-
הודעות
132 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שטוטית
-
אבל הקבצים הם לא MP3. הם קבצים שהעתקתי מדיסק אודיו שקניתי.
-
אין בעיה אדוני. זכית עכשיו לעוד שעה בלי המחשב. עכשיו תשב בחדר ותחשוב על מה שעשית.
-
קליפת לימון?? איכססססס. זה כמו שבגן דחפו לנו קליפות תפוז מסוכרות וקראו לזה "ממתק". גועל נפש. אין כמו מיץ לימון טרי בסלט ועם אבוקדו. אני בכלל נגד הקונספט של לימון כבוש.
-
אוי לא. הם הגיעו!
-
תודה אבל אני לא צורבת הרבה אז אני לא רוצה להתחיל להוריד תוכנות למחשב. חשבתי שאולי מישהו יוכל לעזור לי להתגבר על התקלה עם האמצעים הקיימים. תודה בכל מקרה
-
לפי המידע שמופיע במחשב כשאני מכניסה את הדיסק שצרבתי, מדובר בדיסק אודיו ולא דאטה. לדעתי המדיה פלייר עושה רק אודיו אבל אני לא בטוחה בקשר לזה.
-
הנה שלא תרגיש רע- איזה ילד יפה, למה אתה שמן? אתה בנוי לקשר הדוק?
-
לא הופיעה לי אופציה כזו. אודה לך אם תוכל להראות לי את זה בצילום מסך אם זו לא טרחה.
-
מי זו הייתה? סמדר הלא-בסדר? אתה בא לקטוף קוצים?
-
בוקר אור וחג שמח, רצה הגורל ואני והוריי חולקים טעם משותף במוזיקה כך שהתבקשתי על ידם לצרוב עבורם כמה דיסקים שרכשתי (כן, יש עוד עופות מוזרים שקונים דיסקים). בצעתי העתקה, באמצעות המדיה פלייר, של הקבצים למחשב ולאחר מכן בצעתי העתקה מהמחשב באמצעות המדיה פלייר לדיסק ריק. ההעתקה הושלמה וניתן לגשת ולהאזין לשירים שבדיסק באמצעות המחשב, אך הנגני CD שיש בבית אינם מצליחים לקרוא את התקליטור כלל וזאת למרות שלפי המחשב מדובר בקבצי אודיו (לא הצלחתי לראות איזה סוג קובץ בדיוק באמצעות פרטי הקובץ במחשב). היות ואני הדיוטית אודה לעצה ממביני עניין. תודה מראש
-
יש סיבה שגברים חושבים כל הזמן שנשים מפלרטטות איתם? צר לי לאכזב אותך, הן מפלרטטות עם התינוק.
-
נילמן התגובות שלך ממש נוטפות מרמור, ממש לא משנה באיזה תפקיד היית. הן גם מלאות בשטויות- ג'נסיס משדרים ניירת אחרי שהמשלוח נאסף ובטח ולא בשלב הצעת המחיר! חוץ מזה, זה שניירת משודרת לא אומרת שבשניה זו היא גם מסווגת. עם זאת, זה שהניירת משודרת מחו"ל מאפשרת למסווג לסווג את המשלוח בזמן שהמשלוח נמצא בהובלה ע"ב הניירת וכך מתאפשר הליך שחרור מהיר. אתה באמת מדבר גיבוב שטויות שלא ברור לי איך אתה טוען שאתה מבין משהו. חבל שאתה מטעה שיש לך מומחיות כלשהי. איך אתה יכול לטעון שדמי אחסון ידועים מראש אם הם נקבעים לפי שקלול של משקל ומס' ימי אחסנה ??? כל משלוח נמצא אותו זמן במכס??? בנוסף, זה ממש לא סוד שיש עלויות נוספות וזה מופיע גם בתקנון של פדקס ע"ג שטר המטען ובאתר (http://www.fedex.com/us/service-guide/terms/express-ground/index.html) וגם מצויין בשטר המטען שהשולח ממלא שני סעיפים לתשלום- הובלה ומסים. "מסים" זה שם כולל הכולל בתוכו את כל העמלות והאגרות במדינת היעד, כולל עמלת עמילות, המשולמים לצד המסים, האגרות והעמילות - כנהוג בכל העולם! השולח בוחר שלא לקחת על עצמו את העלויות של השחרור בארץ- למרות שהוא יודע היטב שיתכן ויהיו. זה שהוא בוחר לא לציין מראש שאינו לוקח אחריות על עלויות שחרור בארץ, זו אחריות שלו מול הנמען. לנמען יש אפשרות לצר קשר מראש עם היבוא ולבקש הערכת מחיר למסים כשהוא עומד להזמין משלוח מחו"ל- כאשר הייתי בשירות הלקוחות נתקלתי בהרבה לקוחות אחראים שדאגו לברר זאת מראש. רענן - לשאלתך, אם בחוזה הרכישה מצויין בתקנון/בתנאים שיתכנו עלויות נוספות עקב שחרור הרכב מהבונדד, אשאל שאלות מראש כדי לבקש הערכה על סוג המסים וכיצד מחושבים ואם לא שאלתי, לא אוכל להתלונן. ובזאת סיימתי עם השרשור המתיש הזה. לילה טוב ובהצלחה.
