Jump to content

Cerebral Cortex

  • הודעות

    3,214
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Cerebral Cortex

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

158

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. אני מחשיב את עצמי לנהג רגוע, לא עוצר בלימות חזקות בפתאומיות, כאשר אני רואה רמזור אדום מרחוק אני מוריד את הרגל מהגז ונותן לרכב לדאות עד אשר הוא מגיע למהירות נמוכה יחסית. פעם שעברה הרפידות החזיקו לי 35 אלף ק"מ אבל זה ממש "משיכה". חלק התחילו לצפצף לי כהתראה שהגיע הזמן להחליף. המצב היה גרוע עד אשר הרפידות הגיעו למצב שהן פשוט נגמרו והיה מגע של מתכת עם הדיסק עצמו עד כדי כך שזה שחק אותו לגמרי אבל לא היה איכפת לי כי במילא החלפתי דיסקים. מאז קבעתי לעצמי כלל, לא "למשוך" את הרפידות עד הסוף. בפעם הבאה אני אחליף אחרי 30 אלף ק"מ את הרפידות גם אם ישאר להן עוד "בשר". האם באמת צריך צריך להחליף צלחות- דיסקים כל פעמיים של החלפת רפידות? מה, צלחות מחזיקות בסך הכל 70-80 אלף ק"מ וזהו זה?
  2. אוקיי טוב לדעת לגבי אורך החיים אם היית צריך לבחור בין גלגל דונאט לבין גלגל רגיל באותה מידה של שאר הצמיגים מה היית בוחר בהנחה שהגלגל הרגיל תופס חלק גדול מהבאגז?
  3. אז היום בבוקר בחמש היה לי סיוט מהסרטים. קרה לי פנצר כ 2 ק"מ מהבית. קניתי לפני חצי שנה גאנט משומש ושמתי עליו צמיג. הבעיה שהוא אוכל הרבה מקום מהבגאז מאחורה. לכן הוא היה במחסן בבית. רצה הגורל וקרה לי פנצר. ניסיתי לנפח עם קומפרסור אבל האוויר ירד מהר ברגע שהורדתי את הרכב מהגק. התקשרתי לאחי והוא הביא לי את הגלגל הרזבי שהכנתי מבעוד מועד. בשיא טיפשותי כיביתי את המנוע בזמן שהקומפרוסור עבד. מה מסתבר אחרי שהחלפתי גלגל ? הרכב לא מתניע. שוב פעם שלחתי את אחי בכדי שיביא לי את הנוקו שהיה בבית. חיברתי והרכב התניע לפני שחשבתי לומר "הוקוס פוקוס". כמובן, אחרי הכל מדבור בנוקו GBX155. אני משתמש בו לעזור לאנשים בדרכים אבל הפעם השארתי את הבוסטר ואת הגלגל במחסן ובבית. איזה טוב שיש אחים. סוף טוב הכל טוב. אז שוב פעם, סופית, האם באמת אורך החיים של הצמיג "הדונאט" באמת מוגבל ל 100 ק"מ ואחר כך לפח?
  4. רק כדרך אגב, ברצוני לשבח את רשת אוטודיפו ובמיוחד את סניף חוצות המפרץ. לא רק שתיקנו לי תקר בחינם אלא גם איזנו את הצמיג וכל זאת בחינם. הצמיגאי ששמו היה דויד אם אינני טועה, היה מאוד אדיב ומנומס. אדם בשנות ה 50 המאוחרות שלו. סיפר לי על השרות הצבאי שלו וידברנו קצת על החיים בזמן שחיכנו לדבק להתייבש. היה יום חם ורציתי לגמול לו על השירות הנפלא ועל היחס. מכיוון שלתת כסף מזומן נראה מאוד לא טוב הבאתי לו בקבוק שתיה שיחלוק עם כל החברה שם. לא לפני ששאלתי אם יש להם מקרר. לנוכח הפוסט הנ"ל אני חש חובה לפרסם את העובדה שלא התמצנו אלא גם תיקנו וגם איזנו בחינם. ועכשיו הגיע הזמן להחליף רביעיית צמיגים ורק בגלל זה אני אקנה אצלם.
  5. איך זה שמצבר בין שנה לא מחזיק לך יותר מכמה ימים? אולי יש לך זליגת מתח? אני אישית הייתי משתמש בנוקו GB70 מכשיר נפלא. הענקתי אותו מתנה לקרוב משפחה. עכשיו יש לי את הGBX155. למה אני צריך כזאת מפלצת? נו, חייבים להשוויץ עם משהו לא?
  6. כמה גבו ממך דרך אגב? באיזה מידה מדובר?
