Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אדים מאגזוז גם כשמנוע חם, פיז'ו 205 1.4


yuvalwa1982
שימו לב! השרשור הזה בן 4028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום. יש לי פיזו 205 מנוע 1400 מטופל יפה במוסך כל שנה.

בחודשיים האחרונים יהתפתח אצלי תקלה של אדים שממש התעבו ונראו כעשן לבן שיצא לי מהאגזוז כל הזמן עם טורים לא יציבים משמע רעש מוזר מהמהמנוע.

הלכתי למוסך ועשיתי שיפוץ ראש מנוע עם עבודת פ"ה ראש מנוע לתיקון עם החלפת סט אטמים למנוע,מערכת תיזמון,מש.מים,

כמו כן הוסיפו לי תוסף לשמן מנוע ודלק.

הוצאתי את הרכב מהמוסך אתמול,נסיעה ראשונה הכל היה בסדר גמור לא היו לי אדי ולא היה רעש של טורים אינם יציבים

המוסך אמר שהרכב מוכן לעבור טסט והכל תקין !!

פתאום בנסיעה השנייה הרעש של טורים לא יציבים חזרו לי ואדים שוב יוצאים לי לא בכמות שהיה לי מקודם שזה היה מזעזע אך בכמות שיכולים להסתכל עליי,זה קורה כאשר הרכב עומד וזה לא מפסיק גם כשהמנוע מתחמם.

כמו כן גם המוסך המליץ להחליף ממיר קטליטי אך בסוך חיממו אותו ולטענתם זה פתר הבעיה עם כל הלכלוך שהצטבר שם ובאגזוז

הם טוענים שהמנוע תקין.

חברים מה אתם אומרים ? אשמח לייעוץ.

:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

האם הרכב איבד מים בכמות בלתי סבירה, לפני פרוק ראש המנוע, והעשן הלבן והסמיך, שקדם לפרוק הראש?

שאלה שניה,האם כעת יש סימני איבוד מי קירור?

אם כן הניתוח לא הצליח והמנוע מת, ויש לחזור למוסך, ולהתעקש על פתרון הבעייה, ללא שום הוצאה כספית נוספת.

מיותר לציין שהשחלת התוסף לשמן ולדלק היתה מיותרת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

האם הרכב איבד מים בכמות בלתי סבירה, לפני פרוק ראש המנוע, והעשן הלבן והסמיך, שקדם לפרוק הראש?

שאלה שניה,האם כעת יש סימני איבוד מי קירור?

אם כן הניתוח לא הצליח והמנוע מת, ויש לחזור למוסך, ולהתעקש על פתרון הבעייה, ללא שום הוצאה כספית נוספת.

מיותר לציין שהשחלת התוסף לשמן ולדלק היתה מיותרת!

בברכה

צביקה

 

 

 

תודה רבה על התגובה צביקה.

לפני פירוק ושיפוץ ראש המנוע רכן היה אדים שעקב כמיות רבות נראו כעשן לבן והסמיך.

נכון לעכשיו לאחר שבדקתי אכן יש סימנים של איבוד לפחות 20 אחוז מי קירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

20 אחוז איבוד, זה עשרים אחוז יותר מדי!

תרשה לי להפתיע אותך, במנוע תקין ולא משנה שנת יצורו, מי הקירור לא אמורים להעלם או להתאדות כלל, ומפלס מי הקירור אמור להיות יציב וסטטי, כח ימות השנה.

אני חוזר על קביעתי הקודמת, הניתוח ברכבך לא הצליח, וכנראה שמי קירור חודרים לתא השריפה, הטפכים שם לקיטור, הנפךט בצורת עשן לבן וסמיך, מצינור הפליטה.

חזור למוסך ומיד, ועמוד על זכותך, לפצור את בעייתך, או לקבל את כספך בחזרה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...