Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. תודה לכל מי שענה עד כה הבעיה שאני לא מוצא סט של 0-2 GAUGE האם אני יכול להעביר 2 חוטים של 4 GAUGE כל אחד עם פיוז 70 AMP על כל כבל?? ואת שני החוטים לחבר לקבל ומשם למפצל ולמגברים ?
  2. שלום לכל חברי הפורום יש לי עוד שאלה לגבי המערכת שמטריפה אותי אז כך - יש לי שלושה מגברים 1 - JL AUDIO 500.1 שמחובבר לשני סאבים ROCKFORD PUNCH 200 RMS כל אחד 2 - מגבר ROCKFORD 100A2 שמחובר לזוג קומפוננט מקדימה 3 - מגבר KENWOOD 75*2 שמחובר ל 7X10 של KENWOOD יש לציין שאת המגברים לרמקולים "שתי הזוגות" אני מחליף בקרוב למגבר של JL AUDIO 300.4 העברתי חוט של + בעובי 4 GAUGE שמתחבר לקבל MONSTER CABLE ומשם למפצל ולמגברים כבי ה - אותו סיפור השאלה שלי היא האם הכבל שהעברתי מספיק חזק ועבה להפעיל את המגברים שיש לי \ שיהיו לי או שאני צריך ערכה של 0-2 GAUGE ? הכבל שיש לי כרגע תוצרת ROCKFORD אשמח לעצות ותגובות .... תודה רבה
  3. שלום רב לאחרונה התחילה אצלי בעיה ברכב הרכב מסוג סובארו ליגאסי B4 1995 הנעה כפולה מנוע 2000 הבעיה היא שהנעת ה 4X4 הפסיקה לעבוד המנורה בלוח שעונים דולקת באדום 4X4 יש פיוז להנעה מתחת למכסה מנוע והוא תקין המליצו לי לבדוק אצל חשמלאי אז בדקתי והוא אומר שמבחינת חשמל הכל נראה לו תקין יש מישהוא שיכול להמליץ לי על משהוא? האם ייגרם נזק אם ההנעה לא תעבוד לתקופה או שזה לא משנה?? תודה לכולם מראש
  4. לדעתי הכי כדאי להרכיב את הסאב הזה על המגש האחורי בלי תיבה בלי כלום
  5. היי תחבר את הכבל שמגיע מהרדיו דיסק ישירות חמגבר של הסאב בלי מפצלים רק לבדיקה (לא יהיה לך צליל ברמקולים) ותבדוק אם הרעש נעלם אם כן תבדוק את המפצלים אחד אחד ותראה איזה מהם עושה את הבעיה - זה לבינתיים
  6. מה ההבדל בין תיבה פתוחה לסגורה באתר היצרן יש מידות מומלצות גם וגם מה כדאי?
  7. שלום רב יש לי 3 סאבים עם 2 סלילים 4 אום כל אחד אני רוצה להגיע איתם ל 1 אום השאלה שלי אם אני מחבר סאב אחד עם סליל אחד בלבד האם הוא מקבל את מלוא ההספק "400 " או שצריך לחבר את שני הסלילים על מנת לנצל אותו עד הסוף? למה אני שואל? חשבתי לחבר שני סאבים עם סליל אחד כל סאב וכך אני מוריד את שניהם ל2 אום ואז לחבר את שני הסלילים של הסאב השלישי ובזה אני מוריד אותו גם ל 2 אום ואז לחבר הכל ביחד ויוצא 1 אום..... השאלה אם אני אקבל את המירב מה 3 סאבים דרך אגב אני מחבר אותם למונובלוק HIFONICS שנותן 1000 RMS ב 1 אום - נראה לי שיספיק . אשמח לעצות תודה
  8. mohadib

