Jump to content

tainka2405

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tainka2405

  1. עוד לא תדלקתי, כרגע המד קילומטר עומד על 290 מהתדלוק האחרון ומחשב דרך מראה ביתרה 90 ק"מ עד שאצטרך לתדלק. אז זאת הערכה גסה. זה לא מדוייק ב100 אחוז. לא מאמינה שאגיע ליותר מ320 כי היתרה עד התדלוק יורדת די מהר. אני משתדלת לנסוע מאוד רגוע. מה שכן אלה נסיעות קצרות, כ5 ק"מ לכל כיוון.
  2. טוב, לפי החישובים שלי מיכל דלק של 45 ליטר מספיק לי ל320 קילומטר. אני נוסעת רק בעיר. הגיוני שהרכב צורך בעיר ליטר ל7 קילומטר?
  3. אצלי אותה בעיה, נורא מתסכל, הרכב שלי עלה על הכביש באוגוסט 2013... המזגן כמעט ולא מורגש בחום הזה
  4. תודה לכולם, ולא צריך לריב, הכל בסדר. בנסיעה רגועה צריכת דלק הרבה יותר טובה, זה מה שרציתי לבדוק וקיבלתי תוצאה כמו שרציתי. זה אומר שאין תקלה ברכב והכל תלוי באיך נוהגים
  5. אשדוד עיר מהממת, אני אישית הכי אוהבת אותה. יש לי בורר מזגן רגיל 1.2.3.4, זה דגם אינסייט. אליאור לאיזה משחקים אתה מתכוון? נסעתי באותה מהירות כמו תמיד 50-60 בעיר, 110-120 מחוץ לעיר. ההבדל היחיד שלחצתי על הגז בהאצה בצורה הרבה יותר רגועה, למרות שהרכב האיץ יותר לאט המחשב דרך הראה שיפור משמעותי בצריכה.
  6. אני גרה באשדוד
  7. אז איפסתי את המחשב דרך ואמרתי ננסה לנסוע ממש ממש רגוע על הגז. יצאתי מחוץ לעיר, נסעתי על 100, 110, 120 והצלחתי להגיע ל7.6 ליטר ל100 ק"מ, לאחר מכן הגעתי לעיר ונסעתי כחצי שעה, ממש ממש רגוע על 60 קמ"ש, כמעט בלי ללחוץ על הגז והצלחתי להגיע ל8.1 8.2 ליטר ל100 ק"מ. ככה זה נשמר למשך כל זמן הנסיעה. אם ללחוץ על הגז יותר חזק אז הצריכה מתחילה לעלות משמעותית ומגיעה ל12.5 בקיצור, צריך לנסוע ממש רגוע.
  8. טיפול בוצע לרכב לפני שבועיים. הוחלפו הדברים הרגילים מסנן שמן, מסנן אוויר, שמן מנוע, מסנן מזגן, פלאגים, וניקו את מערכת ההזרקה. מילאתי מיכל מלא ואיפסתי את המחשב (צריכה, ק"מ שעבר הרכב מתדלוק אחרון). התכנון לבדוק כמה קילומטר הרכב יעבור עד שכמעט יגמר הדלק במיכל ואז לחשב - כמות הק"מ שעברתי חלקי כמות הליטרים שתדלקתי. זה ייתן לי אומדן קרוב למדויק?
  9. אני גם נוסעת הרוב בתוך העיר, אבל משתדלת לנסוע רגוע עד כמה שניתן. למה ההבדלים האלה? מה ההבדל מבחינת הנהיגה? זה ממש משמעותי
  10. היי, נראה לי הרכב שלי זולל דלק בצורה מוגזמת. יש לי מנוע 1.4 אוטומט. המחשב דרך מראה לי צריכה של 11.7 עד 12.4 12.5 ליטר למאה קילומטר יש אותו רכב בדיוק לחברה והוא מראה אצלה 8 ליטר ל100 קילומטר. עשיתי טיפול לרכב לפני פחות מחודש, בנוסף לכל מה שמוחלף בטיפול רגיל הוחלפו מצתים למקוריים וניקו לי מערכת הזרקה. הרכב כרגע על 52500 ק"מ. מה יכולה להיות הסיבה לצריכה הגדולה? אני נוסעת בצורה רגועה עד כמה שניתן ומזגן על 1.
  11. בגלל יותר תיקונים והוצאות על זה. חשוב לי לנסוע ולא להיתקע באמצע הכביש עם ילדים. בנוסף רכב חדש יותר, יותר בטיחותי. יותר מערכות בטיחות, יותר כריות אוויר. וגם הכיף שלי, אם כבר לקנות, אז לקנות כמה שיותר חדש. לפני הרכב הזה נסעתי על איגניס 2002 אז זה ממש שדרוג בשבילי-מ2002 ל2013. אני הולכת להחזיק ברכב הזה 5 שנים.
  12. אני יכולה לעמוד בהחזר, יוצא לי כ800 שקל לחודש. הרכב משמש אותי לנסיעות עירוניות בעיקר ולהסעת 2 ילדים (יונדאי I20) לא קפצתי מעל לפופיק כמו שאומרים. קניתי רכב כמעט בן 3. אם הייתי קופצת הייתי קונה רכב חדש ואז היה לי ספק גדול איך לשלם עליו יתרה בסוף ה3 שנים... מה שמעניין זה שנראה שהמון אנשים לוקחים הלוואות לצורך רכישת רכב כי לאנשים פשוט אין כסף נזיל...
