא בסדר אבל לא מספקת אותי,זה רכב 2 במשפחה חשוב שיהיה בטיחוטי,נוח ומפנק,ועדיף נפח מנוע פחות מ 2000 .
חשבתי על בורה?
או A4 שנת 2000 אבל אני מפחד מאחזקה יקרה ל A4 וקשה מאוד למצוא שנת 2000 שמורה ולא "שחוטה".
יש למישהו הצעות ???
לכן חשבתי על S40 כי זה בכל זאת וולוו ...
ואני מעוניין גם לחסוך דלק וגם להתקדם מספר שנים ,ה S40 שנת 97 אני רוצה רכב שנת 2000
תנו הצעות בבקשה HELP
שלום חברים יקרים יש לי S70 וולוו,שנת 97 אני מאוד מאוד מרוצה,לאחרונה עברתי דירה רחוק ממקום העבודה,ואני חייב רכב
אם נפח מנוע פחות מ 2400 סמק שכן צריכת הדלק אסטרונומית...
אני יודע שכל רכב זולל דלק אבל אני מעוניין גם להתקדם בשנים קצת 2000 2001 ,מאחר וחשוב לי מאוד הבטיחות ואני מבסוט בוולוו חשבתי על s40 נפח 2000 אני יודע שגם היא לא תרחם בדלק אבל לפחות אני מתקדם בשנים ואולי קצת יהיה חסכון...
מה אתם אומרים איך ה S 40 ? אני יודע את כל סיפור הכריזמה וכו...
אתה צודק אבל מכונית קטנה לא מתאימה לי,אני צריך רכב מנהליים לומרות שלא חייב להיות חדש שנת 98 -97 גם מצויין בשבילי
השאלה היא האם יהיה לי חסכון בדלק ממנוע 2400 וולוו s70 לנסיעה באודי A4 בנפח 1600 1800 .?
תודה לכל העונים.
שלום יש היום ברשותי וולוו s70 שנת 97 שאיתה אני מאושר, הבעיה מתחילה שאני עומד לעבור לסביבות נתניה ומקום עבודתי רמת השרון.
היום אני גר מאוד קרוב לרמת השרון והרכב לפעמים לא מתחמם אפילו, אני מודאג לצריכת הדלק $$ שהוולוו תיקח בנסיעה מתניה עד רמ"הש שכן כידוע לכם נפח מנוע 2400. שלא נדבר על בלאי ...
אם אחליף רכב ונגיד יהיה לי נפח מנוע 1900 או 1800 ,אודי A4 שנת 98 99 לדוגמה האם זה ישנה משהו ?? או אני צריך לרדת לנפח מנוע 1600 .
בשביל חסכון של צריכת דלק?
אשמח ליעוץ .
תודה ושבת שלום.
מעניין ומהמם אני מסיר את הכובע בפניך ,תמשיך להרות לנו תמונות.
יכול להיות שאצטרך את עזרתך ב מרץ ב"ה אני גם מתכוון לרכוש לי חיפשוית ולהפוך אותה לבונבוניירה.
גניבת רכב כזה זה לא עוד גניבת רכב,זה מזכיר לי את המרצדס הלבנה שנגנבה מאילת.
זה הזמנה ממשהו חובב אספנות ויודע בדיוק מה הוא גונב, לפי דעתי רכב כזה לא יודע איך אבל מוברח לאספן במדינת ערב.
כואב הלב!
לפני מס חודשים מכרתי מערכת פיונייר משוכללת לטובת מכשיר חדש עם תצוגת oel blue display,של פיונייר עם הגויסטיק ... לא זוכר דגם ,עם פאזל תלת מיימדי שהופך לדולפינים שקופצים למיים ומכוניות מירוץ ועוד ...
המכשיר נקנה ב N.Y עבד 5 חודשיים נעלמו יום אחת המסך כלומר יש קווים והמכשיר פועל מצויין אבל אין דולפינים או תמונה רצה.המכשיר נשלח לתיקון ,וחזר לא מתוקן שכן עלות תיקון פנל יקר מאוד.
