Jump to content

שאול לוי

  • הודעות

    225
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שאול לוי

  1. אז בן אדם עם סוזוקי אלטו שיודע הכל על רכבים וחולה נהיגה הוא חובב רכב? ואם אחד קנה מרצדס amg והוא חולה נהיגה אבל נוהג כמו סבתא של שכנה שלי אז הוא חובב רכב? האם "חובב רכב" היא רק כותרת להרבה קטגוריות בנושא ? נהיגה עיצוב מכונאות חשמל שיפורים מרוצים ולא משנה באיזו קטגוריה בחרת בגדול אתה חובב רכב
  2. אההה ואני לא חמוד. פשוט עבירה אחרונה שהייתה לי ונתפסתי קרתה בשנת 1998
  3. אפילו לא דומה קצת למקרה, אבל סחתיין על הדימיון המפותח
  4. בוקי אתה חושב בדיוק כמוני. שכל מי שיש לו רצון לדעת או ללמוד על רכב ולא מחוייב נהיגה או ביצועים הוא בהגדרה חובב רכב. אז האם גם אתה עם ידע עצום אבל נוהג בברלינגו לא נחשב כחובב רכב?
  5. אז ככה ויכוחון קטן שאני מנהל עם חבר בזה הרגע לגבי ההגדרה "חובב רכב" אני למשל אוהב להתעסק במכונאות ובהתקנות לרכב ואוהב רכבים לפי העיצוב שלהם( חולה על מכוניות מכוערות שאף אחד לא אוהב, לדוגמא פיאט מולטיפלה ודייהטסו מטריה ,אתם מבינים את הכיוון)מתעניין בכל כתבות על רכבים ואפילו מציק כאן בפורום. לא מעניין תאוצה ,פתיחות,היגוי. ואני אפילו אגיד שאחרי 20 שנה שאני נוסע כל יום לתל אביב אני לא אוהב לנהוג. אז החבר טוען שזה לא נחשב לחובב רכב , אז מה אני? מה אתם? מה מגדיר חובב רכב?
  6. אתה מתבלבל בקטע של כביש 4 בין מת"מ לטירת הכרמל שבו מותר 70
  7. המהירות המותרת בכביש החוף בין מת"מ לאולגה היא 100 חוץ מקטע קטן באזור המחלף לפרדיס ככה שמבחינת מהירות הייתי בסדר . ואל תגידו שאתם נוסעים בדיוק לפי המהירות בתמרור.
  8. דרך אגב. לך ישה נותן ציון 100 בהבנת הנקרא
  9. אמאלה איזה חוסר בהבנת הנקרא. כתוב בפירוש "יוצאים ממנהרות הכרמל " כתוב גם שהעקיפה התבצעה אחרי מת"ם לכיוון עתלית. איך הגעתם לזה שנסעתי 110 בתוך המנהרות? נסעתי 110 בכביש החוף לכיוון עתלית . מצלמת דרך אין לי. כמו שהסברתי אכן נסעתי בשמאל כשהכביש ריק עד שהגעתי לטור של 3 מכוניות שנסעו פחות ממני אז עברתי לימין ונשארתי שם עד הגעתי למשאית שהייתה לפני ואז חזרתי לשמאל. הדו"ח כבר בהנהלת חשבונות אני לא משלם אותו
  10. יוצאים ממנהרות הכרמל בשעה 5:30 בבוקר כביש החוף כמעט ריק בקטע ממת"ם לכיוון עתלית אני בנתיב השמאלי נוסע 110 לקראת מחלף עתלית אני רואה בנתיב שלי שלושה רכבים שנוסעים יותר לאט ממני אז הרבה לפני שהתקרבתי אליהם חזרתי לימני והמשכתי לנסוע עד שעברתי אותם אולי 300 מטר ואז בנתיב הימני הייתה משאית אז יצאתי לעקיפה ואז הרכב שהיה ראשון בשיירה שעברתי הייתה משטרת התנועה סמויה שאמר לי לעצור בצד . הייתי בטוח שאקבל דו"ח על מהירות אבל הוא נתן לי דו"ח על עקיפה מימין. אני זוכר שבנהיגה מונעת הסבירו לנו שזאת לא עקיפה מימין. והרי כולם עושים ככה כשיש את המזדחלים בשמאל. אז ... זאת עבירה או לא. יש לציין שקיבלתי רק 250₪ בלי נקודות והתשלום הוא על החברה שבה אני עובד.