  7. לשאלתך. דלק עם אתנול נפוץ בארצות הברית בעיקר אך לא רק במדינות הדרומיות ששם יש הרבה חקלאות. במדינות כמו קנזס ששם יש הרבה מאוד תוצרת חקלאית כמו תירס נהוג להפוך חלק ממנה לדלק. כבר מעכשיו אני אומר לך שלאתנול יש פחות אנרגיה מאשר בנזין ולכן כמות האתנול בתערובת עם הבנזין היא מוגבלת.
  8. התשובה לשאלה האם למלא שמן בפליטר טרם ההנעה היא חד משמעית כן. כאשר אפשרי למלא שמן בפליטר מבלי שהדבר יגרום ללכלוך וסירבול מומלץ בהחלט למלא שמן. ככה יגיע שמן לכל חלקי המנוע ללאחר ההתנעה הראשונית. יש לזכור שכל השמן המשומש רוקן מהמנוע והשמן החדש נמצא רק באגן. לגבי השאלה המתבקשת האם זה לא מסוכן להכניס שמן מנוע חדש מהמיכל אל תוך הפילטר כאשר זה לא עבר סינון? ובכן, בבדיקה במעבדה נמצא שאפילו שמן חדש ממיכל הוא לא לגמרי 100 אחוז נקי. אממה, הוא בהחלט יותר נקי מהשמן לאחר שהמנוע הותנע והתערבב עם מקצת השמן המשומש שנותר במנוע. ולכן, גם אם ממלאים שמן בפילטר ובכך נותנים לכאורה לשמן שלא עבר סינון על ידי הפילטר להיכנס אל המנוע אין שום חשש. השמן החדש ששמנו בתוך הפילטר הוא מספיק נקי בכדי להיכנס אל המנוע.
  9. איזה נסיעה אחורה? זה כביש ראשי מס 90 בדרך לאילת. איפה בדיוק המשאית נסעה רוורס?
  10. איך שאמר איגור מקומפוט נעליים "לי זה לא מריח". עצם העובדה שהיבואן "קפץ" על "המציאה" לקבלת פירסום חינם גורמת לי לחשוב שזה סתם חארטה. לא נפל ולא נעליים. העמידו את הרכב בכוונה. הפיצו בוואטאפס ונתנו לקהל המשתפים ללא בדיקה קודמת לעשות את העבודה. זה היה מתוכנן וזהו זה. מגעיל ומכוער שעושים ככה פירסום.
  11. הרכב שלי במקור הגיע עם חומר נוזלי לתיקון תקרים. אף פעם לא הרגשתי בנוח שאין לי גלגל רזרבי. אז השגתי גלגל רגיל כגלגל רזרבי. הבעיה שהוא גדול עבור התא בבגאז שמיועד לגלגל רזרבי. אז אני תוהה לגבי גלגל קטן. אבל, אם אורך החיים של גלגל קטן מוגבל ל 100 ק"מ ואחר כך צריך לזרוק אני לא רואה בזה עניין כלכלי. אני מעדיף לשים בבגאז את הגלגל הרגיל וזהו זה למרות שהוא "אוכל" שטח בבגאז. לי אמרו 100 ק"מ וצריך להחליף את הגלגל. אם זה 3000 ק"מ כמו שאתה אומר אז לא הייתי חושב פעמיים בכלל. \
  12. האם זה נכון שהגלגלים הרזביים הקטנים מוגבלים מבחינת כמות הקילומטרים שהם יכולים לגמוע? מישהו אמר לי בעבודה שאחרי 100 ק"מ אפשר לזרוק את הצמיג. האם זה באמת נכון?
  13. היצרן מתחייב שהבוסטר הזה יכול להניע מנועי בנזין עד נפח 4 ליטרים. בזמני הוא לא היה נפוץ ולכן רכשתי ישר את הגי בי 40 ואחר כך את הגי בי 70 והיום יש לי את הגי בי אקס 150. כפי שאמרתי, למרבה האירוניה אני עוזר להרבה אנשים שלא רצו לקנות נוקו עקב המחיר וקנו בוסטר קקמייקה אחר ממקום כלשהוא וברגע האמת הוא מאכזב. אין לי חלילה שום קשר לבוסטרים של נוקו או מי שמוכר אותם. אני רק בא לומר שבמקרה הספציפי של בוסטרים המשפט "כסף לא משקר" הוא נכון. כלומר אם אתה משקיע במשהו יקר תקבל תמורה בהתאם.
  14. לא רלוונטי כבר. העלות של המוצר פלוס משלוח ומיסים יותר יקר ממחיר נוקו gb40 שנחשב מאוד מוצלח.
  15. שלום לכולם. לחבר מהעבודה הלך המנוע של המאוורר/מפוח אוויר של המזגן בסוברו איפרזה 2003. המנוע הקטן נמצא בתוך תעלת פלסטיק. הוא נשלף. למרות שיש על המנוע הקטנטן מספרים לא מצאתי שום חליפי כזה ברשת. האם מישהו התמודד בעברו עם בעיה כזאת ויכול לשפוך אור על העניין לגבי היכן מוצאים מנוע חילופי שכזה? בברכה.
×
×
  • תוכן חדש...