Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. יאללה אני בעד! מה דעתכם בבאר שבע יש מקום ליד הפורום (מועדון)..יש שם מלא מקומות. אבל אתם חושבים שילך באותה שבת 3 מפגשים? יהיו קצת אנשים מכל מפגש..צריך פעם אחת שגם אנשי המרכז יבואו לדרום!! ואולי אפילו צפוניים שרוצים
  2. אחי.. אפשר את השם המלא של הדגם באנגלית? אני לא מבין שאתם רושמים לי ככה חח
  3. 350RMS זה היה בדגם הראשון שהמלצת לי, לא הקסנון :] אתה צודק הקסנון 500RMS. בכל מקרה..אני צריך לשמוע באוזן שלי ולהרגיש את הסאב..ואז אני באמת אחליט אני מודה לכם על ההמלצות, אני אלך לשמוע.. אם יש למישהו הצעות נוספות הכל יתקבל בברכה. תודה רבה לכם חברים.
  4. מקווה להגיע.. :]
  5. אני מודה לך על העזרה, רק שוב.. מה הדגם המדוייק של הסאב שאתה ממליץ לי ? תודה רבה!
  6. תודה על ההמלצות, אבל כשחיפשתי את הדגמים שנתתם לי התקשתי למצוא משהו מדוייק בגוגל. אשמח אם תיתנו לי שם מדוייק של הדגם, ואולי אפילו לינק יהיה מצויין. והשאלה היא : האם הם עדיפים על CVR באמת? שימו לב שה-CVR12 מוציא 400RMS נקי, לעומת PG קסנון שמוציא 350RMS, והשני SX12 בכלל 220W תודה רבה לכם על ההמלצות חברים .
  7. אז ככה..אני אפרט בקצרה.. הסאב ישתלב עם : רדיו דיסק : ככל הנראה, Alpine 9855, או קלריון כלשהו. קומפוננט : Morel Hybrid Ovation 6 מגבר : Kicker 06ZX650.4 הסאב שהיה בתיכנון : Kicker CVR12 אז ככה, אני רוצה בבקשה ממכם המלצה לסאב-וופר איכותי ומדוייק, שיענה על הדרישות שלי. מה שאני בעצם מחפש, זה סאב שיתאים לי לסוג המוזיקה שאני שומע. אני אחד שממש אוהב לשמוע טראקים ובכמויות, והמון שחורה..זאת אומרת המון באס באוטו ומדוייק מאוד. צריך סאב שידפוק טוב, ואני אוהב להרגיש אותו בגב את השאר אני אתן לכם להחליט. תקציב משוער : משהו כ-700-800 ש"ח. עריכונת, המערכת תשב באוטו קטן .. (סיגנון פיג'ו 206 וכד') - (למי שלא הבין, עדיין אין רכב, בקרוב יהיה). תודה רבה לעוזרים .
  8. חח טוב רק חולים בראש יקנו בכאלה מחירים.. תודה
  9. אוקי ניר תודה רבה על התשובה ואיך הגעת ל-1200-1000 דולר ? חחח מכשיר לדוגמא 865 עולה משהו כמו 340 דולר..
  10. כל כך שטויות, בנאדם ממצוע שאוהב מוזיקה שאוהב לצרוב והוא רוצה איכות זה לא שאני טחון בכסף, זה לא שאני איזה אחד שמרשה לעצמי הכל..אני בנאדם ממצוע שעבדתי וקרעתי ת'תחת בשביל הכסף למכשיר כזה..אני אחד שכן צורב שירים מהמחשב ורוצה mp3 .. אז אני לא יכול להנות ממכשיר כזה? לפי דעתי זה טימטום וזה כן מונע מקלריון להרוויח עוד כספים, מי שרוצה פשוט מאוד לא יצרוב mp3 .. לא מבין מה קשה.
  11. כל כך משקיעים במכשיר ולעשות תמיכה ב-mp3 היה קשה?
  12. לא קורא Mp3 ?? מה זה השטויות האלה? יש דגמים שזה כן קורא?
