Jump to content
  • לקסוס NX חדש - השקה מקומית, החל מ 290.0 אש"ח


    discoTD5
     שיתוף

    המשך שיתוף הפעולה עם אתר car-pad.

     

    לקסוס השיקה היום את ה NX החדש. אם זה נשמע לכם בנאלי ו'עוד דגם יוקרה' אז עבור לקסוס ועבור המתחרים ה NX הוא השחקן המוביל בסגמנט של D-Suv פרימיום, עם מעל 3700 מכוניות שנמכרו מינואר 2015 ועד 31.12.2021, פער של מאות מכוניות מהדגמים המובילים המתחרים, שאף אחד מהם הוא לא פראייר.

     

    בעולם אגב, אם כבר שאלתם נמכרו 1,050,000 NX-ים, מתוכם 175,000 באירופה בה הוא מהווה 30% ממכירות לקסוס.

     

    עבור לקסוס בישראל, ועבור הצרכן הישראלי מדובר ברכב משמעותי, ודגם חדש הוא תמיד מעניין.

     

    20220112_092724.jpg.a00b14a91ad5c3ef59b9cf63644b192b.jpg

     

    למרות דמיון חיצוני גדול לדגם היוצא, מדובר ברכב חדש לחלוטין על פלטפורמת GA-K עם שיפור קשיחות המרכב ב 30%, ועיצוב פנימי בו משלב היצרן עולמות מסורתיים של עיצוב ושפה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת של הינע היברידי ופלאג אין. המימדים גדלו בסנטימטרים בודדים, למעט מימד הגובה שנותר ללא שינוי. בסיס הגלגלים צמח בשלושה ס"מ ל 2.69 מטר, והאורך הכולל גדל ב 2 ס"מ בדיוק.

     

    תכנון סביבת הנהג נעשה תוך שימת דגש מיוחד להפעלה קלה ואינטואיטיבית של מערכות הרכב מבלי להוריד עיניים מהכביש, וכרגיל בדגמי לקסוס, הקפדה על איכות חומרים וייצור ברמות הגבוהות ביותר.

     

    מולטימדיה בגודל 14'' תהיה סטנדרטית בכל רמות האיבזור, עם אפל קארפליי אלחוטי, ואנדרואיד אוטו שעדיין יחייב אתכם לחבר את הסלולרי בכבל תקשורת. ה NX יהנה גם מהפעלה קולית חכמה, כרגע רק באנגלית ורוסית.  

     

    20220112_092846.jpg.efb2921e546628767fe6bc5dea93b372.jpg

     

    אם אתם חובבי NX בנזין – לא הפעם. הפעם הלקסוס NX תשווק רק בדגם היברידי והיברידי פלאג אין. מסתבר כי מתוך 644 NX שנמכרו ב 2021, 629 מתוכם היו היברידיים ורק 15 היו עם מנועי בנזין.

     

    דגם הכניסה ה 350H, יגיע בשתי רמות גימור Kyushu ו Hadori כאשר כבר ברמת הגימור הבסיסית הרכב יהיה מאובזר ברמה גבוהה מאוד כמצופה מלקסוס, והמחיר יהיה זול מהמחיר בו שווקה ה NX הבסיסית היוצאת. רמת הגימור הגבוהה, Hadori מצויידת בנוסף גם בהנעה כפולה ועוד יותר פינוקים. דגם זה ישווק רק בגירסה היברידית.

     

    הדגם הבכיר, ה 450H+ יהיה כבר PHEV כלומר רכב פלאג אין הייבריד אמיתי, רק עם הנעה כפולה קבועה, לרבות כאשר הסוללה תתרוקן, הרכב ישאר היברידי מלא. הסוללה של דגם זה היא בקיבולת של 18.1Kwh והיא אמורה להספיק למעל ל 70 ק"מ בנסיעה משולבת עירונית ובינעירונית, ועד כמעט ל 100 ק"מ בנסיעה עירונית טהורה. טווח זה כמובן תלוי בסגנון הנהיגה, אז אם אתם נוהגים לנהוג עם 'רגל עד הפח', כנראה שתראו טווח קצר יותר לנסיעה חשמלית טהורה.

     

    20220112_092800.jpg.2ce7348ec6f5dd20f6fc04e01891a294.jpg

     

    דגם ה 350H יהנה ממנוע 2.5 ליטר עם 244 כ"ס, 7.7 שניות מ 0 ל 100 בדגם ה 4X4, ו 8.7 שניות ל 100 קמ"ש בדגם ה 2X4. דגם ה 450H+ פלאג אין נהנה מ 306 כ"ס, ויאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב  6.3 שניות.

