הייתי מאושרת רק לשקם A112 פשוטה. אני מוכנה להסתפק בזה ומבחינתי אני אהיה מאושרת. מצאתי לי איזו אחת נטושה- עכשיו אני מחפשת לאתר את הבעלים.
היא נראית כאחת שזקוקה להרבה עבודה, התכנית שלי הייתה לקנות אותה ב-500 שקל בערך (היא נטושה וככה"נ ללא טסט מזה 9 שנים) לעשות לה טיפול מונע חלודה ולשקם אותה בהדרגה (מפאת מחסור במזומן או זמן בעקבות הגיוס הקרב ובא) ולבסוף להחזיר אותה לכביש כרכב אספנות (תחשב כאספנות בעוד כשנתיים וחצי כפי שזה נראה).
אבל כפי שזה נראה, אני לא אצליח להשיג מספיק כסף בזמן הקרוב רק בשביל עבודת הטיפול המונע