Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. יופי..מקווה שלא יהיה גרוע..למה אני ואביב יוצאים עוד מעט.. אביתר אתה מגיע לצומת גורל ?
  2. אנשים תגידו יורד גשם עכשיו בקרית גת? בבאר שבע יורד .. אם יורד עכשיו אני מאמין שגם מחר ירד..מה אתם אומרים?! אני יודע שאי אפשר לדעת, אבל מעניין אותי לדעת אם יורד עכשיו גשם שם.
  3. אני רואה שגם הרבה מבטלים, כמה בסוף באים? תעשו רשימה
  4. איזה יופי של רדיו-דיסק..אבל מה פיוניר? לא מבינים שאנחנו ב-2007 עוד מעט? שיתחילו לדבר איכות ולא רק יופי.
  5. אנשים גם אלה שהמערכת שלהם לא ממש מוכנה וזה..תבואו..שיהיה אנשים! שלא יהיה מעפן קצת אנשים וקצת מכוניות שיהיה הרבה אנשים נראה יש מצב גדול שאני בא עם נרגילה...
  6. אני גם מגיע. כביכול אני עם אביב..שנינו באים מאותו איזור.
  7. אוקי תודה רבה על ההמלצות אני עכשיו צריך ללכת לשמוע אותם (בעיה גדולה) אין לי מושג איפה אני ימצא חח תודה רבה לכולם על העזרה.
  8. ממ הייתי מעדיף משהו שהוא באמת מעל 300RMS.. (וכן אני יודע ש-Watt לא קובע הכל. שלא יתנפלו עליי שוב) אבל סתם לידע הכללי, כמה dB יש לו ? ותודה איש..אתה באמת עוזר לי הרבה :]
  9. טוב את האמת שאת ה-CVR יוצא לי לשמוע הרבה פעמים.. אני רק צריך לשמוע את האחרים ולהחליט תודה =) אם למישהו מהפורום (איזור באר שבע) יש את אחד מהסאבים הנ"ל ובאמת אוכל לבוא לשמוע אצלו..זה יהיה מעולה.
  10. אז יש לנו ככה : Kicker CVR12 Phoenix Gold OCTANE-ZR 12d2 Hertz ES 300 \ D (מחפש יד שניה) וזטק יקר לי מידי .. 1500 שקל :\ מה אתם ממליצים מכל אלה? שאני אדע על מה ממש להתמקד וללכת לשמוע והכל. ועוד משהו קטן..אם אתם יכולים בבקשה כשאתם רושמים חברות + דגמים שיהיה באנגלית..כי אני לא מצליח לקרוא ולהבין את כל החברות .. וככה אני לא יכול לחפש. תודה רבה.
  11. ואני רואה שגם יד2 קשה למצוא, אם למישהו יש איזה סאב או ראה מודעה של מכירה יד 2, אשמח לקבל פה או בפרטי. תודה! אוקי, וחרגנו מהתקציב, אבל אפשר אולי המלצה לסאב שכן יכנס לי בתקציב, ועדיין יהיה מדוייק ואיכותי ?¿ תודה.
  12. אוקי, אבל מה המחירים ומה ההבדלי מחירים בין 300 ל- 300D ? תודה
  13. אממ אני לא מצליח למצוא פרטים על הסאב שהמלצת לי, אשמח אם תיתן לי לינק ישיר לסאב או פרטים עליו. תודה רבה.
  14. שלום לכולם וחג שמח =) אני עדיין צריך בבקשה המלצה לסאב, בסכום 800-900 שקל, שלא יהיה פחות מ-300RMS. שיהיה dB גבוהה ויהיה מדוייק מאוד. הסאב יוגבר בגישור עם המגבר Kicker 06ZX650.4 והוא יקבל 325RMS. אין שום בעיה עם סאבים שהם 400RMS, הם יתקבלו בברכה (כרגע בתיכנון Kicker CVR12). שאר המערכת : Alpine 9855R Morel Hybrid Ovation 6 אשמח לכמה וכמה הצעות לדגמים, ולא כמו אשכול קודם ש-2 אנשים ננעלו לי על 2 סוגים של סאבים. (לא שזה רע, אבל אשמח לעוד דגמים) תודה רבה, דרור.