-
כל פריט מסווג ע"י מסווג, אם היית פונה לכל מדינה, מעביר לה ניירת מדוייקת של כל משלוח כדי שיעבור סיווג מול המסווג רק כדי לתת הצעת מחיר, גם כל הצעת מחיר הייתה לוקחת כמה ימים (רק הצעת המחיר) וגם כמויות העבודה והעלות רק לצורך הצעת מחיר(!) זה לא סביר. מה שאתה מציע לא עומד במבחן המציאות. לא פדקס ולא פדקס ישראל המציאו את זה. בכל העולם ובכל חברות השילוח, סיווג נעשה רק אחרי שמשלוח נשלח ומעולם לא ניתן לדעת מראש מה יהיו בדיוק העלויות של שחרור משלוח כי יש המון משתנים (פרטים חסרים, ניירת לא תקינה, ערכים לא ריאליים, תקנות משתנות, שינויים בנהלי המכס בעיכוב משלוחים) ולכן מסים ועמלות שחרור מחושבות רק ביעד ונגבות מהנמען אלא אם השולח סימן שברצונו לשאת בעלויות המסים (ואז גם הוא מחוייב רק לאחר שחרור המשלוח בארץ). רענן- אם קיבלת הנחה אין המשמעות שבהכרח מסכימים איתך. לעתים, והדבר מקובל כמעט אצל כל נותני השירות, רק כדי להגיע לעמק השווה ולרצות במעט את הלקוח, ניתן לבוא לקראתו בסכומים במקרים מסויימים. אני כן יכולה לומר שבמידה וכן נמצאת טעות (כי מה לעשות בכל מקום יכולה ליפול טעות), אנחנו לא מתעקשים ומודים בטעות ומזכים. זה שאתה לא מרוצה מתשלום, לא אומר שנפלה טעות. אני בטח לא יכולה להגיב אם נפלה טעות או לא במקרה שלך מאחר ואין בשרשור הזה את כל הפרטים אודות המשלוח שלך, ואין כאן מקום לחשוף אותם ולכן השאלה הזו לא לגיטימית לצורך הדיון העוסק בהאם מותר לחברת שילוח לגבות או לא לגבות עבור אגרות מסים ועמילות. לעתים, אם אני רואה משלוח שלדעתי נפלה טעות בחשבונית שלו, אני מבקשת אישור לזכות עוד מבלי שבכלל פניתי ללקוח לשלם. בניגוד למה שאתה חושב, אנחנו ממש לא רוצים לקחת מאף אחד מה שאנחנו לא אמורים לקבל. אודה לך אם לא תנתח אותי- אני לא "שוכבת על הגדר" בשביל אף אחד, אני מדברת רק בשם מה שאני מאמינה בו. אני לא מקבלת אחוזים מהרווחים של החברה וגם לא עמלות. כנראה שלא הבנת- אתה לא משלם על אחסון במתקני החברה (מהרגע שהמשלוח משוחרר ומגיע לסניף התפעולי של פדקס הוא מפסיק לצבור אחסנה, לא משנה כמה זמן יישב בסניף). אתה משלם אחסנה לממ"ן עבור שימוש במתקנים של המכס בזמן שהמשלוח בתהליך שחרור. לכן ההשוואה לארנונה היא ממש לא נכונה. אם בכל זאת כן הבנת ואתה סתם נותן אנלוגיות לא מדוייקויות- לא הבנתי למה מישהו צריך לשלם בשבילך דמי אחסון לממ"ן?? אם משלוח שלך חייב בתשלום של דמי אחסון בממ"ן- למה שמישהו ישלם בשבילך? דמי אחסון משתנים בהתאם למשלוח ומשך השחרור שלו. אם הספק שלך לא סיפק ניירת ראויה או עשה טעות בחשבון, המשלח צריך לספוג את ימי האחסון? אם אתה לא זמין במשך ימים או שבועות (ויש המון מקרים כאלה) או שהטל' שניתן לנו לא תקין, או שלא ניתן לנו טל' כלל, כדי לקבל ממך מידע או ניירת לשחרור משלוח, מי אמור לספוג את האחסון הנצבר?? אם השגנו אותך אבל אתה מתמהמה בהעברת הצהרות או לחזור אלינו עם מידע. זו אחריות המשלח לשלם עבור האדישות שלך??? חברות הבלדרים ממלאות שני תפקידים- משלח ועמיל- הם ממש לא ספונסר, לא של השולח ולא של הנמען. אם יש עלויות נלוות לשחרור החבילה- אין סיבה שהן יספגו אותו. אם פדקס לא הייתה משחררת לך את המשלוח, כמו שטענת- שהיא רק משלחת (שזו גם טעות, אבל ניחא) מי היה משלם את האחסון?? הדואר?? ברורררר..
