Jump to content

saharlevy

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי saharlevy

  1. uppppp
  2. במצב חדש אחריות לחצי שנה בקושי עבד 0544501298
  3. סאונדסטרים. x pro 12. דימונד d3 12. boston g5 12 . jl w7 12 רוקפורד power hx 2 10 inch 1000rms 0505669566 תודה
  4. שלום לכולם, אני מתלבט בין כמה סטים : 1.focal k2p 2. hertz hi energy xl 3.boston spz 4.gbl gti 660 (שיש לי אותו במחיר מפחיד חדש) וכולם בהשג יד. האוטו שלי הונדה סיויק שנת 2000. חובב spl קטן . חבר טוב אומר לי לקחת את ה jbl, בלי לחשוב פעמיים! מה דעתכם? תודה!
  5. 1. רבעיית גנטים מגנזיום,גודל 16, חדשים, מתאימים גם לסיויק, וגם לאקורד מחיר 1000 שקלים ...לבוא לקחת ! 2. רבעיית גנטים פלוס צמיגים של הונדה סיויק 2014, סט מקורי לחלוטין, עם 4 צמיגים חדשים של קונטיננטל, מקורי ,חדשים לחלוטין מחיר 2300 (מחיר בחברה 7900) מקורי לחלוטין ולא רפליקה ! תודה ארז 0505669566
  6. שלחתי להם טופס בקשה רק שאלה אחת הריקון מגיע עם סליל חדש ?
  7. ריקון ה מה שאני צריך ? או שאני צריך עוד דברים ? מעדיף psi , רוצה להתנסות עם החברה ...
  8. אם אני לא טועה בסדרה הזאת כל המנועים זה אותם מנועים רק הקוטר שונה וכל מה שמסביב :] כולם בעל יכולת ספיגה של 1200 rms תקנו אותי אם אני טועה .. תודה
  9. הסליל שלי הוא 3 אינצ לא מספיק ל15 ?
  10. שלום ברשותי סאב של dd 3510f בגודל 10 אינצ, וברצוני להגדיל אותו ל15, אחת הסיבות שאני רוצה להגיל, כי בכל מיקרה אני צריך לעשות מירכוז חדש של הסליל, כי יש רעשים. אז אמרתי אם כבר פותחים הכל, אז נחליף סליל או שנעשה מירכוז חדש, ונגדיל את האלמנת ל15 .. עכשיו ברצוני להזמין את החלקים מחול , התרשמתי מאוד מpsi audio . אבל פתוח לעוד הצעות . נ.ב אני לא יודע איזה חלקים אני צריך בכלל להזמין בשביל זה אז תודה לעוזרים .. :]
  11. אני מאזור נתניה יש משו [משהו] באיזור ?
  12. שלום ברשותי סוזוקי בלנו שנת 96 , עם מערכת סאונד יחסית חזקה, שגרמה לנפילות מתח, וניראה לי שהרסה גם את האלטרנטור וגם את המצבר, החפלתי למצבר פריקה עמוקה, של xs power דגם d3400 . חל שינוי לטובה, אבל עדיין יש נפילות ... עכשיו ברצוני להחליף לאטרנטור, שיהיה בערך 120 אמפר , איפה אני משיג אלטרנטור כזה ? וכמה זה אמור להעלות ? תודה לעוזרים ! : ]
  13. שלום אני מחפש מצבר פריקה עמוקה, פתוח ליד שניה, שיתאים למערכת של 2000 rms ומעלה, ויותקן בסוזוקי בלנו . תודה רבה ... 0502451822
  14. בעניין אותו נושא של בעיית החשמל ברכב שלי אני לא יודע במה עשיתי נזק כי ברצוני לתקן אז ככה לפעמים ניגמר לי המצבר בלי שום קשר למערכת שהאוטו מונע המתח מגיע ל14 וטיפה ושהסוויץ דלוק עם מנורת לד קטנה ומטען לפלאפון חצי שעה כבר קשה לאוטו להניע ובסטרטר באוטו האורות מהבהבים בתוך האוטו מנורת לד הנזק הוא באלטרנטור או מצבר נב כרגע מחובר מגבר אחד עם זוג קומפונט קדימה וסאב בגישור 4 אוהם ועדיין יש רצודים גם כשאוטו מונע
  15. מחפש לקנות' ולקבל המלצה למצבר פריקה עמוקה,הכי בסיס, בשביל השימושים שלי ... כרגע יש מגבר 4 ערוצים glx4.100, שמגביר 2 זוגות רמקולים ב 4 אוהם. ועוד מונו היפוניקס ברוטוס 1200. שבפועל מוציא בערך 850 rms ב1 אוהם,(מתכוון להשתדרג לברוטוס brx2000d cea 2006) וסאב sa 12 d2 מחובר במקביל . מחפש לקנות פה בארץ פתוח ליד שניה ולא רוצה איזה מצבר מטורף, כמה שיותר זול ושספיק לי .. תודה מראש לעוזרים :] .
  16. נזק קטן ניראה לי נגרם כי הנפילות מתח כבר התחילו לכבות לי את הרדיו דיסק עוד לא עניתם לי על מה ששאלתי המצבר שבקישור יעשה עבודה ? באלטרנטור אני לא רוצה להשקיע כרגע ברצוני להחליף את האוטו
  17. האמת שלא התאמתי את הגיין כי הוא מכוון על 5v וזה המתח יציאה של הרדיו דיסק שלי .
  18. שלום, בזמן האחרון עברתי לעבודה ב1 אוהם באוטו , ומאז התחילו לי נפילות מתח , עשיתי את 3 הגדולים , לא עזר כלכך .. האוטו הוא סוזוקי בלנו, 3 הגדולים הם 4 גייג. הקיט התקנה הוא 0 גייג של סאונסטרים . מגבר ברוטוס 1200 מונו . סאב sa 12 . מגבר 4 ערוצים היפוניקס glx.100.4. חשבתי לקנות מצבר פריקה עמוקה לאוטו . וקיבלתי הצעה כזאת : [h=1]SoundStream SCELL-600 Capacitor Battery Cell[/h]http://www.elite-electronics.com.au/In-Car_Entertainment/Accessories/Capacitors/SoundStream_SCELL-600_Capacitor_Battery_Cell http://www.soundstream.com/manuals/2009/CAPCELL.pdf מה אתם אומרים ? יעשה את העבודה ? מה הנתונים שלו ? כי אני לא מבין כלכך בזה תודה רבה לעוזרים . :]
  19. אין בעיה תודה בכל זאת :]
  20. קודם כל, תודה רבה לשנייכם! דיוויד אשמח אם תביא לי מידות לתיבה שאתה ממליץ, האוטו הוא סוזוקי בלנו 96 אורך, בסיס ,גובה, עומק, קוטר פורט, מיקום פורט, ואורך פורט,
  21. שומע בעיקר שחורה decaf קצת רוק קצת מזרחית הגברה שיש לי זה מגבר מונו של היפוניקס ברוטוס 1200 מוצהר 1200 ב1 אוהם אבל מוציא בערך 900 850 rms הסאב מחובר ב1 אוהם
  22. תודה דוויד ואשמח אם תוכן לעזור לי לתכנן תיבה , הורדתי מהאתר של סאנדאון מסמך כזה עם המלצה לתיבה, בשביל הסאב הנל. אבל הכל כתוב שם באינצים ולא הבנתי כלום, אשמח אם תוכל להפנות אותי, או לתת לי איזה קישר עם מידות מסודרות לסאב הזה, שיהיה מכוון כמה שיותר נמוך, תודה.
×
×
  • תוכן חדש...