Jump to content

saharlevy

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי saharlevy

  1. שלום, ברצוני לדעת אם אפשרי לחבר שתי מגברי מונובלוק לסאב אחד ברשותי שתי מנובלוקים של היפוניקס אחד הוא hfi1000d ושהני הוא ברוטוס 1200 נייהם יציבים ב1 אוהם תודה :]
  2. אז בגדול את מה שיש לי אני יכול לחבר או לא .. אם כן אז אשמח אם תגידו איך בצורה הנכונה תודה :]
  3. מה שיש לי לפי מה שהבנתי יש כאלה שמורכבים במקסרים של מערכות הגברה והוא מודדמ -20 דיבי עד +5 דיבי זה לא יתאים ? http://www.triggertone.com/term/VU
  4. אתה יכול לתת לי בבקשה קישור כזה לאחד פשוט ?
  5. למכשיר יש פלוס מינוס ניראלי אז לאיפה לחבר ? ומזה הגיד של הפלוס בארסיאיי ?
  6. אז אני יכול לחבר אותו ליציאות של הארסיאיי ?
  7. אני לא מצליח לעלות קישורים או תמונות כי אין לי מספיק הודעות 500uA VU Current Meter זה השם של המוצר וקניתי דרך דיל אקסטרים
  8. שלום לכולם, הזמנתי מחוץ לארץ ששתי שועני vu metrer, וברצוני לחבר אותם באוטו, יש לי שתי מגברים אחד 4 ערוצים ואחד מונו בלוק, ורדיו דיסק cz 702, לאיפה אני צריך לחבר אותם בשביל שיציגו לי מתי אני גיע ל0 דציבל? ואף עובר אותו בעעוצמות גבוהות. ניסיתי לחבר לרמקול ביתי את הפלוס מינוס, אבל מישום מה המחוג במקום לקפוץ ימינה הוא קופץ שמאלה לא יודע למה אשמח לעזרה :]
  9. איפה אפשר לראות את התמונות מהסירטונים ?
  10. יש לי מגבר הייפוניקס גלדייטור מוצהר 100 כפול 4 לערוץ והסט שיש לי כרגע זה זה פאוור בסס פשוט ודווקה נשמע נחמד יש לך משו להציע לי עד 700 שקל לסט ? פתוח ליד שניה
  11. מי יכול לענות לי על מה שאלתי למעלה ? תןדה :]
  12. הם חזקים הם יהיו דומננטים בתור במה קדמית עם סאב גי 5 של בוסטון וכקגע יש לי סט פשוט של פוואר בס שווה להחליף בנייהם?
  13. הציעו לי קומפוננט של החברה הנל המורכב מ dl w 6 rainbow וופרים rainbow dl t20 טוויטרים וקרוס שלrainbow גם לא יודע איזה בסכום של 500 שקלים יד 2 השאלה שלי איך הסט כמה עולה חדש ומה הרמה של הסט תודה רבה
  14. יש לי את הספר של הרדיו דיסק אבל עדיין טין שם הסבר מה כל דבר עושה וטיך הוא משפיע מישו יכול להסביר לי פה ? אני אשמח
  15. שלום לא מזמן קיבלתי את הרדיו דיסק הנל. ולא הבנתי מה דברים בכיוונים שם ואשמח אם תעזרו לי באקולייזר של המכשיר יש אפשרות של כסטום לכיוונים שלי אז לכל צליל כגון (trabel,mid,bass) יש g,f,q הבנתי שהראשון זה גיין , אבל מה זה השאר הf והq בf יש כייון תדרים ובq יש 1,3,5,7,20 שזה אני לא יודע מזה תודה לעוזרים :]
  16. המגבר של הmb qaurt עדיף לדעתך על הסאונד סטרים ? בעוצמה והאיכות ?
  17. שלום ברצוני לרכוש מגבר 4 ערוצים חזק ואיכותי מחול עדיף אייבי או אמזון , עד בערך 800 שקלים בנתיים מצאתי Soundstream P4.800 Picasso 800 Watts 4-Channel Class A/B Car Amplifier ב800 שקל מאייבי עם משלוח לא מצליח כרגע לפרסם קישור שלו . מה אתם אומרים או שיש דברים אחרים עדיפים במחירים האלה ... תודה לעוזרים
  18. כרגע אני עם תיבה פורטד לפי נתוני יצרן
  19. שלום לכם שוב לא רציתי לפתוח נושא חדש אז אני ישאל פה ראיתי באמזון , דבר שניקרא "passive radiator" לסאב שלי (גי5) מה זה נותן ? איך מחברים את זה ? ואם שווה לקנות את זה בשביל שהעוצמה תיהיה גבוה יותר ? תודה לכולם
  20. שלום לכולם, כיום יש לי רדיו דיסק פיוניר 2450ub, אם אני לא טועה רדיו דיסק פשוט בגדול לא איכזב. לפני כמה ימים הזמנתי רדיו דיסק חדש מחול את 702 המדובר של קלריון, שקראתי עליו ראיתי משו שניקרה פנדורה, משו עם אייפון ולא הבנתי מזה אשמח לקבל את עזרתכם בכדי להבין מזה הפדורה הזה תודה רבה :]
  21. אז בגדול הבנתי שלא שווה לי לחליף לפי מה שrazo אומר והבנתי שהוא יודע מה הוא מדבר
  22. מאיפה אפשר לקנות ציוד של דיסי בארץ ?? וכמה עולה בערך לבל 3 12 ? אולי אני באמת יקנה אותו
  23. אין לי כרגע תקציב הציעו לי לבל 2 חדש על הגי 5 המשומש שלי ואני באמת מחפש יותר עוצמה דיוק פחות חשוב לי אבל שלא יהיה איזה סאב פיוניר חזק חח וכמה גי 5 בכלל שווה יד שניה אני לא יודע אז אני באמת בדילמה פה אם אפשר השוואות יותר צפצפיות בנייהם ממישו ששמע את שנהים rezo אשמח לעזרתך אחי
  24. אפשר בבקשה השוואה ממישו שמכיר את הבוסטון כרגע אין לי מקום באוטו לדבל לבל 2 אני רוצה השוואה על אחד בנתיים תודה רבה
  25. שלום אני חדש בפורום אז אם יש משו שלא רשמתי טוב אשמח אם תגידו שאני ילמד להבא אז ככה יש לי כרגע סאב של בוסטון גי 5 12 אינטש בגדול אני מרוצה ממנו מוגבר על ידי מונו היפוניקס ברוטוס 1200 אבל אני מחפש עוד קצת עוצמה חשבתי למכור אותו ולהביא דיסי לבל 2 12 מה אתם אומ רים יהיה שיפור בעוצמה ובאיכות או שלא שווה לי כי כמו שהבנתי הגי 5 מאוד נדיר וגם מאוד יקר תודה מראש לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...