-
זו סתם התקטננות. היות וממן פועל וגובה מתוקף סמכות קניתנה לו ע"י המדינה ולכן ניתן בהחלט לומר שזה תשלום למדינה. בעיקר בהקשר שבו הנושא הועלה- תשלום למדינה בניגוד לתשלום למשלח שאין הוא קובע את סכום דמי האחסנה או מכניס אותם לקופתו.
-
תומר- לא ניתן לחשב מראש את עלויות השחרור של משלוח ולהוסיפן לעלות ההובלה. לעתים, הליך השחרור הוא ארוך ויקר בהרבה מההובלה ולא ניתן לצפות זאת מראש. לא ניתן לצפות שבכל מדינה, בעת חישוב דמי הובלה, ידעו לסווג לך כל מוצר לפי הנחיות מכס של כל אחד מאלפי פריטי מכס הקיימים במאות יעדים, לכן ניתן לחשב את המסים אך ורק במדינת היעד ולא במדינת המוצא. בנוסף, לא ניתן לחשב מראש את העלויות כי טרם יציאת המשלוח לא ניתן לדעת כיצד יסווג במדינת היעד, לאיזה הליך מכסי ינותב, מה יהיה משך השחרור, האם המכס יקבל את ההצהרות והערך או ידרוש הצהרות ואישורים נוספים- כל אלה משפיעים על עלות השחרור הן מבחינת עמילות, מבחינת דמי אחסון הנגבים ע"י ממ"ן השייכת למכס (ולא ע"י חברות השילוח), מבחינת אגרות מדינה. לשולח יש אופציה לסכם עם הנמען מחיר כולל ובעצם לקחת על עצמו את הסיכון להפרשים ולסמן בשטר המטען שהוא נושא בכל עלויות השילוח, כולל מסים ועמלת שחרור. הרבה פעמים השולח לא עושה זאת- לא בגלל שהוא לא מאמין שיהיו עלויות נוספות, אלא בגלל שבמקומות רבים בעולם מקובל שהשולח דואג להובלה והנמען אחראי לעלויות שחרור המשלוח ביעד. יש אף מדינות שאינן מאפשרות לחייב את השולח על המסים (מדינת ישראל למזלנו, היא לא אחת מהן).
-
אני עובדת בסניף ותפקידי לטפל בבעיות הפצה מול פדקס בחו"ל. אני ממש לא תרצתי את ההתנהגות של הנציגה וגם ציינתי בפירוש שהיה כאן בהחלט מקום לטיפול מנהל מול הנציגה. מאוד קשה לי לשמוע כשניתן שירות כזה כי זה ממש לא משהו שנחשב מקובל אצלנו וביליתי מספיק זמן גם במוקד של הסניף וגם בשירות הלקוחות כדי לדעת את זה. בסה"כ ציינתי שמקרה נקודתי אינו מייצג התנהלות של חברה שלמה, כי מקרים נקודתיים בודדים של שירות לא תקין קיימים בכל חברה באשר היא שמעסיקה בני אדם! הקלטה בודדת אינה מייצגת - אין בכך שום תירוץ לשירות קלוקל. יש האזנה של מנהלים לשיחות אונליין בשירות באופן אקראי והנציגים מקבלים פידבקים מהמנהלים בנוגע לאותן שיחות (לא רק לרמת "מה עשית לא בסדר" אלא גם לרמת "מה יכולת לעשות יותר טוב"). כמובן שבאף חברה אין לצפות שמנהלים יאזינו לכל שיחה ושיחה, הרי זה לא אפשרי בכלל. בנוסף, לפי סוג השיחה אני מאמינה שמדובר בשיחה מהסניף המפיץ או מנציגת היבוא ששחררה את המשלוח ולא משירות הלקוחות, שם מתבצעות האזנות.
