שלום לא מזמן קיבלתי את הרדיו דיסק הנל.
ולא הבנתי מה דברים בכיוונים שם ואשמח אם תעזרו לי
באקולייזר של המכשיר יש אפשרות של כסטום לכיוונים שלי
אז לכל צליל כגון (trabel,mid,bass) יש g,f,q
הבנתי שהראשון
זה גיין , אבל מה זה השאר הf והq
בf יש כייון תדרים ובq יש 1,3,5,7,20
שזה אני לא יודע מזה תודה לעוזרים :]