  13. אני לקחתי הלוואה 45000 מהבנק כדי לשדרג את הרכב, הקודם נמכר ב13000. פשוט כבר לא הייתה ברירה, עלות אחזקה של הרכב שהיה לי הייתה גבוהה בגלל תיקונים.. האם אתם לקחתם הלוואה ובאיזה סכום? המטרה של השאלה הזאת היא לדעת האם אני המשוגעת היחידה שלקחה הלוואה לצורך רכישת רכב.
  14. גרמת לי להתגעגע לרכב הזה, הייתה לי אחת כזאת לפני 8 שנים שנת 2005.. עכשיו יש לי יונדאי I20 2013 ובא לי עד המזדה ספיריט דווקא מהצורה כמו שיש לך. לדעתי הרבה יותר יפה מהצורה שבאה אחריה.
  15. גם אני נוסעת רק בעיר. מה יכול להיות לא בסדר? מה לבדוק ברכב?
  16. יש פה מישהו עם רכב דומה שיכול להגיד לי מה הצריכה אצלו?
  17. יש לי יונדאי I20 שנת 2013, אוטומט 1.4. האם הגיוני שהיא זוללת 11.7 ליטר ל100 ק"מ? שזה בערך 8.5 ק"מ לליטר? אני נוסעת בעיקר בתוך העיר. זה נראה לי זלילת דלק מוגזמת? או שזה תקין? תודה
  18. זה DDX415BT. אז זהו, כשאני מוחקת את הקישורית הדיבורית מבקשת כל פעם חיבור- פיירינג מחדש.. לדעתי אמור להיות לה רמקול נפרד. לפני שהותקנה המולטימדיה גם הוויז נשמע דרך הדיבורית. עכשיו כאשר הדיבורית מנותקת הוויז עובד דרך הרמקול של הטלפון ומשום מה לא נשמע דרך המולטימדיה..
  19. התקנתי מערכת מולטימדיה של קנווד שכוללת גם דיבורית בלולוט Kenwood DDX415BT יש לי גם דיבורית נפרדת שהותקנה לפני המולטימדיהBury 9048 ניתקתי את הטלפון מהדיבורית וחיברתי למולטימדיה. בכל כניסה לרכב הטלפון מצפצץ והדיבורית מבקשת חיבור אליו. האם יש דרך שהטלפון יהיה מחובר לשני ההתקנים בו זמנית? שהשיחות יתבצעו רק דרך המולטימדיה והשימוש בדיבורית יהיה רק לצורך חיבור השמע של וויז? אם זה רלוונטי יש לי מכשיר סוני Z5 פרימיום. או שהברירה היחידה היא לפרק את הדיבורית כדי להפסיק את הבקשות חיבור? כשאני ברכב זה מצפצף כל כמה שניות והטלפון כאילו מקבל סמס
  20. אם כבר לרכוש, הייתי רוכשת 1.2. התקנתי מולטימדיה של KENWOOD ברכב שלי שכוללת דיבורית בלוטוס, מצלמת רוורס, וכמובן מוזיקה וכל מה שיש במערכת מולטימדיה ואני סופר מרוצה. רק חסר וייז כי המערכת היא לא אנדרויד. הרדיו בI20 2013 נראה מאוד פשוט ופרימיטיבי. המולטימדיה זה באמת שדרוג שמוסיף המון לרכב!!
  21. שאלה לי אליכם בעלי I20 האם לאחר שהרכב עמד בשמש כמה שעות המזגן מקרר לכם טוב ומהר את הרכב? אני מפעילה אותו על 2 או 3 ומרגישה כאילו לוקח לו המון זמן והוא ממש חלש בהתחלה. כאילו אוויר קר בקושי יוצא. לעומת זאת כאשר אני יוצאת מהחנייה שלי שהיא תת קרקעית, המזגן מרגיש בסדר... מה אתם אומרים על המזגן?
  22. עוד עדכון: נסעתי שוב מחוץ לעיר במהירות 120 130 ולא שמעתי את הרעש שהיה בפעם הראשונה. מאוד הופתעתי לטובה, צמיגים מאוד שקטים ונוחים. נראה לי שזה הצמיג!! גם מיוצר ביפן, גם זול וגם איכותי!!
  23. tainka2405

    אובדן רישיון רכב

    יהיה כתוב לך על הרישיון: כפל רישיון, שולם ועד איזה תאריך הוא בתוקף.
  24. ההרגשה שהיה רעש הייתה כשנסעתי מחוץ לעיר במהירות גבוהה. זאת הייתה הפעם הראשונה על הצמיגים האלו כי החלפתי בראשון ואני גרה באשדוד. מאז לא נסעתי על כביש מהיר, רק בתוך העיר. בתוך העיר הצמיגים נוחים ושקטים. בוא נגיד שעד מהירות 80 קמש הם מעולים, מעל, קשה לי לענות כרגע.
×
×
  • תוכן חדש...