-
ניהלתי מספיק שיחות ושמעתי מספיק שיחות לתאום תשלום לדעת שכך לא נהוג להתבטא אצלנו. היות ואין פרטים למקרה אני לא יכולה לדעת אפילו עם מי דיבר כי אני לא מזהה גם את הקול. חבל שכבר טרח להקליט אבל לא העביר למנהל כי ההסברים של הנציגה הזו לא מדוייקים ולוקים בחסר וחבל שלא טופל באופן נקודתי. הקלטה של נציגה גסת רוח ניתן למצוא בכל חברה שנותנת שירות, לצערי.
-
מאחר והמשלוח כבר שוחרר ואת הגלגל לא ניתן להחזיר לאחור ולבטל את עלויות השחרור, השולח, בכפוף לתקנון עליו חתם, מחוייב על העלויות והוא יכול להחליט אם להפיץ אליך את המשלוח ללא עלות נוספת (כשעלויות השחרור על חשבונו), להשמיד את המשלוח, או להחזיר אותו אליו. הדבר תלוי בהחלטתו. במידה ובאמת השולח עשה טעות ופעל בניגוד להנחיותך, אנחנו משתדלים להסביר לו את סיבת הסירוב בכדי לקבל את הסכמתו להפיץ את המשלוח על חשבונו אליך, כדי שלא יבחר להשמידו או להחזירו במקום (מאחר ובכל מקרה את החיוב הוא משלם). אך בסופו של דבר- זה תלוי בהחלטת השולח.
-
הדיון הפסיק להיות ענייני, כשטענת שאנחנו רק מספרים "סיפורי מעשיות". מכאן אני למדה שאין טעם לנסות ולדבר עם מי שגם ככה מזלזל במה שיש לך לומר.
-
שכנעת אותי. אם זה כתוב באתר כלשהו, זה כנראה נכון. תראה עוד עובדות מדהימות שמצאתי באינטרנט http://www.bertisevil.tv/pages/bert000.htm הויכוח עקר כי כנראה שזה לא אפשרי לצפות מאדם להודות שאינו מבין בנושא מסויים, במיוחד בארץ בה כל אחד הוא רב מומחה לכל עניין. יום טוב שיהיה לך.
-
מצטרפת לגילוי הנאות של קודמי- גם אני עובדת בחברת פדקס ואני בהחלט ישנה טוב בלילות ללא ייסורי מצפון. ממליצה לך להכנס לאתר פדקס העולמית ולקרוא את התקנון שלה. השולח מייפה את כוחה של פדקס לפעול בשמו לשחרור המשלוח בארץ ועקב שחרור זה יתכנו חיובים נוספים בגין מסים, אגרות ועלויות נוספות הנועדו לשחרור המשלוח, בתוך זה עמלת דמי טיפול/עמילות. עקב מחויבות זו של השולח, אם הנמען מסרב לשלם, השולח הוא שמחוייב בסך העלות ולא ננקטים צעדים לגביית התשלום מהנמען, אם סרב לשלם (כמובן שכל עוד לא סופק התשלום, גורל המשלוח בידי השולח שהוא האחראי הסופי על התשלום). בנוגע לעלויות שחשבת שתחסוך- במידה ומשלוח מעוכב ע"י המכס לקבלת אישורים, צריך לכתת רגליים למכס ולשחרר, דבר שעליך לעשות בעצמך, אך לא מומלץ כלל אם אינך בעל נסיון בתחום ולא מבין בבירוקרטיה הסבוכה של המכס. אתה יכול להעזר בעמיל חיצוני אם אתה מסתבך, אתה מוזמן לבדוק כמה עולים שירותי עמיל ללקוח פרטי. אם בכל זאת החלטת לקחת על עצמך את המשימה, מעבר לטרטור הבלתי נסבל של המערכות הבירוקרטיות בארץ, המכס ומשרד התחבורה, מעבר לימי העבודה שתאלץ להפסיד (שאינם שווים לימים שלקח לפדקס לשחרר כי לך אין את הנסיון והידע בעבודה מול המכס כמו העמילים של פדקס), אתה לא תחסוך