  11. אז ככה , חבר אתמול אמר לי שהזמין רכב פנאי סיאט אטקה. עכשיו אני חושב מה ההגדרה הזאת לרכב? הרי הוא לא קונה את הרכב ושם אותו בצד ומחכה לסופשבוע לצאת איתו לאיזה טיול לנקות את הראש . זה הרכב הראשי שלו שהוא נוסע כל יום עם המשפחה שלו. מילא מישהו מחזיק איזה אופנוע או ג'יפ cj ישן לטיולי שטח פעם בשבוע. אבל לקרוא לרכב שאתה משתמש בו כל יום רכב פנאי?. אולי אני לא מבין נכון אבל כל המכוניות בארץ יכולות להיות תחת שתי קטגוריות "משפחתית ורווקים" עכשיו נהגתי בכמה "רכבי פנאי" לא הרגשתי משהו שונה מרכב "רגיל" אולי אני טועה או מיושן במחשבה אנא האירו את עיניי. תודה
  12. אתה אדם כלבבי. אני כמעט כמוך שברולט אופטרה שנקנתה בגרושים אבל נוסעת מצויין ו 3 דירות ששתיים מהן אני משכיר. לא מבזבז על מותגים. גם אני יכול לקנות לילדים איזה אייפון שהם רוצים אבל קניתי שיאומי. רכב חדש לא מעניין. במקום לקחת הלוואות לרכב קניתי דירות מכונס נכסים. רכב חדש לא ידאג לי בפנסיה. שהצעירים ימשיכו לבזבז את הכסף שלהם. הם יבינו אחרכך
  13. הרכב הוא הונדה גאז מערכת אנדרואיד התקנה של אדי מערכות. כפתורים שעל ההגה שאמורים לאפשר חיוג קולי לא עובדים רק מופיעה הודעה על המסך זה mute . מצאנו קוד שפותח את המערכת של להכל רק לא חיוג קולי ואנשי קשר. מישהו יודע איך עושים את זה? תודה מראש
  14. מוזיאון המכוניות במולוז' מתאר את תולדות הרכב, והוא למעשה מוזיאון המכוניות הגדול מסוגו בעול. מדובר בתצוגה כל כך מוצלחת שגם מי שרחוק מהתחום לא יוכל להישאר אדיש. יש כאן אוסף עצום של כ-400 כלי רכב, החל בכרכרה הממונעת ועד ימינו, המוצג באולמות רחבים. ניתן ללכת בין המכוניות, אבל גם לסייר במקום עם רכבת קטנה העוברת בו. יש במקום גם פעילויות כיפיות לילדים, כמו למשל כניסה למכונית מסתובבת, נהיגה בסימולטור של מכונית מרוץ, סדנה לתיקון מכוניות וכן הלאה. בסופי השבוע של חודשי הקיץ נערכת במקום תהלוכת מכוניות במסלול הצמוד למוזיאון. האוסף בזה היה שייך לשני אחים מליונרים שפשטו את הרגל והמדינה לקחה את האוסף
  15. אכן מקום מדהים. הייתי עם המשפחה באוגוסט שנה שעברה. הילדים פשוט התמוגגו. אפילו אישתי התלהבה. והכי כיף זה לעשות סיבוב על מכוניות ישנות וגם מהירות במסלול שבחוץ
  16. אישתי או הכלה?
  17. רק אני ראיתי בלי ווליום כי זה הפריע לאישתי לראות הכלה מאיסטנבול
  18. רכב חברה. ושברולט אופטרה ו 3 דירות להשקעה. רכב חדש לא ידאג לפנסיה שלי.
  19. לפני כמה שנים מוסך המכון אבחן אחרי נסיעה ברכב שהיה לי שהגיר עומד להחזיר את נשמתו לבורא ונתן הצעת מחיר גבוה לשיפוץ הגיר(לא נראה שהוא זה שמשפץ) מוסך מדרכה מצא שק רשת של תפוחי אדמה מלופף על הציריה ומשם היו כל הרעידות. מאז אני לא נכנס למוסך שהעובדים שלו עם כפפות לבנות על הידיים
  20. איזה אומץ. לא הייתי נוסע בסיטרואן ישנה מהקריות לתל אביב . אבל כל הכבוד. תהנה
  21. אולי זה יתאים לך. משאבה מאליאקספרס ₪ 125.14 | משאבת דלק ליונדאי Accent1995-2014 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 https://s.click.aliexpress.com/e/b7bPBLKh
  22. חפש בגוגל אפליקציה בשם cyberflix שם תוכל לראות את כל הסרטים והסדרות בעולם. מנטפליקס הולו אמזון ועוד. https://morpheustvapkdownload.com/c1berflix-tv-download-page/
  23. חיפושית . איזה אוטו. בגיל 14 אחי לימד אותי נהיגה ברכב הזה והייתי נוהג בשכונה. כמה חיפושיות פירקתי לאנשים ברחוב בשביל חלפים. היו לנו בבית מספיק חלקי חילוף ל 10 חיפושיות. אם לא הייתי קונה דירות להשקעה בטח הייתי אספן חיפושיות
  24. כרמן גיה
×
×
  • תוכן חדש...