    מונובלוק jlaudio

    עדיין אקטואלי
  9. תודה אנשים חשבתי שיש אצלי משהוא לא תקין
  10. שלום רב התקנתי ברכב קבל 1F מסוג monster cable למיטב ידיעתי מתי שהרכב דלוק זה אמור להראות 14.4 וולט אצלי זה לא עולה על 13.6 האם זה בעיה בקבל \ מצבר \ אלטרנטור או שזה אמור להיות כך?? אשמח לעעצות תודה
  11. תודה רבה אחי זה בדיוק הסאב שיש לי עכשיו יש לי שניים כאלה איזה תיבה אתם ממליצים לי לבנות?? עם/בלי פורט? ומה הנפח שלה? תודה רבה
  12. האמת שקישור לא מצאתי על הסאב רשום PUNCH XLC
  13. anyone???
  14. פאנצ' מהדגם הישן סליל אחד של 4 אום שניהם ביחד שתי אום
  15. תודה אנשים זה מה שחשדתי מלכתחילה יש המלצות לגבי מגבר מתאים עם איכות צליל מעולה?? אפשר גם יש שניה תודה
  16. שלום רב זה שוב פעם אני עם המערכת שלי אז כך יש לי קומפוננט של אינפיניטי REFERENCE 6510 CS 90 RMS חיברתי אליהם מגבר של רוקפורד פאנצ' מהישנים 100A2 ואני מרגיש שהעוצמת קול בקומפוננט לא משהוא המגבר לפי מה שהבנתי נותן 25 לכל ערוץ ב 4 אום האם זה מספיק להרים את הקומפוננט או שלא?? אשמח לקבל עצות
  17. שלום רב יש לי שני סאבים של רוקפורד 200 RMS כל אחד כרגע הסאבים נמצאים כל אחד בתיבה של 50 ליטר עם פורט "מה שהיה לי מסאבים קודמים " אני ממש לא מרוצה מאיכות הבאס באוטו הבנתי שצריך תיבה אחת סגורה בשביל לקבל באס נקי ואיכותי אם יש מישהוא שיוכל לייעץ לי מה הגודל של התיבה שאני צריך ומה המידות אני מאוד אודה לו יש לציין שהסאבים מחוברים למגבר JL AUDIO 500/1 אני מאמין שהמגבר בסדר גמור מבחינת חוזק ואיכות - אם לא אני אשמח לקבל המלצות תודה רבה לכולם מראש
  18. mohadib

    מונובלוק jlaudio

    המחיר ירד ל 2400 סופי מגבר מותקן ואפשר לשמוע אותו
  19. למכירה מונובלוק רצחני במצב מעולה 500/1 500 rms מ 1.5 אום עד 4 אום מגבר חבל על הזמן מחיר בחנות בסביבות 4500 שקל מבקש עליו 2800 גמיש במקצת המגבל עם קבלות והכל.
  20. היי אחי תנסה לבדוק את הרדיו דיסק ישירות על המצבר ותבדוק אם עובד
  21. היי אחי אני ממליץ על הסאב הזה http://autos-sound.com/shop/?p=productMore&iProduct=53 משתי סיבות א- אתה צריך סאב עם שני סלילים כי המגבר שלך בגישור יוציא שני ערוצים כל ערוץ אתה מחבר לסליל אחר ב- הסאב מקבל 400RMS כל סליל 200RMS אפשר להגיד והמגבר בגישור מוציא 200RMS כפול 2 בשתי אום ואם כבר יש מגבר של רוקפורד אז גם הסאב אפשר ואפילו עדיף להשצמש בתיבה אטומה ולא כל כך גדולה
  22. אז אני מבין שהמגבר ירים לי שני סאבים של רוקפורד 200RMS כל אחד??
  23. מצאתי מגבר של באזוקא מונובלוק 300 RMS ב4 אום 400 RMS בשני אום מישהוא מכיר את המגבר הזה הוא מוצע במשהוא כמו 400 ש"ח כדאי לקחת?
  24. היי אנשים התקנתי מערכת חדשה לפני כמה ימים hu .. pioneer deh 7750 מגבר kenwood 75RMS *2 7X10 KENWOOD 75RMS קומפוננט אינפיניטי 90RMS 6.5 INCH מגבר ROCKFORD PUNCH 100A2 2 סאבים ROCKFORD PUNCH 200RMS EACH מגבר לסאבים צריך החלפה SABA 600RMS @2 OHM האם יש משהוא שאני יכול להחליף לשיפור הסאונד
×
×
  • תוכן חדש...