     

    בעולם הבטיחות, כבר מרמת הכניסה, ה NX מגיעה עם מערכות בטיחות מלאות, לרבות כל מה שיצרן מציע בדגם, ובכל הדגמים ה NX מקבל ציון 7 לפי הגדרות משרד התחבורה.

     

    האחריות שתוצע ללקוחות לקסוס תעמוד על 5 שנים או 100,000 ק"מ לדגם ההיברידי, או 8 שנים ו 160,000 ק"מ על הסוללה לדגם הפלאג אין הייבריד. גם כאן תוצא תכנית הארכת האחריות של לקסוס, אותה מנצלים מרבית הלקוחות, ובעלות סמלית מקבלים אחריות לסוללת הרכב.

     

    לפי אנשי לקסוס צפי המכירות עומד על כ 1000 כלי רכב בארץ (התפלגות של חצי להייבריד וחצי לפלאג אין) עם תקווה שהיצרן יוכל להגדיל את ההקצאה לשוק הישראלי בעוד כ 200 כלי רכב שגם הם ימכרו בקלות יחסית.

     

    המחירים של ה NX תחרותיים למדי לסגמנט, עם מחיר התחלתי של 289,900 ₪ ל NX350H ברמת גימור Kyushu, 312,900 ל NX350H ברמת גימור Hadori 4X4. דגם ה 450 פלאג אין הייבריד יציג מחירים של 324,900 ₪ ל NX450H+ ברמת גימור Kyushu , 335,900 ₪ לרמת הגימור Hadori ועד 359,900 לרמת הגימור F-Sport הבכירה ביותר בהיצע.

     

    על חווית המשתמש וחווית הנהיגה אספר לכם כאשר יתואם מבחן מסודר.

     

    תמונות נוספות ו-וידאו של ה NX בצבעי הסוואה על מסלול הניסוי של לקסוס, כאן

     שיתוף


    User Feedback

    Recommended Comments

    לא רק מחירים ואבזור אלא גם שמירת ערך (מניה בטוחה) אמינות ולבסוף איכות שלא נופלת מהמתחרות בסגמנט, לדעתי תוביל את הסגמנט.
    רק חבל שהחליטו לא לייבא את גרסאת הטורבו אושאין טורבו היברידי והעיצוב לדעתי הלך קצת אחורה והתעדן בהשוואה לעיצוב המוחצן אך מוצלח מאוד לטעמי של הNX הקודמת (כנראה שזה היה יותר מידי בשביל לקוחות לקסוס)
     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    ה 450H+ יהיה כבר PHEV כלומר רכב פלאג אין הייבריד אמיתי, רק עם הנעה כפולה קבועה, לרבות כאשר הסוללה תתרוקן, הרכב ישאר היברידי מלא. 

     

     

    ז"א שה- 350 פלאג אין היבריד לא אמיתי. אתה יכול להסביר מה זה לא אמיתי ?

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 28 דקות, יענקו כתב:

    ז"א שה- 350 פלאג אין היבריד לא אמיתי. אתה יכול להסביר מה זה לא אמיתי ?

    איפה ראית שה 350H הוא פלאג אין? 

    ה 350H הוא היברידי. רק היברידי. עם הנעה 2X4 או 4X4 ברמת הגימור הגבוהה.

    אני מבין מהיכן נובע הבלבול. מוסיף הערה בנושא. תודה.

    לפני 10 דקות, outnex כתב:

    איך אין קישוריות לטלפון אלחוטית במחיר כזה

     

    יש לאפל קארפליי - אלחוטי.

    לאנדרואיד עדיין אין. אני לא זוכר שראיתי רכב עם קישור BT לאנדרואיד אוטו. 

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לבעלי הממון נשמע מצויין - לקסוס כמעט תמיד הבטיחה איכות ויוקרה עם אמינות מצויינת,

    ואכן אני גם מעריך שכל ההקצאה תימכר ללא בעיות.

    מה שמעניין זה איך יהיה בידוד הרעשים שבדגם הקודם הוא לא היה "מושלם".

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בתאריך 13.1.2022 בשעה 07:27, discoTD5 כתב:

    לאנדרואיד עדיין אין. אני לא זוכר שראיתי רכב עם קישור BT לאנדרואיד אוטו. 

     

    Wireless Android Auto רץ על WiFi בתדר 5GHz ולא על BT

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים



    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...