  13. המלצה ענקית ממני, תשמע אך ורק באוזניים שלך..לא משנה..אפילו הבנאדם שהכי מבין בעולם באודיו לא יכול להמליץ לך.. הנה אני...הייתי במצב שלך כל כך הרבה המליצו לי על פוקאל שכמעט קניתי רק בגלל התגובות..הלכתי שמעתי ופשוט ירדתי בפוקאל..ונחש מה קניתי? מורל הייבריד.. תאמין לי רק האוזניים שלך יכולות לקבוע ופוקאל ומורל הן לא היחידות .. לא חסר חברות..
  14. טוב זה ברור שלקנות בארץ ב-2500 שקל את 9855 או לקנות בחו"ל את 865 \ 855 ב-340$ ... בלי אחריות עדיף לא? עם כל הכבוד לנוחות או משהו כזה..ההבדל פה עצום..! מישהו מסכים איתי?
  15. והקובץ שנתתי זה Rar.. אבל שיהיה שיפתח עם מה שבא לו..
  16. Winrar..זה קובץ ראר...ואז אתה פותח את הקובץ והתמונות שם, אם אתה רוצה לראות את כל התמונות פשוט מאוד תסמן את כל התמונות (Ctrl+A) ואז תגרור אותם לתיקייה ריקה וזה יעביר לך לשם . תהנה blackmazdaF - מה??? חח מה זה
  17. UP, ומישהו יכול להגיד לי למה כדאי קלריון? כאילו מה טוב ברדיו דיסק הזה?
  18. בבקשה לינק מתוקן עם צינזור מספרים.. : http://www.mytempdir.com/1009903 תהנו חברים
  19. 260 דולר? אז איך המחיר פה 325 \ 349 ? תוכל להוביל אותי לאתר שמוכר ב-260$ ? והאם הוא אמין ?
  20. אהה, ואם לא אז חייב כיול? כי הבנתי שבקלריון אפשר לעשות את זה ידנית צי'ק צא'ק.. זאת הרשימה של קלריון : http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductList.aspx?CategoryID=5&ManufacturerID=609 עד 370 דולר .. מה שאני כתבתי הכי טוב ? 855?
  21. אז אם אני מביא מארה"ב אז צריך את ה: 855 ?
  22. אוקי..ומה ההבדלים בין : Clarion DXZ865MP ו- Clarion DXZ855MP כאשר 855 עולה יותר ב-20 דולר יותר!! ואפשר בבקשה הסבר ופירוט מה ההבדל מאלפיין והאם מומלץ להביא בכלל קלריון גם לא נראה לי כל העיניין עם הסקרין טאץ'..מסתדרים עם זה בכלל? זה לא מעצבן כל פעם צריך לנקות ת'מסך מתביעות אצבעות
  23. אז ככה, עד היום הייתי דיי סגור על ה-Alpine 9855 .. מכיוון שכבר כמעט ואי אפשר להשיג אותו .. והוא יקר בארץ.. וכללל כךך המליצו לי על Clarion במפגש האחרון, שאני רוצה לבדוק את הנושא.. אז השאלות שלי הן : 1. מה ההבדל בין Alpine ל-Clarion ? בעיקרון כנראה שאני יכול להביא Clarion מחו"ל אז המחירים זולים .. אשמח מאוד מאוד להסבר מפורט (לא מספקות אותי התוצאות שבחיפוש) 2. עד 370 דולר .. אפשר להסתכל באתר הבא : http://www.onlinecarstereo.com איזה דגם של Clarion מומלץ ? 3. אין עלייכם
  24. שמח שעזרתי במשהו, ובנוסף למפגש של הפורום היה שם עוד כמה מפגשים, אחד מהם מפגש סיטרואן ופיג'ו..אז זה רק קמצוץ ממה שהלך שם.
  25. העלתי לכם תמונות שצילמתי לאתר .. תוריד, בצהריים אני יחזור אני יעלה שוב לאתר שתוכלו לראות את התמונות ישר מבלי להוריד..בנתיים מי שלא יכול להתאפק : תהנו
×
×
  • תוכן חדש...