שלום,
קודם כל התחדשתי לי בסאנדאון sa 12 כרגע יש לי שתי תיבות בבית רציתי שתגידו לי מי מהם מכוונת יותר נמוך, ? ומי יותר מתאימה לסאנדואן ? התיבה עם הפורט הקידמי היא בערך 70 ליטר, והתיבה עם הפורט האחורי היא בערך 62 ליטר,
תודה
שלום,
קודם כל התחדשתי לי בסאנדאון sa 12
כרגע יש לי שתי תיבות בבית רציתי שתגידו לי מי מהם מכוונת יותר נמוך, ? ומי יותר מתאימה לסאנדואן ?
התיבה עם הפורט הקידמי היא בערך 70 ליטר, והתיבה עם הפורט האחורי היא בערך 62 ליטר,
תודה .. :]
סאבוופר boston g512d4
חזק מאוד,
פאנצי, ומדויק יחסית לעוצמה !
מצב חדש עם תיבה מותאמת פתוחה
http://www.crutchfield.com/S-IxGtg7CYmcG/p_065G5124/Boston-Acoustics-G512-4.html
פרטים
מבקש עליו 1250, גמיש קצת
ארז: 0502451822
סאב גי 5 בוסטון האיכותית מי שמכיר יודע איזה סאב מוצלח זה, ויקר
מוכר אותו עקב גיוס וצריך כסף...
סאב חזק מאוד, נציל מאוד, יכול לספוג כפול ממה שהוא מוצהר, ונישמע מצויין,
אצלי הוא הוגבר על 350 אראמאס
ויכול לקבל 450 לפי נתוני יצרן
והוא נישמע כמו 800 לפחות
אין לי מה להרחיב סאב מוצלח מאוד מי שמכיר יודע
גודל 12 סליל 4 אוהם מגיע עם תיבה פורטת לפי נתוני יצרן
מחיר מבוקש 1300 גמיש קצת
0502451822
Vifa DX25TG09-04 1" Fabric Dome Tweeteר
הזמנתי את הטוויטרים הנל.
ניראים טובים, תגובות טובות
מה אתם אומרים?
אשמח ם תגידו לי אם מישו מכיר את החברה הנל...
ותסבירו לי אם אני צריך לדעת משו על הדגם הזה צפציפית, או המבנה של הטווויטר תתודה :]
שלום
אחרי חיפושים רבים באינרטנט על מנת למצוא טוויטר זול ונחמד. לרכישה ניתקלתי בטוויטרים של סאונד סטרים מדגם twt5.
מישו התנסה עם טוויטרים של החברה הנל בכללי. יש המלצות אחרות עד 200 שקל חדש באייבי?
כל דבר יעזור כי כרגע יש לי סתם טויטרים של סט מעפן של פוואר בס. ובקרוב אני מקבל וופרים של סאונד סטרים סדרת הטרנטולה. הסדרה הגבוה שלהם
אז בנתיים אני מחפש טויטרים
תודה רבה לעוזרים
אתה לא יכול להשוואת סאב של רוקפורד לסאב של לנזר איכות חומרים וכולי..
גם הסידרה הכי נמוכה של רוקפורד נישמעת יותר טוב מהלנזרר שמייצרים היום
ללנזר יש סידרה אחת שהיא יחסית טובה ועוד הייתה מיוצרת באמריקה אם אני לא טועה שקוראים לסידרה אופטידרייב
שלום,
כרגע באוטו שלי מורכב סט פשוט קדמי של פאוור באס,
וופרים אני צריך לקבל מתנה מחבר מסוג soundstream ls 60c,
עכשיו בררצוני להחליף את הטוויטרים, אני צריך מכם המלצה לטויטרים בסגנון של הרץ, חדים,
ולא בסגנון של מורל
ראיתי באייבי כל מני טוייטרים של הרץ בסביבות ה300 שקל.
הכל יהיה מחובר דרך הקרוס הקיים של פוואר באס.
עכשיו אני רוצה המלצה מכם על מה שאפשר ללכת, התקציב שלי הוא 350 גג לזוג טוייטרים כולל משלוח פתוח ליד שניה אם יש הצעה מעניינת גם בארץ, תודה רבה :]