  15. מסכים עם אביב... לדוגמא אצלי, יש לי את הקומפוננט Morel Hybrid שהוא מוציא 160RMS, אך המגבר שלי : Kicker 06zx650.4 מוציא לערוץ רק 120RMS. אומנם אני לא יכול להגיד לך ב-100% שזה לא מספיק לו.. (כי המערכת עדיין לא מורכבת ברכב) אך אני כמעט בטוח שהקופוננט יתן יותר כאשר יהיה לו יותר Watt RMS.
  16. חחחח, תודה רבה לכם..ולא יודע סתם רציתי בכללי ללמוד על המכשיר אני לא רוצה לשאול פה על כל כפתור לאן הוא מוביל בזה אני אקרא בחפיף את הבסיס.. ואם אתקע אשאל פה.. רק שאלה אחת יש לי בנתיים הבנתי שאפשר לשנות לפאנל את הצבעי תאורה...הוא כרגע על אדום..ראיתי שיש גם כחול..ירוק..וכל מיני איך עושים את זה? תודה רבה.
  17. קניתי Alpine 9855R והחוברת שמקבלים היא באנגלית..אין לי ממש בעיה עם אנגלית פשוט בעברית זה יהיה הרבה יותר נוח. האם קיים קובץ באינטרנט \ באתר של אלפיין או משהו שהוא כמו החוברת רק בעברית? תודה.
  18. אממ תודה אבל לא צריך להיסחף..זה רכב של אח שלי ויש לו אישה וילד..הוא לא רוצה להפוך את זה לרכב ספורט. סתם הוא שאל אם יש משהו שיעזור לו בתאוצה התחלתית. תודה.
  19. תודה רבה, הרכב הוא לא טורבו, לכן הציפ' לא יתרום הרבה..נכון? רק עוד איזה 3-4 כוח סוס. האם פילטר יעזור קצת? כי קצת מפה קצת משם בסוף יהיה משהו חמוד (ברור שלא יעבור ת'10 כוח סוס חח אבל זה ישנה?)
  20. מקווה להגיע :] רק שיהיו כבר תשובות וכמובן כמובן, הרבה חברים שיבואו למפגש. גם חברי המרכז..תפסיקו להתעצל..זה לא יאללה אז מפגש אחד נפסיד כי השאר יהיה שוב ברמת-גן תבואו באמת שגם חברי הדרום יוכלו להנות
  21. אני מודה לך מאוד :] איפה אפשר לברר מחירים לכל הדברים האלה ? (פילטר, ציפ' וכד') ושאמרתי אגזוז, התכוונתי כאילו אני רוצה שיפורים מכניים משהו למנוע לא אגזוז ובולשיט . תודה.
  22. אהלן יש לי אופל וקטרה שנת 2000, אוטומט. 2000 סמ"ק 136 כ"ס 133,000 ק"מ הרכב קצת כבד ביציאה מהמקום (בנסיעה יש לו כח זמין) אני יודע שהאופל אמור להיות קצת כבד אבל רציתי לדעת אם יש איזשהי דרך לשפר את התאוצה מהמקום שלו (חוץ מאגזוז לחץ וכאלה...) אני מתכוון משהו מכני שיתן לו עוד קצת כח בהתחלת הנסיעה תודה רבה על העזרה אני ישמח לקבל הרבה רעיונות
  23. אז איזה סאב הכי מומלץ בשבילי? ואני לא רוצה סאב שיהיה 300RMS כי אני יודע שבעתיד אני אשתדג וכנראה אקנה מונובלוק בשביל הסאב.. ככה שאני לא אצטרך שוב לקנות סאב חדש וזה.. תודה.
  24. הוא כבר ענה לך, התגובה שלו זה התגובה עם הבדואים. ואני איתו בייחד, כמובן שב"ש יהיה לי עדיף..ואין שום סיבה שבדואים יגיעו סתם ככה..
×
×
  • תוכן חדש...