המכשיר עובד פיקס רק עם קווים כחולים על המסך במקום דולפינים.
1. האם יש משהו לעשות?
2.מישהו שיש לו פנל מעוניין לקנות את המכשיר? יש לו שלט והוא חדש בין 5 חודשיים בלבד.
תודה לכל העוזרים
שלום חבר
יש לנו כאן בפורום מומחה לוולוו ZIVIT, שעזר לי ויעץ לי ,אני בטוח שהוא יוכל לעזור לך.
לי יש S70 שנת 97 לפני זה היה לי מזדה 626 שנת 99, מה אני יגיד לך ,זה הרכב הכי יפה ונוח ובטוח שהיה לי!
חשוב לקחת כל רכב כזה לבדיקה וכמובן לשלם הרבה פחות מהמחירון. אני מאוד מרוצה,עם תרצה פרטים היכן אפשר לקנות כזו שלח לי ה.פ
בהצלחה.
סמלים יוקרתיים למכונית לא גנוב!!! מאוסף.
קאדילאק
מרצדס
מרצדס משאית,גדול כמו צלחת
שברולת משאית גדול בצבע כחול יפה!!!
ב מ וו
אלפא
BUICK
ועוד פשוטים
בנוסף נשאר חלק מאוסף לוחות הרשוי מארצות הברית לוחות משנת 1942 עד היום.
מחיר סמלים יוקרתיים 100 ש"ח כ"א, אתם יודעים כמה זה עולה בחנויות.
פשוטים 50 ש"ח כ"א.
לוחות רישוי 8 $ לחדשות
ישנות 1942 וכו 20 $
אני מאיזור השרון.
0544-911119
לוחות רישוי מ 1942,1976,1982,2005,נשארו.
נשאר סמלים לאלפא ספיידר,סמל אלפא עגול
במוו עגול
מרצדס קטנים,ו1 גדול ממשאית
ביואיק עגול
שברולט כחול גדול
פיאט אונו כל סוגיו גם טורבו
וולוו
רובר
קאדילאק
חברים שלום
אני מעוניין לרכוש "צעצוע" קטן, חוף מכאן ,תנו לי לינקים או כתובות היכן אפשר למצוא רכבים למכירה, שאני נכנס ללוחות אני מוצא 1 2 גג 5 .
אני לא מכיר איפוא לחפש,כמו כן באתר של מועדון ה 5 לא מצאתי.
תודה רבה!
קובי תודה על התשובות כלומר ממה שאני מבין הוא יכול לעמוד ללא תזוזה,הרשיונות אצלי ,וכשארצה לעלות איתו על הכביש אני יצטרך לשלם,את כל הטסטים שלא נעשו מדי חצי שנה?
או ח"פ וזהו.
לגבי מתחת לבית להחנות אותו ,אני יעזר בשכן ויזיז אותו בדחיפה פעם ב ממקום למקום.,מה לעשות,חוץ מזה שהוא יהיה נקי מקווה שלא יהיו בעיות.
אם אני רוכש רכב אספנות שיעמוד הרבה זמן, יש לי רשיונות וכו', הרכב ללא טסט והוא חונה מתחת לבנין בחנייה של העיריה. הרכב ללא מנוע, כלומר דרוש שיפוץ שאין לי כרגע אמצעים לבצע.
שתי שאלות:
האם אני צריך להפקיד רשיונות או מספיק לשלם אותם מבלי שהרכב יעבור טסט,הרי הוא לא זז.
מה החוק, כמה זמן הוא יכול לעמוד ללא תזוזה, הרכב לאחר פחחות וצבע ,ברשיונות אספנות ועל לוחיות הרישוי לא, והוא יעמוד נקי ולא מוזנח.
אנא עזרתכם,תודה