כסף רב אם בכלל. מעבר לאובדן ימי עבודה, דמי רישומון שתאלץ לשלם שאינם כלולים בחשבונית זו ומהווים חלק מדמי הטיפול ומעבר לאחסנה גבוהה עקב זמן השחרור המתארך, תזכה לשלם לרשות שדות התעופה מחיר "מתנה" של כ-80 ש"ח לחניה במתחם ממ"ן- ליום! בחישוב מצטבר של כל העלויות הנוספות, לא רק שלא תחסוך, אלא גם עבדת קשה יותר וגם לא הרווחת מזה כלום. כבר נתקלתי לא פעם במקרים, שאנשים שעקב הערכת עלויות גבוהה לשחרור, וכחלק מתרבות ה"שאני אשלם?!" הישראלית, החליטו לקחת על עצמם את האתגר וחזרו מתחננים שישחררו את המשלוח בשבילם כי הם לא יכולים יותר לשבור את הראש עם הבירוקרטיה של המכס. כשאתה מזמין משלוח מחו"ל- אתה מוזמן מבעוד מועד להודיע לחברת השילוח, שאינך מעוניין שישחררו עבורך את המשלוח, אלא שיעכבו אותו במכס כדי שתגיע לשחרר בעצמך. היות ופתחת בכך שזו לא פעם ראשונה שאתה מייבא באמצעות פדקס ומקבל חשבונית עבור השחרור, הרי שידעת שהמשלוחים עוברים הליך מכסי ומשוחררים באמצעות פדקס עם העלויות הדרושות לכך ולכן אין לך למי לבוא בטענות חוץ מלעצמך. במקום להיות מופתע שיש עלויות ולהתמם (למרות שכבר למדת זאת בעבר!) יכולת ליצור קשר מבעוד מועד ולבקש שלא ישחררו לך את המשלוח. בנוסף, כדאי להפסיק ולהשוות בין דואר ישראל ובין חברות הבלדרות כי - א. לא מדובר באותו שירות, זה כמו להשוות בין מונית לאוטובוס. ב. והכי חשוב- דואר ישראל אינה כפופה לאותו חוק שכפופות חברות הבלדרות ואינן נדרשות לסווג כל מוצר ומוצר ובאותה קפדנות כפי שנדרשות חברות הבלדרות עקב אפליה לטובה של הדואר בגלל שמדובר אמנם בחברה פרטית, אך היא בבעלות המדינה! כפי שאמר לי בעבר לקוח "אם לקוח לא מרוצה מתשלום, צריך רק כדי לרצות אותו, לבוא לקראתו ולזכות" - וכפי שעניתי לאותו לקוח "אתה מכיר מישהו במדינת ישראל שמרוצה מלשלם?"
-
מה נראה לך? חצי מהשרשור עסק בגברי הפורום מריירים מול תמונה של סטרפ-און
-
איך הצלחתם להעביר 9 עמודים על הנושא הזה. בגידות זה פויה וזהו. העיקר אתם אומרים שנשים אוכלות את הראש..
-
לדוקטור שקשוקה אני לא אתקרב עם מקל ושאני אומרת מקל אני יותר מתכוונת ללום. הייתי שם לפני כמה שנים עם חברים מהלימודים. המחבתות היו מטונפות, המלצרית הייתה פרחה בהמתית וגסה שצעקה עלינו שאין לה זמן שנבלבל לה את המח, כש היא לא הביאה את מה שהזמנו אלא דברים אחרים במקום. גם השקשוקה לא הייתה עילוי. הכי טוב להכין בבית עם שום , בצל מטוגן וגמבה וכמובן- ביצה נוזלית לפנים. גם טחינה מתובלת הולכת עם זה והיום התפלאתי לגלות שגם עמבה זה שילוב לא רע על לחם עם שקשוקה (אבל בתור חצי עיראקית אני לא אובייקטיבית).
-
וזה נראה לך רציני להעיר אנשים ממרתפי קארזפורום 2008 בשביל זה?? כבר שנים לא קיבלתי אימייל על תגובה לשרשור שנרשמתי אליו (?!). אל תשכח להחזיר אותו לארון כשאתה מסיים איתו.
