Jump to content

saharlevy

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי saharlevy

  1. שלום, קודם כל התחדשתי לי בסאנדאון sa 12 כרגע יש לי שתי תיבות בבית רציתי שתגידו לי מי מהם מכוונת יותר נמוך, ? ומי יותר מתאימה לסאנדואן ? התיבה עם הפורט הקידמי היא בערך 70 ליטר, והתיבה עם הפורט האחורי היא בערך 62 ליטר, תודה
  2. סליחה מנהלים התבלבלתי במקום בבקשה למחוק
  3. שלום, קודם כל התחדשתי לי בסאנדאון sa 12 כרגע יש לי שתי תיבות בבית רציתי שתגידו לי מי מהם מכוונת יותר נמוך, ? ומי יותר מתאימה לסאנדואן ? התיבה עם הפורט הקידמי היא בערך 70 ליטר, והתיבה עם הפורט האחורי היא בערך 62 ליטר, תודה .. :]
  4. פתוח להצעות תמיד, ורוצה לבוא, ולקנות כמה שיותר מהר, לא בררן בכלל אפילו לבוא עכשיו ולקנות 6/3/14 שעה 23:03 ארז 0502451822
  5. מחפש סאב כזה .. יד שנייה, או חדש (אני לא יודע מאיפה קונים ) תודה רבה :]
  6. uppp 1000 שקל למי שבא היום או מחר
  7. לפי מה שאני ראיתי, אני חושב שהפאזות הפוכות... תנסה להחליף את הפלוס והמינוס :]
  8. upppp
  9. up סאב איכותי וחזק מאוד :] ! הסאב הכי איכותי שבוסטון יצר הרבה יותר מוצלח מה spg
  10. סאבוופר boston g512d4 חזק מאוד, פאנצי, ומדויק יחסית לעוצמה ! מצב חדש עם תיבה מותאמת פתוחה http://www.crutchfield.com/S-IxGtg7CYmcG/p_065G5124/Boston-Acoustics-G512-4.html פרטים מבקש עליו 1250, גמיש קצת ארז: 0502451822
  11. סאב גי 5 בוסטון האיכותית מי שמכיר יודע איזה סאב מוצלח זה, ויקר מוכר אותו עקב גיוס וצריך כסף... סאב חזק מאוד, נציל מאוד, יכול לספוג כפול ממה שהוא מוצהר, ונישמע מצויין, אצלי הוא הוגבר על 350 אראמאס ויכול לקבל 450 לפי נתוני יצרן והוא נישמע כמו 800 לפחות אין לי מה להרחיב סאב מוצלח מאוד מי שמכיר יודע גודל 12 סליל 4 אוהם מגיע עם תיבה פורטת לפי נתוני יצרן מחיר מבוקש 1300 גמיש קצת 0502451822
  12. מישו ?
  13. אני מחפש יותר spl מאשר איכות . את re audio תיכננתי להביא מאמזון . ואיך היא בתור חברה ? נחשבת או סתם בסיסית ? תודה תעוזרים
  14. שלום, אני מתכנן לרכוש סאב חדש, שישודך למונו אייפוניקס, 1200, ברוטוס,יציב ב1 הסאבים הנל שאני מתלבט בנייהם, הן: 1) לבל 2, 15 או 12 לא הלטתי. 2)SA-12 D2 Sundown Audio. 3) Re Audio Sex15d2 . 12 או 15 . תודה לעוזרים, אשמח את דעתכם לקבל, בנוגע לסאבים הנל .. :]
  15. הזמנתי באייבי המוצר, עלה 25 דולר, והמשלוח עלה בערך 20 דולר. יצא לי הכל ב162 שקל בערך .
  16. Vifa DX25TG09-04 1" Fabric Dome Tweeteר הזמנתי את הטוויטרים הנל. ניראים טובים, תגובות טובות מה אתם אומרים? אשמח ם תגידו לי אם מישו מכיר את החברה הנל... ותסבירו לי אם אני צריך לדעת משו על הדגם הזה צפציפית, או המבנה של הטווויטר תתודה :]
  17. עושים משלוח משם לישראל ?
  18. מישו בבקשה ..
  19. חותך אותם אקטיבי רדיו דיסק cz702. מגבר hifonix glx4.100 תקציב 250 שקל אייבי מעדיף :]
  20. שלום אחרי חיפושים רבים באינרטנט על מנת למצוא טוויטר זול ונחמד. לרכישה ניתקלתי בטוויטרים של סאונד סטרים מדגם twt5. מישו התנסה עם טוויטרים של החברה הנל בכללי. יש המלצות אחרות עד 200 שקל חדש באייבי? כל דבר יעזור כי כרגע יש לי סתם טויטרים של סט מעפן של פוואר בס. ובקרוב אני מקבל וופרים של סאונד סטרים סדרת הטרנטולה. הסדרה הגבוה שלהם אז בנתיים אני מחפש טויטרים תודה רבה לעוזרים
  21. אז התנגדות תיהיה 2 אוהם אבל אתה תנצל רק חצי מהספק שהסאב יכול לספוג בגדול תקבל חצי מהעוצמה ..
  22. מקפיץ
  23. תבוק אולי בכבל של הרימוט אולי הוא נוגב בכבל של הפלוס במגבר וזה גואם לו להשאר דלוק ..
  24. אתה לא יכול להשוואת סאב של רוקפורד לסאב של לנזר איכות חומרים וכולי.. גם הסידרה הכי נמוכה של רוקפורד נישמעת יותר טוב מהלנזרר שמייצרים היום ללנזר יש סידרה אחת שהיא יחסית טובה ועוד הייתה מיוצרת באמריקה אם אני לא טועה שקוראים לסידרה אופטידרייב
  25. שלום, כרגע באוטו שלי מורכב סט פשוט קדמי של פאוור באס, וופרים אני צריך לקבל מתנה מחבר מסוג soundstream ls 60c, עכשיו בררצוני להחליף את הטוויטרים, אני צריך מכם המלצה לטויטרים בסגנון של הרץ, חדים, ולא בסגנון של מורל ראיתי באייבי כל מני טוייטרים של הרץ בסביבות ה300 שקל. הכל יהיה מחובר דרך הקרוס הקיים של פוואר באס. עכשיו אני רוצה המלצה מכם על מה שאפשר ללכת, התקציב שלי הוא 350 גג לזוג טוייטרים כולל משלוח פתוח ליד שניה אם יש הצעה מעניינת גם בארץ, תודה רבה :]
×
×
  • תוכן חדש...