כנהג תיירות לשעבר יצא לי לנסוע על 2 הרכבים הללו בגרסאת הדיזל, הפיקאסו למרות שאני שונא צרפתיות, הפתיעה אותי דווקא בנסיעה לא רעה ומאוזנת אבל יש לה הנדסת אנוש מחורבנת שלוקח זמן להתרגל אליה , היא די מרעישה ,השורה השלישית של המושבים מאד לא מהודקת (כנראה בגלל המנגנון קיפול) וצפופה יחסית, והדבר שהכי חירפן זה המון המון תקלות ( בעיות חשמל, בעיות במנוע ו
antipollution faulty שנדלקת כל הזמן
) מבחינת אמינות הקיה קרניבל עדיפה בהרבה, זאת מכונית שאם אתה נותן לה טיפול שוטף בזמן היא לא תבאס אותך ותיסע חלק לאורך שנים, גם המושבים נוחים ורחבים(מה שבא קצת על חשבון תא המטען שהוא קטן יותר מזה של הפיקאסו), ויש לה פשוט הרבה כוח במנוע שמאד מורגש בנהיגה עצמה, הקיצר הייתי הולך על הקרניבל מהרבה סיבות שהעיקריות הן האמינות והנוחות