Jump to content

DOCTOR

  • הודעות

    118
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DOCTOR

  1. שלום חברים היום הייתי בבדיקה אם גולף 1996 1800 המוכר מבקש מחיר מחירון 38000 להלן תוצאות הבדיקה,אשמח לשמוע את דעתכם והערותכם, נתתי לו תשובה שאני לא מעוניין לאור דוח זה אך בכל זאת מאחר ואתם מבינים יותר ממני מעוניין לקבל חוות דעת תודה מראש. רעשים במנוע-אביזרי מנוע ,נזילות שמן מסביב,לבדוק ואו להחליף רצועות תיזמון. לתקן זוויות היגוי קדמי ואחורי גומיות מגן להגה פגומות,נזילות שמן מסרק הגה תוחבים ותפוחים למשולשים פגומים מעיכות ושריטות מרכב סביב תיקונים כללים בגוף המרכב ותיקוני פח וצבע נחלפת חלקי מרכב סביב ומעיכות פח ותחתית. צמיגים שחוקים גומיות מגן לציריות פגומות ,נזילות שמן בתיבת ההילוכים החלפת הילוכים מאוחרת ,רתיעהבמעבר הילוכים מכה.
  2. ערב טוב ראשית סיגמה אם היא שמורה ומטופלת זה רכב חבל על הזמן מפנק אם כל התוספות,+בקרת אקלים אפילו למזגן. 2 בעיות 1. היא א 1992 יתחילו בעיות בקרוב ויעלה י ם כסף לתקן,מאוד יקר לתחזק אותה,גם מישהו כתב כאן חלקים? נראה לי שהוא צודק. 2. הבעיה העיקרית צ ר י כ ת ה ד ל ק אתה תשחט!!!!! כל 2 נסיעות אתה תהיה בתחנת דלק גם הסיגמה היא מטוס לא קטן לחיצה על הגז והופ תחנת דלק... היה לי לפני מס שנים יונדאי סונטה מנוע 3000 6 צילינדר זה אותו דבר כמו הסיגמה ,אחרי שנה מכרתי אותה וקניתי הונדה ,לא יכולתי להחזיק אותה בגלל הדלק הייתי משלם {טוב זה גם תלוי כמה אתה נוסע} 2800 ש"ח לחודש! דלק. מסקנתי מפנקת חבל על הזמן אבל הדלק ירושש אותך בהצלחה.
  3. ערב טוב היו לי שני הונדות שנת 2000 ושנת 2002 את שניהם מכרתי תוך ימים מספר במחיר טוב,כמו כן הם די שמרו על ערכן במחירון. בהצלחה.
  4. תודה רבה על העזרה.
  5. הוולוו 850 זה ליום יום ואני מתלבט בינה לבין גולף 1996 1800 הוולוו 1965,זה משהו שאני במשא ומתן לקנייה.FOR FUN הפורד אנגליה זה עוד רכב שיכול לבוא בחשבון אם לא אסגור על הוולוו 65 ,יש לי עוד 3 רכבי אספנות...
  6. ידוע לי גגנטים נעים סביב ה 600 למשומש ו 2000 חדש. האם גאנט 17 אינץ מצריך החלפת צמיגים והאם זה גאנט יותר יקר מגאנט רגיל?
  7. אתם צודקים לגבי ההגה כנארה שבאמת לא כדי להחליף. האם הגולף סוחבת?, מה יהיה קל יותר למכור בעתיד?
  8. שלום חברים מה לדעתכם עדיף הבנתי שיש קצת בעיות לוולוו חשמל גיר וכו... לא רוצה להכנס למשהו שלא אוכל לצאת ממנו ,מאידך הגולף לא משעממת מוות? האם ניתן להחליף הגה בגולף להגה ספורט? תודה על העזרה שכחתי לציין הוולוו לא טורבו.
  9. הוולוו זה ליום יום לעבודה וכו... הרכב אספנות זה ל fun!!!!!!!!
  10. שלום אני מחפש לקנות פורד אנגליה במצב טוב,אחרי פחחות וצבע במצב נסיעה ובמחיר סביר. אשמח לקבל פרטים אם מישהו רוצה למכור.
  11. שלום חברים אני מכיר מישהו שיש לו וולוו 1965 יפה ושמורה. לקחתי את הרכב למוסך שיתן לי חוות דעת על המנוע ,מה לעשות אני לא מבין... הוא כמובן אמר שהרכב יכול ללכת מנוע מחר ויכול להחזיק אי אפשר לדעת... הרכב מעשן , ויש לו נזילות שמן וחופש בהגה.אבל הרכב עבר טסט. הרכב אחרי צבע,כל הניקלים קיימים, מבפנים מצב לא רע גם כן, ומצבר חדש. הרכב למי שאוהב רכבי אספנות "נקע לעיניים". אני הצעתי לו 6000 והוא רוצה 7700 {שזה גם מחיר בסדר לדעתי}.לא סגרנו ונפרדנו. עבר חודש הרכב עדיין לא נמכר,השבוע בטלפון הוא מבקש 12.000 ?! בכמה שווה והאם כדאי לקנות??,מצד אחד יכול ללכת מנוע כמו שבמוסך אמרו מצד שני יכול להחזיק מעמד,מה עוד שהרכב יעמוד אצלי רוב הזמן. הרכב יפה! תודה מראש על העזרה.
  12. וולוו שנת 1995 דגם 850 לא טורבו מה אתם אומרים? לא אכפת לי דלק...
  13. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "שלום חברים צריך יעוץ", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא יתקבלו בהבנה.
×
×
  • תוכן חדש...