ראיתי את המוצר המעניין הזה
http://www.ebay.com/itm/Premium-HUD-Head-Up-Display-Special-Reflective-Film-For-Car-Without-Mucilage-/222215015078?hash=item33bd0c0aa6:g:E2cAAOSwl-FXNYX8&vxp=mtr
כמו של המזדות החדשות,נראה מעניין.
למישהו יצא להתעסק עם המוצר הזה? יכול לגרום לבעיות בקונקטור?
אם אפשר עוד שאלה,לגבי MIRRORLINK, ראיתי שיש להם APPRADIO ושיש מין אופציה להוריד ARUNCHAINED שעושה פול מירור לינק,לי יש סמסונג S6 הבנתי שזה לא אפשרי. יש דרך אחרת אולי?
החלפתי מערכת מולטימדיה לרכב מדובר בפיוניר 5750 שאני מכניס את הטלפון ליציאה של הUSB הוא עובד..
שאני מכניס את הDOK הוא לא מנגן אותו,הDOK נדלק,אבל המערכת לא מנגנת אותו.
יש לציין אתמול הרכיבו לי את המערכת.
יש איזה תהליך שצריך לעשות?
מישהו ממליץ על איזה מערכת מולטימדיה עם כניסת כרטיס SIM ואופציה להוריד תוכנות שאני בוחר ( לאו דווקא התקנה מתוך USB אפשרי גם מהחנות )
מישהו מכיר או ממליץ על אחת?
מתאר לעצמי שלהשקיע 2500 שקל אמור להספיק למערכת מולטימדיה כזאת.
נכנסתי בכתום לצומת בזה אני בטוח.אבל עדיין אני דיי בטוח שהיה פלאש.
היה נהג מונית בצד ימין שלי שהיה מאחורי בכמה סנטימטרים,יכול להיות שהוא קיבל את זה? במידה וכן גם רואים את הרכב שלי בתמונה לא?
לפני איזה שבוע בערך אני דיי בטוח שקיבלתי פלאש ממלצמת רמזור עברתי בכתום את הרמזור ובאמצע הצומת הוא התחלף לאדום.
אני נהג עם 6 שנים רישיון,ללא עבירות,הרכב לא רשום על שמי אך אני ארצה לקחת את זה על שמי ולא על אבא שלי
מה יכולות להיות התוצאות של זה?
הייתי מעוניין לרכוש אחד,אני מתלבט בין 2 סוגים.
Iroad GDR
Valentine one
יצא לי גם לראות את הIROAD QUATTRO המחיר אבל בעננים ואז פה ראיתי את הGDR שלהם הוא נראה אותו דבר בעצם.
מה ההלמצות שלכם?
והאם זה משנה אם המכשיר הוא יד שניה או חדש?
אם כבר בחרת מאזדה תחפש רכב מאדם פרטי לפי דעתי ולא סוחר..
מניסיון היה לנו במשפחה מאזדה 3 1.6 שנתון 10 עשה 60 אלף קילומטר ועוד מכרנו אותו ב4 אלף מתחת למחירון ( האוטו היה מטופל במוסכים מורשים בלבד ).
ממליץ לך לחפש עוד קצת
יש לי מיצובישי ספורטבק והייתי רוצה להתקין לה מרימי שמשות,מישהו מכיר מתקין מומלץ באיזור המרכז?
ראיתי חנות בשום "אלכסנדר אביזרים לרכב",מישהו מכיר? הם בסדר?
יש לי חבר שמתעניין לרכוש את הI30 הצורה החדשה,
הוא שמע מאנשים שיש להם בעיה עם הגג נפתח שפתאום הוא לא נסגר או יש רטיבות וכאלה
זה נכון? האם כדאי לרדת מהרכב הזה? ההתלהבות שלו היא בגלל הגג הפנוראמי