DOCTOR
-
הודעות
118 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי DOCTOR
-
בטירה הכל פתוח בשבת
-
שלום חברים שכני היקר נוסע לחול לתקופה ,ויש ברשותו חיפושית שנת 1974 נחמדה ,אך ללא מנוע ,הוא נסע ללא שמן... הלך מנוע. אני יכול לקבל אותה במחיר טוב. האם יש לכם מושג כמה יעלה מנוע חיפושית ? תודה
-
ברוכים הבאים לפורום! הפורום נועד אך ורק לפרסום מודעות קנייה ומכירה של רכבים מכל סוג. אין לפרסם מוצרים אחרים פרט לרכבים (מכוניות, אופנועים), או חלקי רכבים. מחשבים, פליסטיישנים, ברווזים מפוחלצים ושעוני קיר לא מתקבלים כאן. אין לפרסם הודעות מסחריות - רק פריטים למכירה ע"י אנשים פרטיים, שלא במסגרת עסק מסחרי. אין לפרסם יותר ממודעה אחת למכירה/קניה בתקופה של שבוע(7 ימים) (אחרת ידחקו הודעות אחרות לגיטימיות של אנשים פרטיים). שימו לב בבקשה - מדובר על הודעות חדשות, לא על פרסום מחדש של הודעה שכבר פורסמה. אם ברצונכם לפרסם מחדש הודעה שכבר פורסמה, אנא המתינו שלושה שבועות בין פרסום לפרסום. הגולשים מתבקשים להמנע מדיונים לגבי רכב נמכר כזה או אחר ולגבי תצפיות. כמו כן, הנכם מתבקשים שלא לנהל ויכוחים ודיונים עם מוכרים וקונים לגבי מחיר, מצב האוטו וכדומה - בשביל זה קיימת מערכת ההודעות הפרטיות, אי - מיילים וגם תודה לאל תקשורת טלפונים משגשגת של בזק. לסיכום - אין להגיב להודעות שלא אתם פירסמתם. דיונים בנושא רכבים למכירה וקנייה יכולים להתקיים בפורום בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" בתוספת קישור למודעה בפורום זה. הודעות שיחרגו מכללים אלו ימחקו או יועברו לפורום המתאים. גלישה נעימה ובהצלחה בקנייה ובמכירה. זכרו שמטרת הכללים היא לאפשר לחברי פורום אחרים להנות משירותי פורום קניה ומכירה, ולא על מנת להקשות עליכם. מחפש לקנות רכב אספנות במצב סביר ..., פורד אנגליה פרינץ ,פיאט 600 משהו קטן וזול.
-
בחנות שהמלצתי לך היה להפ גי וי סי עם מסך נשךף {טלויזיה} ודי וי די באותה מכשיר ב 238 דולר,אבל מה לא קניתי כי לא היה לזה פאנל נשלף. שים לב לא לכל הדגמים יש פאנל נשלף. אם אתה רוצה פיונייר קנה כמו שלי נדמה לי 7500 לא זוכר הדגם האחרון עם הדולפינים ועוד סרטים על הפאנל...50X4!!!! + שלט מתאים לישראל במחיר שכתבתי לך וסגור עניין ,לגבי מגבר קנה בארץ סתפ כבד לסחוב מחול . שההורים שלך ילכו לחנות שאמרתי לך אחרי שאתה תצלצל מהארץ תגיד להם שאתה רוצה מכשיר כמו ש ... קנה ותאמין לי בוא לשמוע ! בהצלחה.
-
אם זה אקטואלי שלח לי ה.פ אני יתן לך טלפון וכתובת של דתיים בניו יורק לונג איילנד שם קניתי 4 ! מערכות פיונייר בשנים האחרונות שנסעתי לניו יורק,כולם מותאמים לישראל {השיטה האירופית} לא לקנות ב ציינה טאון ברח קאנל CANAL זה לא מתאים לארץ לומרות שהם מדברים עברית ויגדו לך כן וכו... רמאים ונוכלים!
-
שלום חברים אשתי מוכרת את האוטו שלה ,טיוטה קורולה שנת 2004, SUN יד 1 מליסינג מימוני. ללא תאונות מתחייב לכל בדיקה טסט לחצי שנה שמורה ומטופלת פול אוטומט, רדיו דיסק 0545-200273 0544-911119
-
היה לי שנת 99 מטוס האוטו מטוס, מאוד נוח ונעים קצת משעמם ללא תקלות ב3 שנים שהיתה אצלי,אבל מה... לומרות הק"מ הנמוך ולומרות שהיתה נקייה מתאונות לא הצלחתי למכוד אותה מאוד מאוד מאוד קשה היה. בסוף קיבלתי את המחיר שרציתי אבל זה היה בנס.
-
אחרי שכתבו כבר הכל גם לי היתה כזו,נוסעת מהיר אמינה וזריזה ,דבר אחד זכור לי ממש טוב בחורףצריך לרדת למטה 10 דקות קודם ולחמם את המנוע עם צוק.
-
אני מניח שיש חיבור לAUX? מכשיר חדש שנת 2005 ?? מה שאני שואל זה איך המכשיר די וי די עם מסך נשלף לא פירמות ידועות שמוכרים באינטרנט כמו זה שבתמונה או אחר בסביבות 2000 1500 ש"ח אני מחפש משהו בסיסי. תודה ממתין לעזרתכם.
-
חברים יקרים האם ניתן לחבר מכשיר די וי די עם מסך למכשיר פיונייר קיים?? יש לי {נדמה לי } דגם 7700 דולפינים... אני {יש מקום} רוצה לחבר מכשיר די וי די +מסך נשלף השאלה האם ניתן? כלומר שאני שומע מוסיקה או CD הפיונייר יעבוד ושאני רוצה לשים לילדים די וי די זה יעבוד על הרמקולים של הרכב. שאלה נוספת איך המכשיר הזה ,אני לא צריך משהו כמו אולם קולנוע לילדים משהו סימלי.
