שלום חברים
אני מכיר מישהו שיש לו וולוו 1965 יפה ושמורה.
לקחתי את הרכב למוסך שיתן לי חוות דעת על המנוע ,מה לעשות אני לא מבין...
הוא כמובן אמר שהרכב יכול ללכת מנוע מחר ויכול להחזיק אי אפשר לדעת...
הרכב מעשן , ויש לו נזילות שמן וחופש בהגה.אבל הרכב עבר טסט.
הרכב אחרי צבע,כל הניקלים קיימים, מבפנים מצב לא רע גם כן, ומצבר חדש.
הרכב למי שאוהב רכבי אספנות "נקע לעיניים".
אני הצעתי לו 6000 והוא רוצה 7700 {שזה גם מחיר בסדר לדעתי}.לא סגרנו ונפרדנו.
עבר חודש הרכב עדיין לא נמכר,השבוע בטלפון הוא מבקש 12.000 ?!
בכמה שווה והאם כדאי לקנות??,מצד אחד יכול ללכת מנוע כמו שבמוסך אמרו מצד שני יכול להחזיק מעמד,מה עוד שהרכב יעמוד אצלי רוב הזמן. הרכב יפה!
תודה מראש על העזרה.