-
נישבר/יצא לי הג'וייסטיק במכשיר (פיוניר 7750MP) דולפינים
DOCTOR פרסם הודעה בנושא של Eyal MaZdA 2.0 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה נסגר ? איפוא תיקנת,ואם אפשר לשאול אחרי כמה זמן שהמכשיר אצלך זה נשבר?,אני עומד לרכוש מכשיר כזה. תודה ובהצלחה -
היה לי כזו צבע בורדו,רכב פשוט ומשעמם , אמין ,ונחמד ללא תקלות מיוחדות .
-
תודה רבה.
-
הוא מודל 2005 האם השוני בפונצקיות מ דגמי 2006 קריטי או שזה די דומה?
-
אפשרי וכדאי מאוד ,אבל מותר להביא דברים עד 200 ד, אז כדי לא לעבור את הסכום הנ"ל רמקולים עדיף לקנות בארץ המחירים לא כל כך יקרים,כ"נל מגברים,,כמו כן רמקולים הרי לא תסחוב אותם עם הקופסא {שמגדילה מאוד את הנפח ומשקל} ,עכשיו ללא קופסא מסוכן יכול לקבל מכה... קנה רדיו דיסק ,dvd בחול רק תקנה במקום מוכר ושיהיה מתאים לארץ.
-
עוד דבר עם קונים מסך בח"ול האם מספיק שיהיה עם שיטת pal וntsc?כדי שיעבוד כאן
-
האם כדי לקנות מסך 7 אינץ משומש ב 500 ש"ח? הבעיה שלי אין איפוא לשים אותו,על ה ד"ש בורד ,חוקי??? מי יודע,הרי אני לא נוהג וצופה בסרט... אבל מי שיושב לידי ומאחורי... לאחר כל נסיעה יש להוריד אותו מהמתקן על הד"ש בורד גנבים...
-
תודה חברים כמו שכתבתי אני ממליץ לכולם לנסוע לפי החוק מגלה הראדאר זה סתם מציל או REMINDER שמצפצף להוריד רגל מהגז,כן אני יודע שיש ולנטין 1 ומכשירים של בל שמצפצפים שיש מצלמה אבל הם עולים מאות דולרים...,מגלה ראדאר טוב רגיל עולה 90 -100 דולר.
-
דני שלום ראשית במגלה ראדאר עם הוא חדש ולא ישן שמוכרים היום ב 200 ש"ח אין הרבה מה לטעות בטח שמדובר בחברה גדולה ואמינה כמו קוברה. הוא 10 BAND ולא 6 או 9 כמו הישנים לכן אני מניח שהוא קולט את רוב אקדחי הלייזר של משטרת ישראל. לא ידוע לי על מגלה ראדאר שמתריע על מצלמות . רק באמצאות הטלפון יש סידור כזה . הכי טוב לנסוע לאט ורגוע אבל לפעמים גם 20 ק"מ יותר יכולים לעלות 750 ש"ח מנסיון. המכשיר מצפצף וגם מדבר , מעניין אותי אם זה יעבוד בארץ. הדיבור
-
-
-
-
לוחות רישוי מארצות הברית לאוסף לפאב,מסעדה או סתם לחדר מדליק!!! ישנות 1954 וגם של היום. 0544-911119
-
דני למה אתה מוכר את המכשיר של פייל? אני יודע שיש הרבה מלכודות לתיירים בניו יורק לכן יש חנות אחת שאני מכיר שרכשתי שם המון מוצרים והוא אמין ומחירים טובים. הבעיה שיש מבחר מצומצם של דגמים בגלל השיטה שחייבת להתאים לישראל , אז כמו שכתבתי יש את הפייל ב כ 80 דולר, ויש דגם של j v c חדש די וי די דגם 4200 נראה לא רע ,הבעיה שהוא לא פאנל נשלף ,ואני מפחד מגניבה {מה עוד שיהיה מכשיר משני שכן הפיונייר עם הדולפינים ... נשאר,אגב הוא עולה 220 דולר. אני צריך את המכשיר רק לדי וי די לא ל CD,נראה לי שבשביל לשדר סרט לילדים בנסיעות מספיק מכשיר של פייל ב 80 דולר,מה אתם אומרים?? או שהוא ממש גרוע? אגב לבחור שכתב לי שקנה מכשיר פיונייר ב 1300 דולר ,א התמונות נראות מהמם !! אבל אין לי תקציב כזה,או אפילו קרוב לזה, לכן ל צ ע ר י הרבה אני נוטה להתפשר ולקנות די וי די ,ומסך תקרתי ,כי הבנתי משיחות עם חנויות השבוע בניו יורק ומשיטוט באינטרנט שזה שהמסך קופץ החוצה מתחיל הטובים ב 600 דולר. אז תגידו PYLE בתור מכשיר משני רק ל די וי די ולא ל CD, שווה? כ 80 דולר, או לקחת את ה j v c שעולה כמעט כפול 3 כ 220 , ללא פאנל נשלף. תודה תודה חברים אני פשוט צריך את עזרתכם לפני הנסיעה.
-
מותר להביא עד 200 דולר ,מכשיר די וי די של פייל עולה 70 דולר, אני לא צריך שיהיה אולם קולנוע ברכב סתם גימיק לילדים,לכן אני רוצה מסך קדמי שקופץ החוצה אבל אני לא מוצא שמתאים לארץ.
